Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Siggery is het weekend begonnen,dus morgenmiddag zeker vliegen.
Vanmiddag de postbode met open armen ontvangen,ik heb hem binnen
en ben er zeker trots op:

brevet.jpg

Ben je nu een echte AAP.

* denkt erover om de fu*jets over te plaatsen naar het grote brevet..*
( zag laatst iets met 4 cellen voorbij flitsen, dacht is dit schuim :confused: )

Komt er toch wat druk op de ketel.. :mrgreen:

Hahahaha, ik ben voor :banana:

Ik denk eerlijk gezegd ook dat het een licht brevet wel wat te boven gaat, zeker met een 4S LiPo. Dan kan je niet echt van een beginnerskist spreken :rolling:

@Marcel, natuurlijk wil ik hem voor jou wel even invliegen. Morgen op HT?

Ik vond nog een spinner van de kleine Monsun. :? Net als de 8x6 propellor. Kijken of deze er op de MiniMag niet vanaf loopt. 8O In ieder geval nu veel meer vliegervaring om in dergelijke gevallen gewoon te kunnen landen. Net als vanmiddag toen de complete motor weer losgerukt werd. :evil:

minimag-spinner.jpg

Laatst bewerkt:
Hahahaha, ik ben voor :banana:

Ik denk eerlijk gezegd ook dat het een licht brevet wel wat te boven gaat, zeker met een 4S LiPo. Dan kan je niet echt van een beginnerskist spreken :rolling:

@Marcel, natuurlijk wil ik hem voor jou wel even invliegen. Morgen op HT?

Met een 4S lipo kun je inderdaad niet van een beginnerskist spreken ;)

Maar Siggy gaat hem met een 3S vliegen,dus blijft deze kist onder het "licht" brevet vallen Burpie ;)

Morgen gaat helaas niet lukken,want alles wat ik bouw vliegt in in 1 keer goed en het gezegde luidt:

Gehaaste spoed is zelden goed :rolling::rolling:

*gaat voor een tweede knuffel tegoedbon* ;)

2nakzrq.jpg

Ik hou ook zo veel van jouw Sleur :-D

Met een 4S lipo kun je inderdaad niet van een beginnerskist spreken ;)

Maar Siggy gaat hem met een 3S vliegen,dus blijft deze kist onder het "licht" brevet vallen Burpie ;)
Dus da's voor een nichtenbrevet. 8O :lol:

Morgen gaat helaas niet lukken,want alles wat ik bouw vliegt 1 keer goed en het gezegde luidt:

Gehaaste spoed is zelden goed :rolling::rolling:
Tsja, waarom goed bouwen als het toch maar 1x vliegt. :rolling:

zo ,weer thuis :p

na het werk nog ff met dealmitri op het vertrouwde ht gevlogen, was gezellig en eigenlijk pittig veel gevlogen met de ez en parkmaster.

op het eind toch alles stuk mee naar huis genomen :mrgreen:

de ez belande tussen de 2 beton buizen ,en stonden de vleugels ineens in V-vorm :eek:
piepschuim nog heel, maar de plasic buis is doormidden .

de prop v/d parkmaster heeft hoog in de lucht de motorsteun met daaraan de motor van het vliegtuig geslagen :shock: ,de schroefjes van de motorsteun zaten te dicht bij de prop ,in de lucht iets gaan flexen en pats :(

dus straks maar ff fixen ,terwijl de luchtfilmpjes staan te uploaden ;)

siggy ; felici :thumbsup:

@ iedereen ; hoe laat en waar word er morgen gevlogen ?

groetjes junk

Zo, de TA05R is verkocht.

Morgen kan ik de gehele dag maar wil het beperken tot ergens in de middag?

Laat maar weten wanneer jullie kunnen, ik pas me deze keer wel aan.

Zooooo, hehehe, de Epilepsia is helemaal in elkaar gezet. Alle flappies werken en de brommer draait. Wat een K-klus al die stangetjes en koppelstukjes. Dan is zo'n grote vlieger toch wel makkelijker dan al dat pielwerk en 10 secondenlijm die alles lijmt behalve wat je moet lijmen (koolstof en plastic zijn nou niet bepaald de meest gunstige stoffen om te verlijmen). Geen zin meer om te verven. Dus de Epilepsia gaat morgen maagdelijk wit haar ontmaagding tegemoet (zeg maar onbevlekt ontvangen 8O :oops: ;)).

Mooi, de funjet heeft een mooie neus om erin te boren :oops: :rolling:
Als jij morgenavond in de sporthal (Walvis, Beverwijk) je FunJet vliegt dan mag je er van mij in vliegen. Krijg je ook nog een biertje als prestatiebonus. :celebrate:

*maakt zich weinig zorgen om zijn nieuwe vleeswarenbakjesvlieger* :D

-edit-
Plaatjestijd... ;) En de Epilepsia voelt lekker zwaar aan dus dat zit wel goed. Morgen even op de weegschaal zetten en schrikken. 8O :? ;)

Bovenaanzicht:
epilepsia-rtf1.jpg

En zoals we mijn vliegers natuurlijk gewend zijn te zien op de grond:
epilepsia-rtf2.jpg

Laatst bewerkt:
Nee hoor, vanmiddag nog ruim 120km/u ermee gereden. Lag achterin de auto. ;)

Met standaard 6 cellen en normale vertanding rijdt-ie zo'n 45 à 50km/u. Op een 3S LiPo kun je de 80km/u halen.

afgelopen jaar wou ik mee doen aan de m-auto.
Dus mischien kan het dit jaar voor weinig. ;)

*denkt na*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back