Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gaat zo een berg vliegers (elektro) in de wagen gooien ,en richting ht2
![]()
*gaat effe een uurtje pitten en dan indoor fladderen*
LieverdElektro is voor homo's!
Al die vliegtuigjes van jou moet je in de lucht houden door zelf mee te blazenBrandstof is voor bejaarden die erg van retro houden.![]()
Wat ben jij dan als je van electro al moe wordt[/youtube]
*gaat effe een uurtje pitten en dan indoor fladderen*
Je doet het wel met snelheid,de rest loopt wat aan te truttenEn neemt een echte berg piepschuim mee terug :rolling:
Ach ja, een Twinstar op 4S ging met deze setup dus net iets te ver. Hij ging zo hard de bochten door dat de vleugels zo krom waren dat er niets meer viel te sturen. En als je dan op een meter of twee boven de grond zit dan is een crash (en het was er echt een!!) onvermijdelijk. En ja, blijven lachen natuurlijk. Sh!t hapens. Voordeel hiervan is wel dat ik thuis een stuk meer ruimte krijg want ik had mezelf beloofd dat als hij serieus stuk was ik hem niet meer zou repareren. Het ziet er erg uit maar hij had binnen een uur weer kunnen vliegen. Nu de servo's eruit gehaald en de restanten aan Junkie meegegeven. BL motoren en regelaar komen wel weer terug of hij neemt ze over.
De Funjet was meer een beetje pech, als het een ducted fan was geweest was hij gewoon weer in de lucht gegaan. Iets (en echt centimeters te laat) te laat optrekken waardoor de prop de grond raakt met een leuke snelheid en dan ligt zo de motor eruit. Geen probleem want hij zit alweer in elkaarWel met drie extra buisjes carbon voor de stevigheid.
De Hype 4004 komt er wel een keer in maar daar moet eerst een andere regelaar voor komen. Wil ik niet op wachten want de Funjet moet vliegen natuurlijk.
Al met al een enerverende middag :rolling:
De Velox kan komen want ik heb weer wat ruimte gemaakt![]()
Je doet het wel met snelheid,de rest loopt wat aan te trutten![]()
Zo hoort het ook.take it to the limitDaar heb je wel weer gelijk in, in trutten doe ik niet
Kost je wel een TwinStar maar dat moet je er dan maar voor over hebben
Werkt de killswitch inmiddels Snoeksel?
Je blijft ook scherp he Obi Wan KanobiMet jouw werkzaamheden onontbeerlijk zo te zien.
Houdt hij ook grindtegels? Is dat vlak genoeg om vacuum te zuigen?
Met jouw werkzaamheden onontbeerlijk zo te zien.
Houdt hij ook grindtegels? Is dat vlak genoeg om vacuum te zuigen?
De Funjet was meer een beetje pech, als het een ducted fan was geweest was hij gewoon weer in de lucht gegaan. Iets (en echt centimeters te laat) te laat optrekken waardoor de prop de grond raakt met een leuke snelheid en dan ligt zo de motor eruit. Geen probleem want hij zit alweer in elkaarWel met drie extra buisjes carbon voor de stevigheid.
De Hype 4004 komt er wel een keer in maar daar moet eerst een andere regelaar voor komen. Wil ik niet op wachten want de Funjet moet vliegen natuurlijk.![]()
Je doet het wel met snelheid,de rest loopt wat aan te trutten![]()
Je voelt je eigen overgeslagen he wijfie,ik heb jouw nog niet met een fuckjet gezien inc 4s lipo.Je schijnt een blizzard te hebben die ook ongelofelijk hard moet kunnen gaan volgens zeggen en lezen:I aint see nothing yet.Maar ik vlieg ook niet en ben er ook niet bij even na werktijd(dus misschien mis ik de helft)En anders overtuig me maar als ik er wel een keer ben.Die opgefokte EZ van je kan ik nu wel.daar moet ik toch ff op reageren ...
ja, alsof ik altijd zo lekker rustig en braaf rond vlieg :roll:
ga jij nou maar lekker suf rondrijden met die trutten auto ,die haalt net de 53 kmpu ,waar mijn ez rustig over de 100kmpu gaat![]()
Je voelt je eigen overgeslagen he wijfie,ik heb jouw nog niet met een fuckjet gezien inc 4s lipo.Je schijnt een blizzard te hebben die ook ongelofelijk hard moet kunnen gaan volgens zeggen en lezen:I aint see nothing yet.Maar ik vlieg ook niet en ben er ook niet bij even na werktijd(dus misschien mis ik de helft)En anders overtuig me maar als ik er wel een keer ben.Die opgefokte EZ van je kan ik nu wel.