Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoei, af en toe lekker een stevige woei, een FunJet die even met zijn prop over het asfalt schraapt en vervolgens ontmotord wordt (Burp dus), een TwinStar op 4 cellen die met dikke overspeed vertikaal de grond in boort (weer Burp dus) en de rest vliegt lekker met EZ's, Mites, PrakMaster en andere vliegdingen. Van de meeste dingen wel filmpjes behalve de twee crashes van Burpmans. Ga je ook niet van uit dat zo'n schuimbrevetter zulke dingen doet. :? ;)

Posted via Mobile Device

was zeker weer spannend en gezellig .

maar hou het kort ,want ga lekker met vrouwtje uit eten :p

gaat vanavond de restanten v/d twinstar bekijken ,en of het nog te redden is , ziet er behoorlijk krom uit allemaal :mrgreen:

leuk projekie ;)

veel plezier met indoor fladderen ,of wat jullie ook uitspoken ;)

Da picca's....

De FunJet zonder motor... :?
090410-burp_crashed_funjet02.jpg

090410-burp_crashed_funjet01.jpg

En de TwinStar II zonder alles... :lol: Sommige mensen proberen nu eenmaals de inverted *flop* of vertikale rietlandingen van anderen na te doen. ;)
090410-burp_crashed_twin03.jpg

090410-burp_crashed_twin02.jpg

090410-burp_crashed_twin01.jpg

*gaat een filmpje bakken*

gaat zo een berg vliegers (elektro :cool: ) in de wagen gooien ,en richting ht2 :p

En neemt een echte berg piepschuim mee terug :rolling:

Ach ja, een Twinstar op 4S ging met deze setup dus net iets te ver. Hij ging zo hard de bochten door dat de vleugels zo krom waren dat er niets meer viel te sturen. En als je dan op een meter of twee boven de grond zit dan is een crash (en het was er echt een!!) onvermijdelijk. En ja, blijven lachen natuurlijk. Sh!t hapens. Voordeel hiervan is wel dat ik thuis een stuk meer ruimte krijg want ik had mezelf beloofd dat als hij serieus stuk was ik hem niet meer zou repareren. Het ziet er erg uit maar hij had binnen een uur weer kunnen vliegen. Nu de servo's eruit gehaald en de restanten aan Junkie meegegeven. BL motoren en regelaar komen wel weer terug of hij neemt ze over.

De Funjet was meer een beetje pech, als het een ducted fan was geweest was hij gewoon weer in de lucht gegaan. Iets (en echt centimeters te laat) te laat optrekken waardoor de prop de grond raakt met een leuke snelheid en dan ligt zo de motor eruit. Geen probleem want hij zit alweer in elkaar :thumbsup: Wel met drie extra buisjes carbon voor de stevigheid.

De Hype 4004 komt er wel een keer in maar daar moet eerst een andere regelaar voor komen. Wil ik niet op wachten want de Funjet moet vliegen natuurlijk. ;)

Al met al een enerverende middag :rolling:
De Velox kan komen want ik heb weer wat ruimte gemaakt :)

Hoepla, filmpje met weer een hoog onzin-gehalte. ;)

*gaat effe een uurtje pitten en dan indoor fladderen*

Laatst bewerkt door een moderator:
Elektro is voor homo's!
Lieverd

Brandstof is voor bejaarden die erg van retro houden. :yes:
Al die vliegtuigjes van jou moet je in de lucht houden door zelf mee te blazen

[/youtube]

*gaat effe een uurtje pitten en dan indoor fladderen*
Wat ben jij dan als je van electro al moe wordt ;)

En neemt een echte berg piepschuim mee terug :rolling:

Ach ja, een Twinstar op 4S ging met deze setup dus net iets te ver. Hij ging zo hard de bochten door dat de vleugels zo krom waren dat er niets meer viel te sturen. En als je dan op een meter of twee boven de grond zit dan is een crash (en het was er echt een!!) onvermijdelijk. En ja, blijven lachen natuurlijk. Sh!t hapens. Voordeel hiervan is wel dat ik thuis een stuk meer ruimte krijg want ik had mezelf beloofd dat als hij serieus stuk was ik hem niet meer zou repareren. Het ziet er erg uit maar hij had binnen een uur weer kunnen vliegen. Nu de servo's eruit gehaald en de restanten aan Junkie meegegeven. BL motoren en regelaar komen wel weer terug of hij neemt ze over.

De Funjet was meer een beetje pech, als het een ducted fan was geweest was hij gewoon weer in de lucht gegaan. Iets (en echt centimeters te laat) te laat optrekken waardoor de prop de grond raakt met een leuke snelheid en dan ligt zo de motor eruit. Geen probleem want hij zit alweer in elkaar :thumbsup: Wel met drie extra buisjes carbon voor de stevigheid.

De Hype 4004 komt er wel een keer in maar daar moet eerst een andere regelaar voor komen. Wil ik niet op wachten want de Funjet moet vliegen natuurlijk. ;)

Al met al een enerverende middag :rolling:
De Velox kan komen want ik heb weer wat ruimte gemaakt :)
Je doet het wel met snelheid,de rest loopt wat aan te trutten :cool:

Daar heb je wel weer gelijk in, in trutten doe ik niet :)

Kost je wel een TwinStar maar dat moet je er dan maar voor over hebben.

Ik zeg maar zo, het was een heerlijke leer kist, alles mee gedaan van gewoon, inverted, brushed, BL, 3 en 4S LiPo maar dat is hem uiteindelijk fataal geworden. Niet echt fataal want deze is nog makkelijk te maken. Ik schrijf hem af om ruimte te maken voor nieuwe modellen. Dat krijg je ervan als het model eigenlijk wat te makkelijk wordt, dan ga je gekke dingen doen met dit als gevolg :rolling:

Zoals ik al zei, nu een mooie AR7000 vrij voor de aankomende Velox :banana:
Daar ga ik niet meteen zo heel gek mee doen, eerst maar eens vertrouwd mee raken ;)

Werkt de killswitch inmiddels Snoeksel?

*gaat niet indoorvliegen*

waarom niet? :?
Wegens een drukke dag morgen waarin weer behoorlijk wat werk verzet gaat worden.
Gelukkig hebben we Super Siggery als logistic manager!

(steentjes zijn niet zo groot: 21x14x6 cm 3,7 Kg/stk)
De vorige die Marcel te verwerken kreeg waren "maar" 45 kg p/stk (145 stuks) :shock:

104003_2.jpg

Maar we hebben sinds vandaag de Handyman Super in dienst.:lol:
Dat maakt het verleggen van zware tegels een stuk makkelijker! :thumbsup:

Daar heb je wel weer gelijk in, in trutten doe ik niet :)
Kost je wel een TwinStar maar dat moet je er dan maar voor over hebben
Werkt de killswitch inmiddels Snoeksel?
Zo hoort het ook.take it to the limit :D
Gaat ik zo aan beginnen,alles staat inmiddels in de woonkamer(zit moeders ook niet alleen)en dan alles vastzetten.Mocht het niet werken/of dat ik er even niet meer uitkom dan bel ik wel.Je ligt toch niet voor 3:00 in je bedje :rolling:
de Handyman Super Denk krijg een filmpje van Siggery :rolling:

Laatst bewerkt:
Met jouw werkzaamheden onontbeerlijk zo te zien.

Houdt hij ook grindtegels? Is dat vlak genoeg om vacuum te zuigen?

Klopt Snoeksel, vrouw is weer van huis dus Burpie gaat weer lekker knutselen denk ik (of met een biertje de bank op en een filmpje kijken, iets van Battle Star Galactica)

Top serie, alle DVD's hier liggen en ben ergens op de helft

Laatst bewerkt door een moderator:
Met jouw werkzaamheden onontbeerlijk zo te zien.

Houdt hij ook grindtegels? Is dat vlak genoeg om vacuum te zuigen?

Nee helaas niet, = oppervlak is te ribbelig :?

;)

EDIT:

daar kun je dit gereedschap weer voor gebruiken:

tegelklem%20003.jpg

(ooit in bezit gehad,maar "iemand" vond het nodig om die langdurig te "lenen",zonder mijn toestemming vooraf te vragen) :mad:

Laatst bewerkt:

En jullie kennen me inmiddels wel een beetje ;)

De Hype is er alsnog in gegaan. Mijn Robby Roxy kan 2-6 LiPo aan en daar heb ik de kabels van verlengd. Hype eraan en alles in elkaar geschroefd (als je het zo tikt lijkt het twee tellen werk maar de kabels van de regelaar verlengen is een k werk)

En hij heeft reeds gedraaid, even half gas op 3S gaat volgens mij al een stuk sneller dan de vorige met 4S :shock: :banana:

Maar even met de wattsup kijken hoeveel A hij trekt...

Kom er op het laatst achter dat er ook een van de servohevels is gesneuveld, zou geen probleem moeten zijn maar de servo zat zo vast (waarschijnlijk CA) dat bij het los proberen te halen en stuk van de bovenkant van de vleugel los kwam, het gele gedeelte :mad::mad:

Verschillende foto's gemaakt, straks of morgen wel even posten. Nu even verder herstellen want hij zal weer vliegen met de hype :twisted:

daar moet ik toch ff op reageren ...

ja, alsof ik altijd zo lekker rustig en braaf rond vlieg :roll:

ga jij nou maar lekker suf rondrijden met die trutten auto ,die haalt net de 53 kmpu ,waar mijn ez rustig over de 100kmpu gaat :cool::mrgreen:

burp ; ik wacht wel ff tot die funjet total los is , kan je hem achter in mijn auto leggen ;)

net de twin star in model gekneed ,en moet ook weer onder spanning verlijmd worden met Z-poxy, maar dit soort klusjes zijn wel aan mij besteed ;)
maak maar een prijsje voor de motoren en regelaars ,is wel zo handig als dit blijft zitten :D

welke prop maat had je erop zitten ?

net heerlijk gegeten bij loetje in ouderkerk ,echt een aanrader :p

daar moet ik toch ff op reageren ...

ja, alsof ik altijd zo lekker rustig en braaf rond vlieg :roll:

ga jij nou maar lekker suf rondrijden met die trutten auto ,die haalt net de 53 kmpu ,waar mijn ez rustig over de 100kmpu gaat :cool::mrgreen:
Je voelt je eigen overgeslagen he wijfie,ik heb jouw nog niet met een fuckjet gezien inc 4s lipo.Je schijnt een blizzard te hebben die ook ongelofelijk hard moet kunnen gaan volgens zeggen en lezen:I aint see nothing yet.Maar ik vlieg ook niet en ben er ook niet bij even na werktijd(dus misschien mis ik de helft)En anders overtuig me maar als ik er wel een keer ben.Die opgefokte EZ van je kan ik nu wel.

Je voelt je eigen overgeslagen he wijfie,ik heb jouw nog niet met een fuckjet gezien inc 4s lipo.Je schijnt een blizzard te hebben die ook ongelofelijk hard moet kunnen gaan volgens zeggen en lezen:I aint see nothing yet.Maar ik vlieg ook niet en ben er ook niet bij even na werktijd(dus misschien mis ik de helft)En anders overtuig me maar als ik er wel een keer ben.Die opgefokte EZ van je kan ik nu wel.

jij begint een steeds groter bekkie te krijgen ...

idd heb ik ergens hier een blizzard liggen ,volledig gebouwd ,maar met veel te zwakke servo's , flinke klus om die te vervangen ,omdat alles verlijmd is en de bedrading door de hele body lopen ,dus het komt er niet van , maar moet er idd wel een keer mee a/d slag .

verder is het met de ez lastiger hard vliegen ,omdat rond de 80 a 100kmpu de besturing vast komt te staan , en de funjet gewoon bestuurbaar blijft ,daar is hij ook voor gemaakt .

*knutseld verder aan de twinstar*

De Funjet is er weer helemaal klaar voor hoor :)

Andere regelaar en de hype 4004. Op 3S al sneller dan vorige keer op 4S denk ik. :shock:

Motoren en regelaars komen we wel uit junkie, ik zal even kijken. Komt volgende keer wel ofzo, ik weet waar je huis woont :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back