snoeksel
Forum veteraan
Zeg sorryKl0te zon...
gaat wederom knutselen
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zeg sorryKl0te zon...
Nope, deze wordt dan voor BYM. Maar hij wordt wel helemaal leeg gehaald omdat ik een nieuwe ga bouwen. Weer met van die achterlijk grote rolroeren en dan met zo'n $25 2,4GHz zendertje uit Hongkong. Gewoon voor de vakantie/in de auto. 8)Ik houd mij wederom aanbevolen voor de mite,geef ik hem aan dimitri ;-)
Drinkt weer verder ...
Posted via Mobile Device
Nee, het is en blijft een kl0te zon. Niet dat het vervelend is maar in de zon is het zo lekker warm. Voordeel van de zonnebank: Bruin worden in je eigen bed zonder te zweten (althans wij hebben zo'n HPA-lampen uitvoeren).Zeg sorry
Nope, deze wordt dan voor BYM. Maar hij wordt wel helemaal leeg gehaald omdat ik een nieuwe ga bouwen. Weer met van die achterlijk grote rolroeren en dan met zo'n $25 2,4GHz zendertje uit Hongkong. Gewoon voor de vakantie/in de auto. 8)
Had een kinderverjaardag dus om 11:45 snel de klok op namiddag tijd gezet,het moet toch gevierd worden ja toch.Zit nu nog lekker in de tuin met de zon en een pils.Alleen nog de kap op de Baja en rijden maar weer.Maar de echte zon is wel prettig hoor, alleen dan in de namiddag met een pilsje etc. :celebrate:
![]()
Tsja... Ik zeg: deze, deze, een paar van deze, wat klein materiaal en klaar. Geloof ons elektrovliegers nou, dat nitro zorgt alleen maar voor problemen.Vandaag geprobeerd de OS61FX te monteren op de Hummel .....
Wel alle jeetje nog eens aan toe zeg, past die uitlaat weer niet.
En voor dit motortje lijkt ook niet het potje te bestaan wat ik nodig heb om onder de Hummel te gebruiken, zucht .....
Het enige type uitlaat wat zo op het zicht te bestellen is, bij Graupner, is dit type uitlaat :
http://www.atomichgstore.com/images/OSM/OSM17750.jpg
Het type uitlaat wat ik nodig heb ziet er, globaal dan, zo uit :
http://bigboystoysnm.com/images/large/bisg4061_LRG.jpg
Dat komt omdat mijn motorblok niet rechtop staat, maar met de cilinder naar de zijkant toe staat, waardoor die eerste uitlaat dwars door mijn motorschot zou moeten ....
Aarrggghhh, ik heb geen ruw aluminium tot mijn beschikking, en geen werkplaats om het te bewerken, snif ....
Anders had ik wel een soort van adapter gemaakt.
Weer even in de denktank gaan zitten dan maar.
Met welke boot vaar jij dit jaar mee dan? Vorig jaar zag je er niet uit met dat clubje van je. :rolling:
Dacht dat je ook zoiets als een Savage hadals ik weer wat vliegend heb kom ik weer snel naar de ht/ht2 want ik neem ook zeker dit schatje mee!![]()
Zo,net even een verfrissende douche na een dag in de :zon:
Een mooie terrasje gemaakt samen met Siggy en Dennis.
Gistermiddag werden de stenen en het zand met verticaal transport
ingehesen,want door het huis lopen met kruiwagentjes is zoooo 1954.
![]()
Klant zeer tevreden en na afloop een lekker biertje en de nodige eypo's in de knip.
Had ik maar een tijdmachine,want dan was ik ook nog lekker gaan vliegen. :lol:
Maar deze dag was ook weer zeer geslaagd!
Siggy: thanks voor de assistentie!![]()
Dat statiefje wordt ook veel in de karpervisserij gebruikt,handig hebbedingetjeook nog bij dixons een handige in allerlei modellen te vormen statiefje gekocht .
zeer licht , en ik maak a/d onderkant v/d pootjes van die haakjes ,zodat ik hem met elastiek kan borgen .
of de 3 pootjes weghalen en het bovenstuk op een cockpitje vastzetten .
voordeel is nu dat ik hem makkelijk in vele posities kan richten .
![]()
groetjes junk
Gaat er morgen nog iemand vliegen?
Of gaat iedereen paaseitjes zoeken?