Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb je berichtje niet goed gelezen..."op het veld"
Bij de ACH dus ...

Geen zin meer om daar heen te rijden.
Dus wordt het vliegen uitgesteld tot morgen ;)
Yep, daar dus. Maar het begint nu te donker te worden en moet helemaal turen. Toch lekker even gevlogen en vol gas laag over aanvliegen van beide kanten. Klein beetje zijwind voor de uitdaging (compenseren met een beetje richtingsroer en dan met rolroeren voorkomen dat-ie om rolt). Lekker even real-life geoefend, zo nog maar even een uurtje simmen. Jenevernoow wat er morgen gaat gebeuren qua planning en weer. :D

Posted via Mobile Device

-edit-
En weer thuis. ;) Waarom zijn er twee stukken op het veld niet gemaait? Ik heb nog verwoede pogingen gedaan om dat met de MiniMag te doen maar dat viel tegen. :? Ondanks dat de prop wel lekker draait en de bodem van de MiniMag groen wordt, verdwijnt er weinig gras. :rolling:

Laatst bewerkt:
Zo, weer thuis van familiebezoek :sleepy:

@ Junkie: idd niet doen, het is echt een berg schroot, jou baja is veel meer waard.

Verder leuk om hier weer eens auto's te zien :yes: alhoewel dat gele ding echt lelijk is (sorry dat ik het zeg hoor ;)).

Verder wederom morgen weer niet vliegen :nooo:..... andere verplichtingen :D

Hahahaha, wilde je soms ook bij de maaiploeg Sleur :p

Hee betreft je silent Mite, als je geld wilt voor een nieuwe setup mag je wat mij betreft wel laten zitten hoor? Hoor het wel, vandaag trouwens een hele vette Discus gekregen van Nickos!

Maar daarover later mee, eerst ff foto'tje maken....

Hahahaha, wilde je soms ook bij de maaiploeg Sleur :p

Hee betreft je silent Mite, als je geld wilt voor een nieuwe setup mag je wat mij betreft wel laten zitten hoor? Hoor het wel.
Nee, want op de aanvliegroute was een strok van anderhalve meter breed wel gemaaid. :? Prima om telkens daarop te mikken. :yes: Alleen als je er iets naast zat dan hingen de wielen gelijk vast in het gras en zat de prop in de klei. :( :mrgreen:

Voor de onderdelen van de Mite is dat prima: 1 setje shocky spul, 3x HXT500, 2204 buitenlopertje en een 10A regelaartje (zit nu een 18A SuperSimple in). Carbon en de LEDjes (6x wit) mag je hebben. :yes: Doen we wel even op de club regelen. :thumbsup:

Nee, want op de aanvliegroute was een strok van anderhalve meter breed wel gemaaid. :? Prima om telkens daarop te mikken. :yes: Alleen als je er iets naast zat dan hingen de wielen gelijk vast in het gras en zat de prop in de klei. :( :mrgreen:

Voor de onderdelen van de Mite is dat prima: 1 setje shocky spul, 3x HXT500, 2204 buitenlopertje en een 10A regelaartje (zit nu een 18A SuperSimple in). Carbon en de LEDjes (6x wit) mag je hebben. :yes: Doen we wel even op de club regelen. :thumbsup:

Binnen nu en een a anderhalve a twee weken gaan mijn zwagertje en ik een bestelling plaatsen in HK-verweg, ik zal wel ff seintje geven dan moet je dat maar ff linken, goed plan ? Dan heb je het zeker nieuw binnen, of doekoe, mag ook, wat jij wilt :)

Heb hier vanmiddag bij Nickos een nieuwe discus gekregen, en het resultaat mag er weer zijn zeg, ajajajjjjj wat gaaf gedaan zeg weer! :worship:

Nickos, bedankt!!!!

nachtvlieg.jpg

Binnen nu en een a anderhalve a twee weken gaan mijn zwagertje en ik een bestelling plaatsen in HK-verweg, ik zal wel ff seintje geven dan moet je dat maar ff linken, goed plan ? Dan heb je het zeker nieuw binnen, of doekoe, mag ook, wat jij wilt :)
Heeft niet zo'n haast hoor. Genoeg andere vliegbare vliegdingen. :yes: PB'tje gestuurd met de links naar de dingentjens. :worship:

Verder leuk om hier weer eens auto's te zien :yes: alhoewel dat gele ding echt lelijk is (sorry dat ik het zeg hoor ;)).

@ Smaken verschillen gelukkig Philly, enne op jouw mening zit ik niet te wachten, zeik je eigen vlieg troep maar af !!!! ( sorry dat ik het zeg hoor;)) ,gr.Dr.Dre.:showass::showass:

Zijn er mensen die morgen gaan rijden op hoogtij? Kan iemand mij vertel waar ik precies moet zijn, want ik weet niet helemaal waar het is.

Groeten René

Zijn er mensen die morgen gaan rijden op hoogtij? Kan iemand mij vertel waar ik precies moet zijn, want ik weet niet helemaal waar het is.

Groeten René
Hoi, op de kaart bij de Fokkemast ongeveer 1/3 vanaf de kruising met de Kleine Steng. Of er gereden gaat worden betwijfel ik, de rijders zijn verbannen naar IJmuiden. :rolling:

@ Smaken verschillen gelukkig Philly, enne op jouw mening zit ik niet te wachten, zeik je eigen vlieg troep maar af !!!! ( sorry dat ik het zeg hoor;)) ,gr.Dr.Dre.:showass::showass:
Ik vind het ook niet veel. :p ;) Maar ja, het is net als honden hè, die lijken ook op hun baasjes... :mrgreen: :worship:

*bukt alvast omdat er modder terug komt* :cool:

Hoi, op de kaart bij de Fokkemast ongeveer 1/3 vanaf de kruising met de Kleine Steng. Of er gereden gaat worden betwijfel ik, de rijders zijn verbannen naar IJmuiden. :rolling:

ja ,geen herrie meer op ht hoor !! ik wil het toeren tal van mijn electro gezoem kunnen horen :mrgreen:

* gaat waarschijnlijk toch alleen de cap 232 ophalen voor een nette prijs *

*bukt alvast omdat er modder terug komt* :cool:

@ Doe ik niet aan sleur, als jullie lekker aan het vliegen zijn kom ik wel ff langs en dan hebbe we het er wel ff over,,,,,,,,,,,en Philly !!!, ( want een beetje mans doen achter een pc kennen we allemaal wel) we gaan het zien,gr.Dr.Dre.;)

Morgen vliegen is oke maar dan wel wat later op de dag. Eerst brunchen bij familie en ik geloof nog even naar een verjaardag :(

Ben het nu al zat...

Mijn Easystar is troep, evenals mijn Calmato. Vliegen doet het ook niet..... al mijn vliegzooi is echt waardeloos.

@ Doe ik niet aan sleur, als jullie lekker aan het vliegen zijn kom ik wel ff langs en dan hebbe we het er wel ff over,,,,,,,,,,,en Philly !!!, ( want een beetje mans doen achter een pc kennen we allemaal wel) we gaan het zien,gr.Dr.Dre.;)

Ik hou ook van jou hoor Dreetje :mrgreen:

funny_243.gif

Hehe, die vliegers staan toch allemaal omhoog te kijken, die kun je zo voor hun schenen rijden. Zien ze toch niet aankomen. :lol: ;)

Vroeger spraken we in dit soort gevallen altijd om 15:00 uur bij het fietsenhok af. Ach ja, die goede oude schooltijd... :?

*gaat zijn MiniMag extra extra extra verstevigen aan de voorkant* :?

@Sleur

Staan in mijn wishlist

Op wat voor accu vlieg je de mite trouwens, kans is dat ik die ook niet eens heb natuurlijk :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back