HEEEEEEEEEEEEEE DREEEEEEEEEEEEEEEEE Dat zijn niet alle foto's![]()
@ Klopt man,wou je er nog een paar zien dan ??? (heb er nog 90!!!),gr.Dr.Dre.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HEEEEEEEEEEEEEE DREEEEEEEEEEEEEEEEE Dat zijn niet alle foto's![]()
Het is nog steeds niet Vliegers omgeving Zaandam,dus rijders zijn nog welkom.Kom op met die zooi@ Klopt man,wou je er nog een paar zien dan ??? (heb er nog 90!!!),gr.Dr.Dre.![]()
Yep, daar dus. Maar het begint nu te donker te worden en moet helemaal turen. Toch lekker even gevlogen en vol gas laag over aanvliegen van beide kanten. Klein beetje zijwind voor de uitdaging (compenseren met een beetje richtingsroer en dan met rolroeren voorkomen dat-ie om rolt). Lekker even real-life geoefend, zo nog maar even een uurtje simmen. Jenevernoow wat er morgen gaat gebeuren qua planning en weer.Ik heb je berichtje niet goed gelezen..."op het veld"
Bij de ACH dus ...
Geen zin meer om daar heen te rijden.
Dus wordt het vliegen uitgesteld tot morgen![]()
Nee, want op de aanvliegroute was een strok van anderhalve meter breed wel gemaaid. :? Prima om telkens daarop te mikken.Hahahaha, wilde je soms ook bij de maaiploeg Sleur
Hee betreft je silent Mite, als je geld wilt voor een nieuwe setup mag je wat mij betreft wel laten zitten hoor? Hoor het wel.
Nee, want op de aanvliegroute was een strok van anderhalve meter breed wel gemaaid. :? Prima om telkens daarop te mikken.Alleen als je er iets naast zat dan hingen de wielen gelijk vast in het gras en zat de prop in de klei.
![]()
Voor de onderdelen van de Mite is dat prima: 1 setje shocky spul, 3x HXT500, 2204 buitenlopertje en een 10A regelaartje (zit nu een 18A SuperSimple in). Carbon en de LEDjes (6x wit) mag je hebben.Doen we wel even op de club regelen.
![]()
Heeft niet zo'n haast hoor. Genoeg andere vliegbare vliegdingen.Binnen nu en een a anderhalve a twee weken gaan mijn zwagertje en ik een bestelling plaatsen in HK-verweg, ik zal wel ff seintje geven dan moet je dat maar ff linken, goed plan ? Dan heb je het zeker nieuw binnen, of doekoe, mag ook, wat jij wilt![]()
Yep, de afdeling Planning & Logistiek heeft zojuist meegedeeld dat het paaseieren zoeken in de Artis wordt. :cry:Verder wederom morgen weer niet vliegen :nooo:..... andere verplichtingen![]()
Verder leuk om hier weer eens auto's te zienalhoewel dat gele ding echt lelijk is (sorry dat ik het zeg hoor
).
Hoi, op de kaart bij de Fokkemast ongeveer 1/3 vanaf de kruising met de Kleine Steng. Of er gereden gaat worden betwijfel ik, de rijders zijn verbannen naar IJmuiden. :rolling:Zijn er mensen die morgen gaan rijden op hoogtij? Kan iemand mij vertel waar ik precies moet zijn, want ik weet niet helemaal waar het is.
Groeten René
Ik vind het ook niet veel.@ Smaken verschillen gelukkig Philly, enne op jouw mening zit ik niet te wachten, zeik je eigen vlieg troep maar af !!!! ( sorry dat ik het zeg hoor) ,gr.Dr.Dre.:showass::showass:
Hoi, op de kaart bij de Fokkemast ongeveer 1/3 vanaf de kruising met de Kleine Steng. Of er gereden gaat worden betwijfel ik, de rijders zijn verbannen naar IJmuiden. :rolling:
*bukt alvast omdat er modder terug komt*![]()
@ Smaken verschillen gelukkig Philly, enne op jouw mening zit ik niet te wachten, zeik je eigen vlieg troep maar af !!!! ( sorry dat ik het zeg hoor) ,gr.Dr.Dre.:showass::showass:
@ Doe ik niet aan sleur, als jullie lekker aan het vliegen zijn kom ik wel ff langs en dan hebbe we het er wel ff over,,,,,,,,,,,en Philly !!!, ( want een beetje mans doen achter een pc kennen we allemaal wel) we gaan het zien,gr.Dr.Dre.![]()
Hehe, die vliegers staan toch allemaal omhoog te kijken, die kun je zo voor hun schenen rijden. Zien ze toch niet aankomen. :lol:@ Doe ik niet aan sleur, als jullie lekker aan het vliegen zijn kom ik wel ff langs en dan hebbe we het er wel ff over,,,,,,,,,,,en Philly !!!, ( want een beetje mans doen achter een pc kennen we allemaal wel) we gaan het zien,gr.Dr.Dre.![]()
Mijn Easystar is troep, evenals mijn Calmato. Vliegen doet het ook niet..... al mijn vliegzooi is echt waardeloos.
Ik hou ook van jou hoor Dreetje
]