Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
moet er iemand anders nog iets van albatros modelbouw?

want de disc is besteld maar duurt nog een paar dagen.

graag even via pb.

groetjes!:D

@Siggy: Net de MiniMaggi op de weegschaal gezet. AUW (All Up Weight ofwel vliegklaargewicht) is 739 gram. Dat is met FlightPower EVOLite 20 3S 2500mAh, E-Max 2815/12, 25A ESC, AR7000, 4x HXT500, Graupner Cam Slim 8x6" prop en spinner.

Kom je vanavond ook MiniMaggiën???

*gaat kijken of hij de 4S 3400mAh Graupners in 30 minuten kan cyclen* 8O :?

En opgehaald, dank je wel voor de mededeling

:thumbsup:

I love nitro :p , maar zit nog in mijn lipo fase , al heb ik nog een leuk OS max 2,5cc blokje op de plank liggen , deze gaat uiteraard nog in een piepschuim geval gebouwd worden , waarschijnlijk weer de ez , maar dan onder supervisie v/d club vliegbaar maken ;)

hoe laat melden de eerste zich op het veld ??

tot straks

:nooo:
I love nitro :p , maar zit nog in mijn lipo fase , al heb ik nog een leuk OS max 2,5cc blokje op de plank liggen , deze gaat uiteraard nog in een piepschuim geval gebouwd worden , waarschijnlijk weer de ez , maar dan onder supervisie v/d club vliegbaar maken ;)

tot straks
Gaan we niet winnen :nooo:,
satestok en andre waren er al rond 17.00 uur...

ik ga nu onderweg, lekker met benzine spelen 8O :yes:

Laatst bewerkt:

tot straks
Je hebt nog een 4.6cc ook sleutel je die er toch uit.Ga je in ieder geval wat rapper als Phil en wat rapper de grond in.Levert altijd leuke pics op :mrgreen:

shit,nu pas onderweg naar huis. Tot hoe laat zijn jullie er?
Posted via Mobile Device
Tot de schemering invalt... :rolling:

Ik ben net thuis, nu nog proberen een dikke 3400mAh te laden van 30% vol. :? Dan kan de Monsun mee. 8) Anders weer MiniMaggiën, die ligt standaard achterin met 4 volle accu's. Je weet maar nooit waar je komt... :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben er rond 19;15 ofzo .

net heerlijk gegeten , ff uitbuiken ,biertje erbij , en dan rustig die kant op

douchen kan ook 's nachts ;)

@Siggy: Net de MiniMaggi op de weegschaal gezet. AUW (All Up Weight ofwel vliegklaargewicht) is 739 gram. Dat is met FlightPower EVOLite 20 3S 2500mAh, E-Max 2815/12, 25A ESC, AR7000, 4x HXT500, Graupner Cam Slim 8x6" prop en spinner.

Kom je vanavond ook MiniMaggiën???

*gaat kijken of hij de 4S 3400mAh Graupners in 30 minuten kan cyclen* 8O :?

Siggy is net klaar met het compleet in elkaar plakken van de minimag.
Morgenochtend als alle por is uitgehard nog even de electronica erin hangen en dan is hij klaar voor de maiden.

Heeft vanmiddag al een paar biertjes gedronken dus gaat niet meer rijden :-)

Geen zin om het rijbewijs kwijt te raken ;-)
En vliegen onder invloed is ook zeker niet verantwoord.

Dus komend weekend maar weer vliegen.
Ben morgen ook de gehele dag vrij,dus Siggy gaat in relax modus ;-)

Veel plezier allemaal !!!!!

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back