Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Philliams: de gezelligste winkel van HK meldt zojuist via MSN dat je *kuch* nitro *kuch* binnen is.![]()
@Philliams: de gezelligste winkel van HK meldt zojuist via MSN dat je *kuch* nitro *kuch* binnen is.![]()
Mmmmmm zei je nitro ??? lekker ;-)
Posted via Mobile Device
En opgehaald, dank je wel voor de mededeling
![]()
hoe laat melden de eerste zich op het veld ??
tot straks
Gaan we niet winnen :nooo:,I love nitro, maar zit nog in mijn lipo fase , al heb ik nog een leuk OS max 2,5cc blokje op de plank liggen , deze gaat uiteraard nog in een piepschuim geval gebouwd worden , waarschijnlijk weer de ez , maar dan onder supervisie v/d club vliegbaar maken
tot straks
Je hebt nog een 4.6cc ook sleutel je die er toch uit.Ga je in ieder geval wat rapper als Phil en wat rapper de grond in.Levert altijd leuke pics opI love nitro, maar zit nog in mijn lipo fase , al heb ik nog een leuk OS max 2,5cc blokje op de plank liggen , deze gaat uiteraard nog in een piepschuim geval gebouwd worden , waarschijnlijk weer de ez , maar dan onder supervisie v/d club vliegbaar maken
tot straks
Tot de schemering invalt... :rolling:shit,nu pas onderweg naar huis. Tot hoe laat zijn jullie er?
Posted via Mobile Device
Anders weer MiniMaggiën, die ligt standaard achterin met 4 volle accu's. Je weet maar nooit waar je komt...![]()
Nope, eerste vlucht gaan we zeker niet overhaasten. Er moet nog e.e.a. gecheckt worden. Doen we dat niet dan weet ik wel hoe deze vlieger eindigt... :cry:FF onderweg en op het veld laden![]()
@Siggy: Net de MiniMaggi op de weegschaal gezet. AUW (All Up Weight ofwel vliegklaargewicht) is 739 gram. Dat is met FlightPower EVOLite 20 3S 2500mAh, E-Max 2815/12, 25A ESC, AR7000, 4x HXT500, Graupner Cam Slim 8x6" prop en spinner.
Kom je vanavond ook MiniMaggiën???
*gaat kijken of hij de 4S 3400mAh Graupners in 30 minuten kan cyclen* 8O :?
Nee nog niet,komt uit de USA duurt wel een week of 6Propperdeprop @ Siggy heb je je BAJA battery al binnen,of schaam je je dat je nog een BAJA hebt.