Sleurhutje
Forum veteraan
Yep, overleg afgerond. Vrouwtje heeft geen zin om een stukje hard te gaan lopen dus zit nu met de kids opgescheept. Ik ga vliegen.
Om 20:00 uur op het veld is okidoki. 8)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, overleg afgerond. Vrouwtje heeft geen zin om een stukje hard te gaan lopen dus zit nu met de kids opgescheept. Ik ga vliegen.![]()
Om 20:00 uur op het veld is okidoki. 8)
Even thuis een discussie maar ik denk dat er een kans is om nog rond 20:00 uur een accuutje te legen met de MiniMag. Meer info volgt.
@BYM: Als je haast hebt dan kun je mijn kabel even lenen of neem hem dinsdag mee. Is een CP2102 en werkt perfect onder Windows XP/Fiesta.
Posted via Mobile Device
Ik moet zo eerst even naar Alkmaar om de stenenknipper terug te brengen. Heli en vlieger liggen al in de auto. Kan zijn dat ik 10min. later ben maar vliegen zal ik.
Tot zo.
GrTz Jasper
De goedkoopste, meestal Registered Air Mail. Indien je onder de 250 gram en $79,00 blijft dan past het in een envelop. Omdat het allemaal kleine dingetjes betrof was dat mogelijk en dus de goedkoopste (en waarschijnlijk ook snelste) manier. Alleen heb je geen enkele tracering dus geen idee waar de envelop is. :? Kies nooit EMS tenzij anders niet mogelijk is (bijvoorbeeld als je een compleet vliegtuig koopt). Want dan weet je zeker dat je een oor aangenaaid wordt door oplichtende vervoerders die te lui zijn om dingen vlot af te handelen maar wel de verkeerde hogere invoerrechten opstrijken. :evil:
Ik kies altijd 70% van de totale waarde omdat het voor spul uit Hong Kong aannemelijk is dat het zo goedkoop is. :? Als je de keuze krijgt voor Sample dan die kiezen, anders Gift, Toys of Toy Parts.Okee ik pak altijd de bovenste (de goedkoopste)
maar bij betaling (paypal) krijg je een submenu met allerlei opties en invoerrechten wat moet ik daar ingeven ik doe altijd waar ie standaard opstaat.
Yah, het was gezellig. Lekker wild gevlogen en vooral hooooooooooooog.Zo net terug van het veld. Lekker gevlogen met de heli en m'n Edge 540. Was gezellig met Sleur en Phil. Jammer dat het nog zo snel donker wordt.
Sleur kom maar op met de filmpjes.
GrTz Jasper
Vandaag in Vinkel prima weer. Zonnetje en heerlijk warm. Dus meteen wat accutjes geleegd op het veldje voor de caravan met de Silent Mite. Van publiek verzekerd natuurlijk, hoop kids met de bekende vragen. Was wel weer lekker om te vliegen in de zon :twisted:
Tussendoor even formule 1 gekeken en daarna weer wat gefladderd. Ook wat blikjes erdoor gejaagd met een vriend en daarna de BBQ aan gedaan. Half koe weggebbq'ed en daarna, je raad het al, weer wat gefladderd
morgen....eerst ontbijt, dan even fladderen en daarna naar het Sportiom met vrouw en kids.
Dat het een wiebelfilmpje werd, had ik al voor gewaarschuwd.sleur ; gelukkig ben ik niet de enige met zeeziek makende filmpjes
je ging wel lekker hoog![]()