Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker he zo'n vrije dag maar ben druk in de weer met de modificatie van de rolroeren.
Als ik op die link druk krijg ik aleen de verzenddatum te zien 1 heeft hongkong verlaten op 27 april en 1 op 29 april meer info krijg ik niet.Ze kunnen me :showass: kussen.
Zo jammer hè, dat mensen vrije dagen nemen. Laat ik de blokkering lekker staan. :p ;)

Vannacht wordt alles weer geüpdate dus morgen zal er dan wel "Pending Customs Inspection" staan en moet je nog twee weken wachten omdat die lamnullen van een ambtenaren zo traag als dikke poep werken. De gemiddelde Melkert-baanmedewerker functioneert nog beter dan die gasten op Schiphol. :?

Vrije dagen rolroeleren de pan uit!
Ik heb een vrijwillige vrije dag opgenomen, zijnde vandaag ........
6 dagen op rij vrij, heerlijk!

Misschien strax maar even naar het veld toe, accutjes legen :)

Vrije dagen rolroeleren de pan uit!
Ik heb een vrijwillige vrije dag opgenomen, zijnde vandaag ........
6 dagen op rij vrij, heerlijk!

Misschien strax maar even naar het veld toe, accutjes legen :)
Neem je je stormlijnen mee? 8O Er staat een beste woei hier op het dak van het kantoor (gemiddeld 7,3m/sec stoten van 9,4m/sec).

*gaat eens uitzoeken hoe live-info op offroaders.nl te plaatsen*

* sluit zich aan bij de personen met vrije dagen :banana:, pas woensdag weer 's op HT2 kijken... *
Tsja, het is toch planning. De dagen voorafgaand waren met aanmerkelijk minder wind en dus prettiger voor (piepschuim)vliegen. 8) :p

*zit doelloos naar de deur te staren of TNT er al aan komt*
15.gif

Oeh waait het zo hard dan, lekker dan gaat de ez* mee,leg ik hem op 400 meter hoogte en ga ik kijken hoe lang ik hem hoog kan houden :mrgreen:

Kan ik die servo's nou gebruiken of niet?
Hoe moeten wij nu weten of je die servo's kunt gebruiken. Een zeker junk op dit forum kan alles gebruiken, anderen zijn zeer selectief in hun keuzes. ;) :? :lol: De Robbe S200 is gelijk aan de Futaba S148.

Speekselficaties van de S148:
Code:
INCLUDES: One S148 Standard Precision Servo w/"J" connector and metal top
            bushing
          One accessory package with round rubber grommets, brass eyelets,
            mounting screws, round and star shaped servo horn
          Nylon gears
          One year warranty

SPECS:    Control system: Pulse width control, 1.52ms neutral
          Motor: 3-pole
          Power requirement: 4.8V or 6V (from receiver)
          Power consumption: 6V 8mA (at idle)
          Torque: 33.3 oz-in (2.4 kg/cm) @ 4.8V
                  42 oz-in (3.0 kg/cm) @ 6V
          Transit Time: 0.28 sec/60° @ 4.8V
                        0.22 sec/60° @ 6V
          Dimensions: 1.6 x 0.8 x 1.4" (40 x 20 x 36mm)
          Weight: 1.6oz (44g)
          Mounting on-center dimensions -
            Width:    .4"
            Length:  1.9"
          Shaft Diameter: 5.88mm

phil. ik moet vanavond waarschijnlijk richting beverwijk, is er de mogelijkheid om lang te wippen?

Misschien dat ik over moet werken vanavond 8O dus ik weet niet hoelaat ik thuis ben, anders is mijn vrouw er wel :wink:, ophalen is dus geen probleem :nooo:

----hoopt dat langswippen niet al te letterlijk genomen wordt :(----
----denkt na over de woorden 'genomen wordt' :confused:----

Laatst bewerkt:
Misschien dat ik over moet werken vanavond 8O dus ik weet niet hoelaat ik thuis ben, anders is mijn vrouw er wel :wink:, ophalen is dus geen probleem :nooo:

----hoopt dat langswippen niet al te letterlijk genomen wordt :(----
----denkt na over de woorden 'genomen wordt' :confused:----

hahahaha.... ik ga me wel even sminken, en zorg dat ik optijd de kast in duik.:rolling::rolling:

als je even je adres op de pb wil zetten. zou helemaal top zijn. dan kan ik de volgende keer als ik kom, mee vliegen ipv. staren.:D

Hoe moeten wij nu weten of je die servo's kunt gebruiken. Een zeker junk op dit forum kan alles gebruiken, anderen zijn zeer selectief in hun keuzes. ;) :? :lol: De Robbe S200 is gelijk aan de Futaba S148.

Omdat hullie er meer verstand van hebben dan ik ik kan aleen maar stom lullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back