Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt gelijk, nog maar even aan de bouw dan.... ohnee, de vloer moet drogen, is vanacht natuurlijk pas weer begaanbaar.![]()
Goeimorgen weerVanavond nog vliegers?
Ik werd net bij kans van de A9 af geblazen. Ik mag hopen voor je dat de wind een beetje gaat liggen. Tsjonge, weer vliegen. Last van een verslaving of zo? 8O :lol:Goeimorgen weerVanavond nog vliegers?
In eerste instantie staat er boven land een matige en langs de noord(west)kust af en toe een krachtige zuidwestenwind, kracht 4 tot 6, maar de wind neemt in de loop van de middag geleidelijk af. Vanavond wordt de wind in het zuidoosten van het land zwak en veranderlijk. Elders zwak of matig uit het zuiden, rond kracht 3
![]()
Het is nu al te merken dat de wind minder wordtIk blijf tenslotte verslaafd aan vliegen... of was het gewoon een uit de hand gelopen hobby
![]()
(--- gaat een youtubefilmpje maken met zichzelf in de hoofdrol
---)
Ja hallo, Uienradar. :? Momenteel heel rare wind die uit diverse richtingen komt (van west ruimend naar zuid) met snelheden tussen de 3 en 5 Bft. en windstoten oplopend tot ruim 7 Bft. 8OIn eerste instantie staat er boven land een matige en langs de noord(west)kust af en toe een krachtige zuidwestenwind, kracht 4 tot 6, maar de wind neemt in de loop van de middag geleidelijk af. Vanavond wordt de wind in het zuidoosten van het land zwak en veranderlijk. Elders zwak of matig uit het zuiden, rond kracht 3
![]()
Het is nu al te merken dat de wind minder wordtIk blijf tenslotte verslaafd aan vliegen... of was het gewoon een uit de hand gelopen hobby
![]()
(--- gaat een youtubefilmpje maken met zichzelf in de hoofdrol
---)
http://www3.buienradar.nl/images.aspx?jaar=-7&soort=wind&tijd=0&tijdid=200957160
We gaan het meemaken Phil,ouwe Junk![]()
Ronald ik heb mijn vleugel klaar met twee dezelfde servo's maar de servo die ik mee gemixt heb met kanaal 1 (1 en 5 is gemixt) kanaal 5 slave, is trager dan de master op 1.
Kan ik dit software matig aan passen of is dan gewoon die servo kapoerewietes?
Wil morgen wel vliegen, meer gegadigden? (ochtend/middag) Avond niet, dan zit ik in beverwijk in de bios (Nieuwste Star Trek) na daar eerst een hapje te hebben gegeten.
Als je een grasmaaier over je Velox heen wilt hebben dan moet je morgenmiddag komen vliegen![]()
![]()
Zolang je in de lucht zit heb daar toch geen last van
Posted via Mobile Device