Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ronald ik heb mijn vleugel klaar met twee dezelfde servo's maar de servo die ik mee gemixt heb met kanaal 1 (1 en 5 is gemixt) kanaal 5 slave, is trager dan de master op 1.
Kan ik dit software matig aan passen of is dan gewoon die servo kapoerewietes?

En als je je servo's omdraait, is dan de andere traag, of nog steeds datzelfde kanaal die traag blijft?

(Verhuist het probleem mee, of blijft het zitten?)

Goede analyze, ik had hem zelf kunnen opperen maar je was me te snel af :mrgreen:

@gorbatjov: een klein verschil is met deze kist totaal geen probleem :nooo:
Gewoon inbouwen en fladderen :yes:

Ik heb de boel ff omgedraaid en het ligt toch aan servo denk ik (ik had het zelf ook kunnen bedenken).
Kom mischien wel ff naar de drossel neem em dan wel mee.

Ik kom denk ik ook nog ff Vliehgen voor ik naar de Drossel toega.

Gorby had je nog zo'n boutje voor me? Ik heb er eentje verprutst met het tapje ....

komt zo ook "niet"naar het veld :mrgreen:

*heeft geen vliegdrang meer *

*heeft al zijn lipo's ontladen naar 3,5 V per cel ( en heeft daar 3 avonden voor nodig gehad :? ) *

zonde om ze weer te laden ;)

veel plezier wind hunters :p

Hej lekker ding, leef je nog ?
We missen je geloof ik een beetje :mrgreen:

veel plezier wind hunters :p

De wind wordt steeds minder, nu staat er een prima windje om te vliegen :yes: :worship:

1-6.jpg

2-5.jpg

3-3.jpg

Jij niet nee maar Burp staat altijd zoveel aan de grond :mrgreen: :rolling:
Of hij vliegt achter de hekken. :p

Ik wil ook Vlieeeeeeguhn :confused:

(binnenkort het vrouwtje maar eens aansturen op arbeidstijdverkorting,altijd zo laat eten is niks voor mij)
Bij de club kun je ook eten. :yes: ;) Pech voor het vrouwtje, wordt weer een bakje *ping* voor haar. :?

Ik kom ook straks even een pintje vatten bij de club, eerst nog even een boodschapje doen en wat uitzoeken voor de studieplannen na de zomervakantie van het kleinste Sleurhutje. :cool:

Ik heb een oplossing voor mijn uitlaat probleem gevonden, jawel jawel.
Weet nog niet of ik M3 of M4 ga gebruiken, denk dat M4 ff wat sterker is .....
Dat betekent opnieuw boren slijpen draaien en tappen.
Maar wel een betere bevestiging :p

Dat zeg je alleen maar omdat Sil vrolijk mee leest ;)

En achter de hekken, ik zag jou er laatst ook achter vliegen en sinds ik mijn brevet heb vlieg ik daar niet meer. toen mocht het nog :mrgreen:

Zo, daar ben ik dan weer terug van de club :mrgreen:
Was weer gezellig.... zoals altijd. Lekker gevlogen op het veld, eerst stond er een matig windje en later zelfs bijna helemaal verdwenen 8O :thumbsup: Dus ook de Junior met minder wind geprobeerd en het is een superkist :yes: hij vliegt echt lekker. De bochten gingen ook al wat beter, mooi in een glijvlucht. Morgen even de lipo's laden want ik moet natuurlijk weten hoeveel mah-tjes ik gebruikt heb. Nog even de regelaar wat beter instellen met Burp zijn interface :worship: De motor mag nog iets sneller op gang komen. De 3S lipo heb ik er ook nog even in gedaan wat resulteerde in een verticale klim tot hoever je maar wilt gaan, maar dat vind het motortje niet fijn. Ook was het zweevvermogen een heel stuk minder dus phillie blijft 2S vliegen met de Junior.

En achter de hekken, ik zag jou er laatst ook achter vliegen en sinds ik mijn brevet heb vlieg ik daar niet meer. toen mocht het nog :mrgreen:
Ik heb niet achter het hek gevlogen, ik bleef aan het randje hangen om vervolgens er overheen te vallen. ;)

En weer terug van "even een pintje halen na een accuutje legen op het veld". :? Ik ben niet verslaafd, ik heb een extreem gave hobby die niet zonder mij kan. :rolling:

Posted via Mobile Device

goede morgen vlieggabbertjes ;)

Weerbericht geldig tot morgen middernacht. Opgesteld op vrijdag 08 mei 2009 om 05.44 uur.
Half tot zwaar bewolkt en droog. In de middag buien en zware windstoten.
Vanochtend is het half tot zwaar bewolkt. In de middag trekt een zone met buien van west naar oost over het land. De zuidwestenwind neemt in de loop van de ochtend toe naar vrij krachtig boven land, kracht 5, en krachtig langs de kust, 6 Bft. In de middag draait de wind naar het westen en neemt daarbij kortdurend toe naar krachtig tot hard, kracht 6-7. Er komen dan ook zware windstoten voor tot 85 km/uur. De middagtemperatuur ligt tussen de 15 en 20 graden. Na passage van de zone met buien klaart het sterk op en daalt de temperatuur flink.
In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn er flinke opklaringen, blijft het droog en daalt de temperatuur naar ongeveer 6 graden.
Zaterdag overdag zijn er eerst perioden met zon, in de middag neemt de bewolking toe en valt in het zuidoosten wat regen. De wind is eerst matig, zuidwestelijk, in de middag is de wind zwak en komt uit uiteenlopende richtingen.

Laat de Minimag lekker op "the shelf" staan vanmiddag :-D

Ook 's morgens allemaal. Weer een mooie dag om te knutselen, ware het niet dat ik nog steeds geen spullen heb. :cry: :( :evil:

*gaat maar weer zitten wachten* :sleepy: :morning: :sleepy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back