Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker bezig geweest zie ik. Ik wacht nog steeds op de bestelde Junior :rolling:

Zal ik de nieuwe EZ in doos dan toch maar gaan maken?

*wacht op beter weer om met de Velox te spelen*

Landingsgestel, hmmmm netjes!
Yep, gaat er super uit zien. Geëloxeerd aluminium met hippe wielkapjes en sturend neuswieltje met hippe ophanging. Maar het mooiste vind ik de enorme vleugels en dan die brede glazen bol ertussen. 8) Als het bouwen zo snel blijft gaan dan is-ie morgenavond klaar. Misschien dan zondagochtend even op wrede wijze ontmaagden. 's Morgens windje 2 Bft. dus ideaal voor een eerste vluchtje en even trimmen.

Posted via Mobile Device

Yep, gaat er super uit zien. Geëloxeerd aluminium met hippe wielkapjes en sturend neuswieltje met hippe ophanging. Maar het mooiste vind ik de enorme vleugels en dan die brede glazen bol ertussen. 8) Als het bouwen zo snel blijft gaan dan is-ie morgenavond klaar. Misschien dan zondagochtend even op wrede wijze ontmaagden. 's Morgens windje 2 Bft. dus ideaal voor een eerste vluchtje en even trimmen.

Posted via Mobile Device

Ga je me aankomende zondag nou ook al vroeg me nest uit jagen als ik daar bij wil zijn, shit hee :mrgreen:

Lekker bezig geweest zie ik. Ik wacht nog steeds op de bestelde Junior :rolling:

Zal ik de nieuwe EZ in doos dan toch maar gaan maken?

*wacht op beter weer om met de Velox te spelen*

Je mag er wel even 1 van mij lenen hoor Burpie ;-)

Maar je kunt toch vliegen met de funjet ?
Of ben je daar alweer op uitgekeken ;-)

Posted via Mobile Device

Zoooo, slechte morgen hoor. :? Vandaag tot tenminste 16:00 uur vast aan sociale verplichtingen. :evil: Boehoehoehoe. :cry: Ik ben een vies vuil goor vliegerbouwbeest, ik moet bouwen om te vliegen. :yes: :hammer:

@ Sleur: mooie vorderingen van je Deamonchild :p

@ Jasper: ik ben benieuwd straks naar de maiden :thumbsup:

@ Siggy: Ga jij ook straks naar het veld en gaat de Calmato dan ook de lucht in :cool:

@ Burp: Wat nou wachten op mooi weer voor je Velox.... het weer is vandaag SUPER!! :mrgreen: ;)

Verder heeft Phil voorlopig weer maaidienst gehad, nadat het veld gemaaid was ben ik er nog een keer overheen gegaan in cirkels om het overtollige gras naar de buitenranden te gooien, ik hoop dat alles een beetje weggewaaid is nu. Het veld ligt er in iedergeval weer strak bij. Maar even wat biljartballen en een keu meenemen vanmiddag :yes:

Tot laters, ik heb er zin an want ik ben een vies vuil goor verslaafd vliegbeest :banana:

Goeiemoggel, ook ik ben de hele dag bezig. Nu snel boodschappen en dan op naar Beverwijk om te tennissen. Zal pas rond 19:00u thuis zijn den ik. Ik moet bij Tennisclub Westerhout aan de Zeestraat 131. Vlak om de hoek bij jou sleur?

Heb jij de Junior dan ook liggen Marcel? Peter heeft er voor mij een besteld. De funjet ben ik niet op uitgekeken hoor maar ik heb er graag wat bij ;)

Geen vieze dingen zeggen hè. :evil: :nooo: :teacher:

Verder heeft Phil voorlopig weer maaidienst gehad, nadat het veld gemaaid was ben ik er nog een keer overheen gegaan in cirkels om het overtollige gras naar de buitenranden te gooien, ik hoop dat alles een beetje weggewaaid is nu. Het veld ligt er in iedergeval weer strak bij. Maar even wat biljartballen en een keu meenemen vanmiddag :yes:
Ik zeg: "Goed bezig". :thumbsup: :worship: 8)

Goeiemoggel, ook ik ben de hele dag bezig. Nu snel boodschappen en dan op naar Beverwijk om te tennissen. Zal pas rond 19:00u thuis zijn den ik. Ik moet bij Tennisclub Westerhout aan de Zeestraat 131. Vlak om de hoek bij jou sleur?

Heb jij de Junior dan ook liggen Marcel? Peter heeft er voor mij een besteld. De funjet ben ik niet op uitgekeken hoor maar ik heb er graag wat bij ;)
Nee, dat is aan de andere kant van Beverwijk langs de doorgaande weg richting Wijk aan Zee. Maar Beverwijk is niet zo groot. ;)

Volgens Multiplex is de Xeno vanaf vandaag leverbaar. 8O Die winkel in HK gaat er een mail aan wagen en hem bestellen. :thumbsup: Kan ik ook de hele dag vragen of hij hem al heeft, schijnt-ie niet zo goed tegen te kunnen. 8O :rolling: ;)

Kan ik ook de hele dag vragen of hij hem al heeft, schijnt-ie niet zo goed tegen te kunnen. 8O :rolling: ;)

Ik vroeg net ook al of de Junior binnen was, Peter zei: Begin jij nu ook al :evil: :mrgreen: Maar de propjes zijn wel mee dus binnenkort 3S met de Junior proberen :yes:

:twisted:

tsja, als je eenmaal een vuil vies goor bouw en vliegbeest bent dan kan je niet anders :)

Goedemorgen allemaal,
Nee, dat is aan de andere kant van Beverwijk langs de doorgaande weg richting Wijk aan Zee. Maar Beverwijk is niet zo groot. ;)

*leest net in de krant dar Burp een half uurtje extra reistijd moet inplannen wegens vertragingen aanleg randweg *

@ Jasper: ik ben benieuwd straks naar de maiden :thumbsup:

@ Siggy: Ga jij ook straks naar het veld en gaat de Calmato dan ook de lucht in :cool:

@ Burp: Wat nou wachten op mooi weer voor je Velox.... het weer is vandaag SUPER!! :mrgreen: ;)

Tot laters, ik heb er zin an want ik ben een vies vuil goor verslaafd vliegbeest :banana:
Wel allemaal ff wachten tot ik er ben he (13.00) :cool:

* Bouwt nog ff een paar uurtjes aan een Jaques) * :mrgreen:

Toevallig een maiden? :wink: :banana: :yes: :thumbsup: :celebrate: :mrgreen: :worship::music::zon::pim:
Of wordt het ook een eeuwige Shelf-Queen? :nooo:

Haha,

- moet eerst lipo's (nieuwe) ff laden / ontladen / laden(vandaag)
- foto's maken :yes:
- in de auto passen :oops: :hammer:

dus maiden waneer het weer mooi weer is (morgen niet hebben verjaardag...) :evil: :mrgreen:

beste junken

vandaag even punten scoren bij mijn lieve vrouwtje ;)
lekker de stad in ,en uiteraard iets moois voor maris uitzoeken voor mothersday :p

verder nog wat rommelen in en rond het huis :)

sleur ; vliegen verleer je niet meer ,net als fietsen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back