Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb keurig netjes een spaak uit mijn dochter haar fietsje geknipt,en een mooi draag armpje voor de mielke uitlaat van Burp ervan gemaakt.Thnx voor de tip mannen :D :thumbsup:

Ik wil wel vliegen maar ik twijfel.... :confused:

Waarschuwing
IJmuiden, Texel, Harlingen, Rottum, Delfzijl, IJsselmeer, Marken: oost 6
overige districten: geen waarschuwing
donderdag 14 mei 2009 14.23 uur

Hmmm, die propellor in mijn achtertuin - zo'n mooie blauwe van 120 meter hoog- staat flink wind te maken ;)

zal idd een stevig windje staan op het veld ,voor de funjet en de parkmaster geen enkel probleem :cool:

maar komt er vanavond nog iemand ? en hoe laat ?
ik krijg niet meer al mijn lipo's vol en ben aardig gaar ,dus heb geen zin om alleen te staan .

burp ; als jij ook komt ,wil je dan die koffer met 100 lipo's meenemen ,heb ik nog iets om leeg te vliegen :thumbsup: ;)

Kun je niet een permanente webcam erop richten? :-D Handige info voor ons :yes:

Ik blijf thuis denk ik, teveel woei. (hangt van de animo af)
Hahaha, phillies scoorter komt niet tegen de wind in.
italiamac_biker.gif

Dat van die winddinges heb ik wel ideeën over. Ik heb nog een antieke GSM/GPRS module liggen die je intern kunt voorzien van wat programmatuur (Java). Op de vele externe ingangen is wel een anemometer en windrichtingsmeter te knutselen. Moeten we alleen nog een sponsor hebben voor een SIM-kaartje. Ik heb ook een veel duurdere UMTS/HSDPA-module en daar kun je gewoon internetverkeer mee regelen. Dus gewoon een live-stream met webcam vanaf het veld. 8)

Kun je niet een permanente webcam erop richten? :-D Handige info voor ons :yes:

Ik blijf thuis denk ik, teveel woei. (hangt van de animo af)

Idem , maar wat is er mis met veel wind ?, is toch juist leuk .
Zeker voor je nieuwe zwever,daar hoort toch wind bij ?

Ben ik dan de enige die wind leuk vind ? ;-)
Wie meld zich straks op het veld ?

Posted via Mobile Device

Net klaar met eten, zender even aan de tiet gehangen. Spullen in de auto en ik zie zo wel of ik durf te vliegen :)

*gaat de EZ toch maar snel ik elkaar flansen, die is met veel wind altijd goed te vliegen*

Zo .......
Ik ga strakjes mijn zomer gebakje ontdoen van zijn margarine, dan kan dat uitlekken tot en met morgen, dan ga ik er morgen nieuwe slaolie in gooien en een vergiet opschroeven om het vuil uit de slaolie tegen te houden en kijken of hij wil starten en aanslaan ......

(Olie verversen van onze benzineverslinder ....)

verlaag.jpg

(immer ein bimmer)

Laatst bewerkt:
@BYM,

Helemaal toppie. Misschien zie ik je zaterdag met indoorvliegen.
Kom net thuis. Ga dus ook niet vliegen. Staat een redelijk windje
maar is prima te vliegen.

Tot laterrr.......

GrTz Jasper

Terug van het veld. Er is wel gevlogen, wat brandstof kistjes en ook wat electro. De Velox is in de auto gebleven, beetje teveel wind. De Funjet heeft wel gevlogen, in duo met Junkie. Die overmaatse kist van Erik deed het ook nog, leek erop of hij zo het kanaal over kon steken ;)

*plakt driftig verder aan de accuhouder van de Dimona*

Fuckerdefuck, dacht is nog glasvezeldoek en epoxy te hebben, staat alleen de bus epoxy en harder nog op de plank en is het doek nergens te vinden. :evil: Nu maar even de accuhouder met "hobby 2K epoxy uit een tube" plakken. :? :(

Net even met Gladoor gecommuniceerd en als het een beetje mee zit dan komt morgen de spinner binnen (en ook Burp's vliegert 8)). Dan moet alles zo goed als klaar zijn om zondag te kunnen vliegen. Zodag pas? Ja, zaterdagochtend indoor (als het door gaat) en zaterdagmiddag weg naar een judotoernooi van de kids.

Morgen de hele dag wachten naast de telefoon (en als hij binnen is als een speer naar HK (Dichtbij) om de Junior op te pikken :banana:

Gladoor rulez :mrgreen:

oelala , junkie heeft weer flink gevlogen :p had wat in te halen en heeft een kleine 4 lipo's ontladen .

ook veel met de parkmaster gevlogen ,blijft een leuke kist en je kan er goed mee trainen in 3D
en vanwege de wind kan hij ook goed loskomen van het gras en dus fatsoenlijk opstijgen .

uiteraard nog even geragd met de funjet, deze kan rustig met wk 6+ door de wind snijden ;)

zo ,nu kan junkie weer een paar weken zonder vliegen :shock: ehhrm wat dachten jullie van aankomende zondag ? :mrgreen:

bym ; leuk bakkie voor erbij :p , alleen jammer dat er geen dak op zit :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back