Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, okay, we gaan indoor racen. Neem ik de GT14 wel mee. Maar uh... Mag je wel banden smeren dan, geeft vreselijke strepen op de vloer hoor, mijn bandjes hebben wel grip. ;)

Geen idee of het wil rijden op die gladde vloer. Gewoon rustig optrekken.
Ding is geen profi apparaat, maar zo'n opgevoerd speelgoed ding.
Moet zeggen dat hij het erg goed doet.

We zien het morgen wel even.

GrTz jasper

Kwam dat pakketje via GLS? Ik heb het aan onze vriend van GLS gevraagd en samen met hem de lijst doorgelopen maar er zat geen pakketje voor Suzuki Beverwijk bij. :? :cry:

*gaat met de huidige weersomstandigheden weer denken aan indoor rijden* 8O :rolling: :nooo:
Ga nu weg bij ACC pakketje is via dhl verstuurt dus ik zit zo bij suzuki beverwijk eens kijken of het er is je hoort het over een half uurtje.

Ga nu weg bij ACC pakketje is via dhl verstuurt dus ik zit zo bij suzuki beverwijk eens kijken of het er is je hoort het over een half uurtje.
*wacht gespannen af*
nailbiting2.gif

-edit-
16:12 uur en nog geen bericht, ik ga me zorgen maken. :( :lol:

16:22 uur en.... Joehoe!!! :banana: (en Burp's joehoe 8))

Laatst bewerkt:
YES, YES, YES!! Sleur heeft mijn vlieger meegenomen en als ik hem op kom halen (straks ofzo) dan schijnt hij al helemaal gebouwd en vliegklaar te zijn, super sleur!! :thumbsup: ;)

YES, YES, YES!! Sleur heeft mijn vlieger meegenomen en als ik hem op kom halen (straks ofzo) dan schijnt hij al helemaal gebouwd en vliegklaar te zijn, super sleur!! :thumbsup: ;)

mini magje erbij :confused:

ik moet eerlijk zeggen dat het een leuk vliegertje is voor erbij ,vooral het stijgen en landen .

of bedoel je de zwever die phil ook heeft ?

weertje niet :confused::rolleyes::(:p

mini magje erbij :confused:

ik moet eerlijk zeggen dat het een leuk vliegertje is voor erbij ,vooral het stijgen en landen .

of bedoel je de zwever die phil ook heeft ?

weertje niet :confused::rolleyes::(:p

Het gaat hier idd. om de junior S zwever die phil ook heeft ;)

Mooie vlieeeeeeeeeguhr :D

Het is zeker een zootje nieghus weer,hoop dat het morgen beter is.

Hahahaha, dat is ook weer zo ja. Ga hem wel zelf bouwen dan. Vervelend is wel dat mijn SG90 servo's nog ergens onderweg zijn. Iemand 4 te leen (of HXT900) komt over een paar dagen wel weer terug :yes:

Uh, oh.... :? Jouw Urinoir S staat nog in Heemskerk. Als gevolg van een saldotekort kon ik er maar één meenemen. En dan neem ik natuurlijk alleen mijn eigen mee. :p Sorry... :(

Ik ben rond 19:15 thuis

Posted via Mobile Device

Je kunt hem beter zelf bouwen Burp,want alles wat jij bouwt vliegt goed ;)
Alles wat ik bouw vliegt misschien minder maar blijft wel heel (tenzij er een brute verkrachting in midair plaatsvindt :p ;)). :lol:

Posted via Mobile Device

-edit-
*gaat nu via de Praxis richting huis*

-edit 2-
*en thuis*

Laatst bewerkt:
En bij sleur geweest en inmiddels al weer thuis en electronische eypo's ook al over gemaakt. Thnx voor het meenemen sleur.

*gaat zo beginnen aan de Junior*

En bij sleur geweest en inmiddels al weer thuis en electronische eypo's ook al over gemaakt. Thnx voor het meenemen sleur.
En natuurlijk alle lof aan Gladoor dat hij op zijn vrije middag toch de moeite nam even de business voor ons ongeduldige HT'ers te regelen. :thumbsup: :worship: 8)

*knutselt verder aan de Superrrrr Danone*

@Satéstok: Morgen geen auto mee. Mij teveel gedoe om alles rijdend te krijgen (zender laden, ontvanger er in knutseleb super soft banden erop zetten, vering afstellen etc.). Gewoon mijn ongesproten piepschuim Epilepsia en de DepFart mee naar Egmond. De MiniMag is standaard autoautrusting dus mocht het mooi weer zijn dan nog even een uurtje op het strand uitwaaien. :yes:

Laatst bewerkt:
Hmmmm morgen nog iemand indoor vliegen?
Ik heb hier drie accu's liggen die op gepept zijn en niet kunnen wachten op een rondje zaal ;)

Tien uur .....
Wat doen jullie me aan.
:rolling:
Posted via Mobile Device

Hahahaha, dat is ook weer zo ja. Ga hem wel zelf bouwen dan. Vervelend is wel dat mijn SG90 servo's nog ergens onderweg zijn. Iemand 4 te leen (of HXT900) komt over een paar dagen wel weer terug :yes:

Als ik ze had kon je ze wel lenen hoor ;)
Maar mijn voorraadje HXT's 900 zitten al in die van Phil :D

( wordt tijd dat HK verweg binnenkomt he Phil )

Morgen de ena laatste wedstrijd tennissen voor de competitie. De beverwijkers van vorige week hebben we 0-5 klop gegeven en we zijn weer meteen in de race voor het kampioenschap. Eerst morgen maar weer.

De motor heeft inmiddels zijn plugjes erop zitten, regelaar gereed. Ik zie dat de carbon buis een waardeloos ding is, hij is hol maar ook scheef van binnen. Wand is niet overal gelijk en ik vertrouw dat niet. Heb ik ook al meer over gelezen in de topics :mad::mad:

Had gehoopt dat ze dit inmiddels wel verbeterd zouden hebben. Hoe zit dat bij jou Phil?

Kabels voor de staart moeten ook behoorlijk lang zijn zeg, moet gewoon twee verlengstukken gebruiken.

Heb jij de helften met CA of met POR geplakt Phil?

Omdat het dit weekend vanwege het weer toch niet vliegen wordt neem ik hem dinsdag wel mee naar de club, bouwen we hem daar wel even samen af als je zin hebt (onder genot van een biertje natuurlijk)

Nu de Mini Titan even klaar maken, die is zo goed als verkocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back