Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmm morgen nog iemand indoor vliegen?
Ik ben er morgen.
+1 Ik ben er ook bij. :thumbsup: Er moet en er zal toch enige uren gevlogen worden deze week. :lol: ;)

Zo jammer van dat kl0teweer. :evil: Alle elektronica zit ook op de definitieve plek in de Danone. De propellor heeft even de tafel schoongeblazen, beste woei kwam daar af zeg. 8O Regelaar aan de wand geplakt. Alleen nog de cockpit afmaken, helaas geen figuurzaagje thuis om een frame op het plastic van de cockpit en de romp te lijmen zodat deze voor met een haakje en achter met een paar supermagneetjes vastgeklikt kan worden (zoals op de Monsun is erg mooi). Morgenmiddag stiekem maar even langs de club gaan om wat te zagen. :yes: Verder nog even de heveltjes op de servootjes in de vleugels vervangen. Van Gladoor twee left-overs gekregen die 4mm langer zijn. :thumbsup: Nu schrapen de quicklinks over de vleugel en zijn de uitslagen wat beperkt. Nu nog makkelijk om te leren maar na 3 vluchten niet wenselijk. :mrgreen:

Hmmmm morgen nog iemand indoor vliegen?
Ik heb hier drie accu's liggen die op gepept zijn en niet kunnen wachten op een rondje zaal ;)

Tien uur .....
Wat doen jullie me aan.
:rolling:
Posted via Mobile Device

floortje logeert bij oma , dus erg rustig wakker worden rond een uur of 10 :p,daarna nog ff omdraaien :sleepy:,heb ik wel verdiend na een weekje in centum amsterdam gewerkt te hebben ;)

misschien morgen ff fladderen ,anders zondag , beide gaat niet mogen/lukken /kunnen

Ik zal mijn carbonstaaf ook even aan een inspectie onderwerpen, maar volgens mij zag het er bij mij goed uit. Morgen maar even kijken.
De Junior heb ik geplakt met POR, het motorschot met Foamsafe en epoxy.
Dinsdach bouwen op de club lijkt mij leuk :yes: maar wel onder et genot van een pilsje :worship:

@ Jasper: Had je mijn mail nog gekregen met de afmelding, ik zit weer tussen de scouts :mrgreen:

Jammer Phil en Junkie ....
Nahja hoe meer afzeggingen hoe langer we kunnen vliegen :p

Your loss our gain :p

Posted via Mobile Device

Zit je even lekker aan de Mini Titan te sleutelen is het zo weer 1:30u :shock:

De aankomende koper heeft een prima heli met 3 nieuwe HS65HB servo's. Even op het oog afgeregeld dus zit redelijk goed ;) Ontvanger erin, accu aansluiten en vliegen maar. Ik weet dat ik er spijt van ga krijgen maar na 1,5 jaar stil gestaan te hebben zie ik geen reden hem te houden. Nu kan ik er iemand een plezier mee doen.

Phil, die staaf is echt ruk, die gaat er bij mij niet in (tsjonge, goed dat je weet dat ik het over een Graupner junior heb anders kan je dat helemaal verkeerd opvatten ;))

Nu even zien of ik ergens een nieuwe kan scoren, ga ik gladoor niet mee lastig vallen voor garantie enzo tenzij hij dergelijke staven heeft liggen maar dat zal niet. Je ziet heel duidelijk dat de wand van de staaf niet overal even dik is. verschillende mensen hebben al een gebroken staaf gehad met de nodige gevolgen. Ik zou hem maar controleren als ik jou was.

Dinsdag lekker samen even afbouwen en donderdag (hemelvaart) lekker de hemel in varen :rolling: twee van die joeksen de lucht in en dan die homofolia van sleur erbij, moet lachen zijn. schijnt volgende week erg mooi te worden dus veel vliegen. :yes:

Zit je even lekker aan de Mini Titan te sleutelen is het zo weer 1:30u :shock:

De aankomende koper heeft een prima heli met 3 nieuwe HS65HB servo's. Even op het oog afgeregeld dus zit redelijk goed ;) Ontvanger erin, accu aansluiten en vliegen maar. Ik weet dat ik er spijt van ga krijgen maar na 1,5 jaar stil gestaan te hebben zie ik geen reden hem te houden. Nu kan ik er iemand een plezier mee doen.

Phil, die staaf is echt ruk, die gaat er bij mij niet in (tsjonge, goed dat je weet dat ik het over een Graupner junior heb anders kan je dat helemaal verkeerd opvatten ;))

Nu even zien of ik ergens een nieuwe kan scoren, ga ik gladoor niet mee lastig vallen voor garantie enzo tenzij hij dergelijke staven heeft liggen maar dat zal niet. Je ziet heel duidelijk dat de wand van de staaf niet overal even dik is. verschillende mensen hebben al een gebroken staaf gehad met de nodige gevolgen. Ik zou hem maar controleren als ik jou was.

Dinsdag lekker samen even afbouwen en donderdag (hemelvaart) lekker de hemel in varen :rolling: twee van die joeksen de lucht in en dan die homofolia van sleur erbij, moet lachen zijn. schijnt volgende week erg mooi te worden dus veel vliegen. :yes:

Goede morgen allemaal.

Rise and Shine,the weather is fine ;-)

Zometeen even een paar uurtjes klussen in Heemskerk.
Vlieger gaat mee,zodra we klaar zijn even heerlijk vliegen ;-)

@ Burp

Welke lengte en diameter heeft die vleugelbuis?
Ik heb hier nog een buis liggen van 1.50 meter 11mm.
Mocht je hem nodig hebben,geef maar even een belletje ;-1

Posted via Mobile Device

Smorgens... :morning: :?

Nu snap ik het niet meer. Keek ik gisteren op de televee dan kwam er water, keek ik op de internets dan kwam er water, keek ik op mijn betrouwbaardere oosterbuurse weerdienst dan kwam er water... Kijk ik naar buiten en zie ik een heldere hemel en zon (wel met aardig wat wind). Kijk ik achterom op de keukentafel dan zie ik de Danone bijna klaar als gevolg van de eerdere berichten. :evil: Wat een onvergetelijke Paulusma's zijn dat toch allemaal bij die weerclubjes.
m.b.fuckyou.gif
Nou ja, indoor staat er geen wind en is het best behaaglijk. 8)

Vanmiddag geen tijd om te vliegen. De kids hebben een judo-toernooi. :D

@Burp: Even overleggen met de gezelligste winkel. Hij kan het voorleggen aan Graupner. Baat het niet dan schaad het niet. ;)

Ik zal mijn carbonstaaf ook even aan een inspectie onderwerpen, maar volgens mij zag het er bij mij goed uit. Morgen maar even kijken.
De Junior heb ik geplakt met POR, het motorschot met Foamsafe en epoxy.
Dinsdach bouwen op de club lijkt mij leuk :yes: maar wel onder et genot van een pilsje :worship:

@ Jasper: Had je mijn mail nog gekregen met de afmelding, ik zit weer tussen de scouts :mrgreen:

Phil,

Ik had hem inderdaad ontvangen.
Jammer. Je moet doe scouts gewoon leren vliegen.
Zeg maar twee vliegen in één klap.

GrTz Jasper

@ Burp: Die pijp van mij, ja die van de Junior ;), ziet er prima uit. Ik ben wel erg benieuwd hoe die van jou eruit ziet. Je hebt toch wel een Graupner gekregen van de tweede generatie? Die eerste was namelijk zwaar ruk, daar zaten die pijpen bij. Bij de nieuwe had Graupner het opgelost.
En hoe is die andere pijp die in de staart komt?

@ Satstok: goed idee, zal ik maar eens doen :yes:

Kabels voor de staart moeten ook behoorlijk lang zijn zeg, moet gewoon twee verlengstukken gebruiken.

Niet doen :nooo: , Gewoon de kabel doorknippen en een langer stuk er tussen solderen, veel degelijker en goedkoper / betrouwbaarder :yes:

+1 Ik ben er ook bij. :thumbsup: Er moet en er zal toch enige uren gevlogen worden deze week. :lol: ;)

Zo jammer van dat kl0teweer. :evil:
Zonnetje schijnt vanmiddag maiden Extra :confused: :rolleyes:
Goede morgen allemaal.

Rise and Shine,the weather is fine ;-)
:yes:

Phil,

Ik had hem inderdaad ontvangen.
Jammer. Je moet doe scouts gewoon leren vliegen.
Zeg maar twee vliegen in één klap.

GrTz Jasper

contolle Accu's : Check!! , in koffer: Check !!, ok op naar egmonia, :yes: Oja, ook nog vliegers in de auto gooien :mrgreen:

...

contolle Accu's : Check!! , in koffer: Check !!, ok op naar egmonia, :yes: Oja, ook nog vliegers in de auto gooien :mrgreen:

Dus deze keer geen nutteloze heen en weer rit?
Jullie moeten een checklist aanleggen joh :rolling:

*gaat ernstig nadenken of hij zelf niet iets vergeet :p *

Phil, hoe kan ik de tweede generatie herkennen? Er zit hier een stok bij voor de staart, volgens mij had de eerst versie dat niet. Andere staaf moet ik even bekijken maar is minder kritisch.

Ronald, ik bedoelde dus ook twee stukken solderen, de connectoren haal ik er natuurlijk af :yes:

Marcel, ik zal de stok even opmeten, ik schat een mm of 10 maar ik zal de schuifmaat er even bij pakken.

Laatst bewerkt:
Phil, hoe kan ik de tweede generatie herkennen? Er zit hier een stok bij voor de staart, volgens mij had de eerst versie dat niet. Andere staaf moet ik even bekijken maar is minder critisch.

Idd twee staven meegeleverd (1 voor de vleugels en 1 in de staart), servo's in de staart geplaatst, motorschot meer domping en een groter magneetje voor de canopy bevestiging.

mogge

fladderse allemaal :p

ikke vandaag een non flyday , zo floortje halen ,daarna droppen op feestje ,tussendoor ff naar rct .
morgen wel wat regen ,maar bij ons blijft het wel goed , maar ff afwachten .

morgen eerst even een klus opnemen , daarna krijg ik sloerd hier over de vloer voor grote uitverkoop :D
daarna evt ff vliegen

burp ; als het een multiplex junior was geweest ,was het wel allemaal in orde ;)

Gaan er nog mensen naar het veld vandaag ik heeft wel zin om wat tankjes BRANDSTOF leeg te plempen.
BRANSTOF geeft rook ,stank,herrie,vieze goore vette klauwen,je fladderaar word bagger vet,kortom I LOVE IT.

PS heeft iemand die film al gelurkt over electro vliegen.
Ik wel maar kan em niet kijken met power dvd het zijn geen vob bestanden.
Wel geinig trouwens dikke brommers en dito accu's cq vliegtuigen.
Ik hen een stukje gekeken met nero.

Gaan er nog mensen naar het veld vandaag ik heeft wel zin om wat tankjes BRANDSTOF leeg te plempen.
BRANSTOF geeft rook ,stank,herrie,vieze goore vette klauwen,je fladderaar word bagger vet,kortom I LOVE IT.

Nee vandaag geen tijd :( ga zo naar een verjaardag. Morgen misschien maar zelfs dat weet ik niet zeker :rolleyes:

Ill like your style.. :mrgreen:

maar wel weer (te) veel wind.....:(
Moet ff naar een verjaardag, meteen maar om 14.00, kunnen we daarna nog ff naar de socieeteit :mrgreen: :celebrate::proost::banana:
PS heeft iemand die film al gelurkt over electro vliegen.
Ik wel maar kan em niet kijken met power dvd het zijn geen vob bestanden.
Wel geinig trouwens dikke brommers en dito accu's cq vliegtuigen.
Ik hen een stukje gekeken met nero.
Yep, werkt bij mij wel, staat hem nu te branden , geef maar ff een brul als ik 'm moet copieren..
(ziet er idd leuk uit, lijkt een redelijk recende dvd)

--edit-- het lijkt erop dat er verkeerde bestandsnamen zijn gebruikt, kom er even op terug.......

Laatst bewerkt:
lekker briesje :mrgreen: ik schat in dat siggy zijn kisten a/d grond laat ;)

pfft, geen zin om alleen voor een prophouder naar rct af te reizen :)
plus de ellende is dat ik altijd wel weer dingetjes zie of gehele vliegers :mrgreen: dus maar niet gaan :teacher:

morgen ben ik mister freebird , dus evt lekker vliegen , ff het weer afwachten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back