Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom net van het veld en er staat windkracht veel tot heel veel.
Erik was wel aan het vliegen maar dat is natuurlijk helemaal een vies goor vliegbeest.
Niet vliegen dus ,ik ga maar lekker de hobby schuur in en moeders maar ff helpen in huis.
(wat kan ik slijmen he)Mischien zit er dan vanavond nog wat in ,dat is mijn andere hobby.

Ben nu ook Carbon Art Performance Tuning aan het lurken .
Staat ook op ftd.

Ronald die eerste film word opnieuw gepost was verkeerd gecodeerd.
Ik heb ook nog een film Radio clinic sailplanes is mischien wat voor phil.

Laatst bewerkt:
Film downloaden ...?

Electro vliegen ....?

Waar gaat het over, ik zie nergens een link ofzo?

[edit]

Ik lief mijn schatje, die had het al gedownload voor me.
"ja ik zag zoiets op FTD en dacht dat is wat voor jou" ....

Laatst bewerkt:
Film downloaden ...?

Electro vliegen ....?

Waar gaat het over, ik zie nergens een link ofzo?

[edit]

Ik lief mijn schatje, die had het al gedownload voor me.
"ja ik zag zoiets op FTD en dacht dat is wat voor jou" ....

ja, wat is dat dan ,dat ftd'tje :confused:

wanneer is nou die gastvliegdag op spaarnwoude ?
Hemelvaartsdag ?

Lekker gevlogen indoor vanmorgen Folks!
Bedankt voor de sleutelservice ;)
Yep, was weer even wennen maar ging best aardig. Tot de baldadigheid van de Aeromusical toesloeg. In eerste instantie lukte dat ook nog totdat Satstok ineens met hoempa-muziek kwam. Van schrikt pleurde ik uit de lucht. :? :mrgreen: ;)

ja, wat is dat dan ,dat ftd'tje :confused:

wanneer is nou die gastvliegdag op spaarnwoude ?
Hemelvaartsdag ?
FTD is een zoekmachine voor illegale software dat via Usenet nieuwsgroepen wordt gedeeld. Is een hype, net als vroeger iedereen Kazaa of Limewire had. Voor ICT'ers een extra bron van inkomsten omdat veel onnozelen met hun software ook allerlei virussen en spyware binnenhalen. :thumbsup: :evil:

En voor wat betreft het vliegen bij FMS: *kuch* (bij de club zelf is er vaak wel wat over te vinden, anders op het forum van de ACH, website van RCT, Modelbouwforum etc. :?)

Oh ja, van de Danone de servoheveltjes in de vleugels (rolroeren) vervangen door langere (thanx Gladoor :worship:). Dat gaat al stukken beter qua uitslag maar de Hongkong servo's zijn viervoudig flut. Stelkracht 2,2kg bij 5V my ass, je mag blij zijn als ze 700 gram doen. 8O :? Dus vanavond maar eens zoeken in de nieuwe DES-serie van Graupner. Voor tijdelijk kan het wel, uiteindelijk gaan de roeren wel naar hun positie.

En een dikke brommertest gedaan. Nu alles goed vast zit, de motor voorzien is van een plakkertje om hem in balans te krijgen, de regelaars en accuhouder erin gelijmd zijn en de alu spinner passen is gemaakt op de APC-E propellor (11x5,5") was het natuurlijk tijd voor een windtunneltest. Dus de Watts-Up tussen de 3000mAh 4S LiPo en de 60A regelaar, spanning erop en.... Gas op de stick. Eerst een testje half gas. Helemaal goed zonder vibraties en noemenswaardige herrie. :thumbsup: Reset van de WattsUp en toen... Knallen, vol gas. 8O Wooooooowwwww, wat een woei zeg. Met één hand was het flink trekken aan de romp om hem op zijn plek te houden dus qua powerrrrrrrr zit het wel gesneden (vrees dat het eindeloos vertikaal gaat worden 8)). 3 Minuten non-stop vol gas laten blazen. Het gemiddelde vermogen was 506W bij 13,53V (accu was slechst 70% geladen dus er zit nog meer in als de accu vol is). Ook bij vol gas mooi lopen. Dit gaat kickûh worden.... :yes: 8) :thumbsup:

FTD is geen hype is aleen heel makkelijk alhoewel nu moet ik g$$()(%$$#))^%_omme
zelf mijn nzb gaan lope legge maken.Fuckerderfuck.
Maak al jaren gebruik van ftd en ftn en usenet explorer.
Btw ben ff lekker vreemdgegaan ik heeft heerlijk met de marder geragd.
Ja brandstof is brandstof maakt mij heels niets uit.

@Junkie

WTFBBQ !!!!!!!!!

De baja echt de deur uit ?

snik ,ja,snik , hij vliegt zo kort :mrgreen:

compleet met de dx3 zender.en cessna nieuw in doos

hij staat hier alleen mooi te wezen ,de centjes verdwijnen daarna weer in de motorfiets :p

de infinity gaat naar bym

dan hebben we nog de twin ex burp ,daar nog even een ander baasje voor zoeken ,dat grote geval staat in de weg :)

wellicht neemt sjoerd die ook mee :)

ruimt weer lekker op ;)

morgen nog vliegers naar het veld of ht2 ??
schijnt in het westen droog te blijven :p

wellicht neemt sjoerd die ook mee :)

alleen als het echt moet.;)

ik ga de savage er uit gooien. want ik vind de xray veel beter sturen, jumpen, etc. :yes:
Ook heb ik aardig wat nieuwe spares van de sav die ik los ga verkopen.
en de acoms 2.4 ghz er gaat ook uit.... daar krijg ik een stoere mannen zender voor terug.:cool:

Nu nog steeds kijken hoe ik die mx12 goed ingesteld ga krijgen,
want daar mogen inmiddels de ez, zwever en holiday in.
ook in de toekomst de disc. en dat andere geval van depron.

ik heb 3 leuke dealtjes kunnen maken op ontvangers dus ik heb voor weinig, ontvangers voor alle fladderaars.:-D

Ik zeg. laat die :zon: maar komen!!!

Laatst bewerkt:
main_overview20081204.jpg

Ben al een paar dagen aan het genieten van dit wonderbaarlijke staaltje der techniek! :shock: :thumbsup: :cool:

Binnenkort maar even aan littleDragcottache vragen wat de beste settings zijn om goed te kunnen interneppen;)

...voor de rest geen tijd om te vliegen...:?

vntm

alleen als het echt moet.;)

........

Ik zeg. laat die :zon: maar komen!!!
Tsja, junkie moet van zijn verslaving af. Dus ik zou er niet teveel voor bieden want anders loopt hij zo weer een nieuwe verslaving op waarbij hij weer veel de deur uit is of in de garage zit. :mrgreen: ;)

Voor wat betreft de zon ben ik het wel met je eens. :thumbsup:

Ben al een paar dagen aan het genieten van dit wonderbaarlijke staaltje der techniek! :shock: :thumbsup: :cool:

Binnenkort maar even aan littleDragcottache vragen wat de beste settings zijn om goed te kunnen interneppen;)
Als je hem via T-Mobile hebt, dan hoef je er niets aan in te stellen. Bij het plaatsen van de SIM-kaart wordt alles ingesteld. Hoe je dat ding instelt voor KPN of Vodafone weet ik niet. Bepaalde functies worden uitsluitend door T-Mobile ondersteund (exclusief recht!). Ook werken met ge-unlockte of gejailbreakte modellen doe ik weinig. Zoveel gerommel, zoveel extra onverklaarbare problemen het kan opleveren. Dinsdachavond een blik er op werpen? Was het nog goedgekomen met de bitterballenvergoeding? ;)

@ littledragcottache:
T-mobile: is what it is...geen fake of gehackte shit :nooo:

Vandaag is weekend!
Maandagavond ga ik weer naar bankaccounts kijken ;)

@Siggery: en andere belangstellenden :)

Paul Kalkbrenner "Aaron" <---- super relaxte sound!! :cool: :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:

...voor de rest geen tijd om te vliegen...:?

vntm

Hoezo geen tijd om te vliegen :confused:

Je zou inmiddels toch wel wat tijd over moeten hebben ;)

Maarja,als ik je nu nog steeds uit moet leggen waar je het 1 en ander in moet slaan schieten we niet echt op he maat :rolling:

DSC_0120.jpg

DSC_0121.jpg

Was weer een lekker dagje hoor Bart :-D

(deze foto's zijn genomen in de tuin van "ragger",binnenkort weer een leuk klusje )

Het was idd. iets wat winderig vanmiddag,nog wel even getwijfeld maar toch besloten om niet te gaan vliegen.

@ Ragger.

Bedankt voor de gastvrijheid heden middag,was gezellig en de koffie was prima ;)

@littledragcottache:

Interneppen gaat perfect met de Ik-Bel,maar ik vroeg me af, of je voor bijvoorbeeld MBF nog settings moet aanpassen om (betere) resultaten te krijgen?

@littledragcottache:

Interneppen gaat perfect met de Ik-Bel,maar ik vroeg me af, of je voor bijvoorbeeld MBF nog settings moet aanpassen om (betere) resultaten te krijgen?
Nee, als gevolg van het gebruik van mobiele browsers krijgt je die flut mobiele weergave waar alle foto's in ontbreken en je niet op meerdere berichten tegelijk kunt antwoorden (wel goed voor je berichtenaantal, gaat stukken sneller zo ;)).

Posted via Mobile Device

Ook deze track van Paul vind ik "Übercool" !

@ Siggy:
vandaag was weer eens wat anders dan alleen maar "steentjes" leggen.;)

Voor Ragger en Monique breekt er straks ook weer een nieuwe dimensie aan in hun tuin ;)

sterjasmijn.jpg

:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back