Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Woow, één wiek is zelfs weggewaaid 8O.

windmolen_517.jpg

----heeft besloten wat leuks te gaan doen met het gezin, misschien wel ff naar MonkeyTown bij Ronald :rolling:----

Laatst bewerkt:
ik ga dus maar effe verder met wat lakken aan de jaques. :yes:
windmolen_517.jpg
Tsjessus Ronald, je mag Bart wel eens wat vragen om je tuin een beetje netjes te maken. Dit ziet er niet uit. 8O :lol: ;)

Woow, één wiek is zelfs weggewaaid 8O.

----heeft besloten wat leuks te gaan doen met het gezin, misschien wel ff naar MonkeyTown bij Ronald :rolling:----
Die windmolens zijn echt levensgevaarlijk en zouden verboden moeten worden. Groene energie kan nooit gezond zijn voor de directe omwonenden. :mrgreen:

Succes in Ronaldsdorp, je zal niet de enige zijn vrees ik. :? In het zwembad was het al gekkenhuisdrukte. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
zo , sjoerd en zijn vriendin zijn weer vertrokken , was weer gezellig
hij heeft de baja en een doos spare parts meegenomen :(, ik denk dat hij er erg blij mee is ;)

sjoerd ; ik ben vergeten de dx3 gebruiksaanwijzing bij te voegen , deze hou je nog tegoed

ik lees dat de nichten niet durven te vliegen :rolleyes: want er staat een briesje

jammer , heb ik eens de tijd ervoor :evil:

volgende keer maar weer ;)

dan maar weer schilderen , werkt idd goed tegen de verslaving :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Het waait hier zeker pittig,en als ik naar de windmolen op HT2 kijk langs het kanaal nog harder 8-O

Heb je trouwens al een oplossing voor die vleugelbuis gevonden ?

Ik heb de buis even opgemeten, hij is 10mm dik en de wanddikte varieert van 0,8 tot 1,1 mm. Duidelijk zichtbaar dus.

Nog geen oplossing.

Bij mij is de buis varierend van 0,95 - 1,14 mm 8O

Gaat dus ook op zoek naar een andere pijp maar vliegt voorlopig wel rustig verder met deze :yes:

MonkeyTown beetje te druk :rolleyes: :-D

ik heb de smaak te pakken ,en ga die zolder eens flink saneren ,zoals sjoerd me al zei , die kwam hier in een soort rc museum :mrgreen:

staan hier 30.000 nitro buggies ,20.000 zenders , x-ray,minicen, savage ,scalpel :rolleyes: weg met die zooooooi !!

al met al ,als ik alles kwijt ben toch een leuke vakantie :p

ik hou alleen niet zo van adverteren op mplaats :(, zo'n gedoe .

wie gaan er op hemelvaart allemaal naar spaarnwoude? of gaan jullie 4 dagen achterelklaar en tentje opzetten ?

wie gaan er op hemelvaart allemaal naar spaarnwoude? of gaan jullie 4 dagen achterelklaar en tentje opzetten ?
Ik denk alleen vrijdag. Als het qua drankgebruik uit de hand loopt, ga ik wel met de taxi naar huis en haal de volgende dag de auto wel op. ;) :celebrate: :mrgreen: Of ik blijf kamperen weet ik nog niet. De Dimona wil ook heel graag vliegen. :yes:

Ik denk alleen vrijdag. Als het qua drankgebruik uit de hand loopt, ga ik wel met de taxi naar huis en haal de volgende dag de auto wel op. ;) :celebrate: :mrgreen: Of ik blijf kamperen weet ik nog niet. De Dimona wil ook heel graag vliegen. :yes:

als @ iedereen ff aangeeft welke dag de voorkeur heeft ,houd ik die ook gereserveerd ;)

*heeft zijn zolder aardig overhoop gehaald ,en denkt eerder aan 2 luxe vakanties *

alles op 4 wielen weg en zelfs de powerboot gaat er aan geloven :p

sleur ;hoe heet de x-ray van mij ook al weer ? een t1m ofzo :confused:

Da's toch een T1 FK05? Ik heb de T1M, da's de verkorte versie van de T1. De FK05 was de luxe wedstrijduitvoering.

Mooi, vrijdag is gereserveerd en gecommuniceerd. :thumbsup:

het is de T1 factorykit opvolger van de T1 evo2

ben benieuwd wat dit oplevert , zit echt alles bij en op en aan ,aan hoppups
30 ongebruikte zakjes met technisch spul ,echt teveel om op te noemen .

we zien het wel ;)

Bij deze een bod van € 25,- meer zal het waarschijnlijk niet opleveren ;) :mrgreen:
Hoei, da's aan de hoge kant. 8O :rolling: Mijn T1M heeft 4 maanden te koop gestaan en het hoogste bod (incl. regelaar, 2x 27T motor, stuurservo en stickpack) was 55 eypo. Dat was ruim een half jaar geleden. Kortom, geen ruk meer waard.

he,he , tja voor een aalmoes heeft het weinig zin ;)

dat is vaak het probleem met modelbouw verkoop , het levert gebruikt geen reed meer op :mrgreen:

is idd beter om vlak voor het winterseizoen de scalpel en de T1 te koop aan te bieden

@ junkie... ik moet zeggen dat ik spijt heb.....
(ik had veel eerder een baja moeten scoren!:D)

niet alles verkopen joh. gewoon die buggy's en wat van de electro karretjes. kijken of dat je 2 of 3 rtr setjes kan maken.

verder spares gewoon los op mp/mbf.

ik heb net even 4 minuten op het veld bij ons achter gereden. maar wat een geweld zeg zo'n baja. alleen nu is de peut op en die heeft sjoerdje niet.

owja junk wat was nou het type olie en de verhoudingen?

''gaat weer naar de baja staren''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back