Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsjessus Ronald, je mag Bart wel eens wat vragen om je tuin een beetje netjes te maken. Dit ziet er niet uit. 8O :lol:ik ga dus maar effe verder met wat lakken aan de jaques.![]()
![]()
Die windmolens zijn echt levensgevaarlijk en zouden verboden moeten worden. Groene energie kan nooit gezond zijn voor de directe omwonenden.Woow, één wiek is zelfs weggewaaid 8O.
----heeft besloten wat leuks te gaan doen met het gezin, misschien wel ff naar MonkeyTown bij Ronald :rolling:----
Het waait hier zeker pittig,en als ik naar de windmolen op HT2 kijk langs het kanaal nog harder 8-O
Heb je trouwens al een oplossing voor die vleugelbuis gevonden ?
Ik heb de buis even opgemeten, hij is 10mm dik en de wanddikte varieert van 0,8 tot 1,1 mm. Duidelijk zichtbaar dus.
Nog geen oplossing.
Ik denk alleen vrijdag. Als het qua drankgebruik uit de hand loopt, ga ik wel met de taxi naar huis en haal de volgende dag de auto wel op.wie gaan er op hemelvaart allemaal naar spaarnwoude? of gaan jullie 4 dagen achterelklaar en tentje opzetten ?
Ik denk alleen vrijdag. Als het qua drankgebruik uit de hand loopt, ga ik wel met de taxi naar huis en haal de volgende dag de auto wel op.:celebrate:
Of ik blijf kamperen weet ik nog niet. De Dimona wil ook heel graag vliegen.
![]()
Ik kies ook voor vrijdag, slapen doe ik daar niet omdat ik het weekend erop ook al op de camping sta.
Da's toch een T1 FK05? Ik heb de T1M, da's de verkorte versie van de T1. De FK05 was de luxe wedstrijduitvoering.sleur ;hoe heet de x-ray van mij ook al weer ? een t1m ofzo![]()
Da's toch een T1 FK05? Ik heb de T1M, da's de verkorte versie van de T1. De FK05 was de luxe wedstrijduitvoering.
Mooi, vrijdag is gereserveerd en gecommuniceerd.![]()
ben benieuwd wat dit oplevert , zit echt alles bij en op en aan ,aan hoppups
30 ongebruikte zakjes met technisch spul ,echt teveel om op te noemen .
we zien het wel![]()
Hoei, da's aan de hoge kant. 8O :rolling: Mijn T1M heeft 4 maanden te koop gestaan en het hoogste bod (incl. regelaar, 2x 27T motor, stuurservo en stickpack) was 55 eypo. Dat was ruim een half jaar geleden. Kortom, geen ruk meer waard.Bij deze een bod van € 25,- meer zal het waarschijnlijk niet opleveren![]()
![]()