Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@allemaal,

Ik ben er vanavond niet. Had de afgelopen dagen al last van een verkoudheid en deze zet nu door met een licht gevoel van griep.
Voel me op dit moment goed kl@@$*&$te.
Kunnen we niet gebruiken voor de komende vrije dagen.
Ga dus even onder de wol bij tanken.

@Phil,

Motor komt later wel.

Voor de mensen die gaan vliegen. Veeeeel Plezier.

GrTz Jasper

Overigens doet een frisse neus halen op het veld ook wonderen :yes:

( als je er dan toch ben kan je ook wel ff vliegen ):rolleyes:

Vanavond nog mensen vliegen? Ik wel denk ik. Daarna ff bouwen aan de Junior van Burp :p
Lijkt mij een strak plan,hoop dat het vrouwtje een beetje op tijd is.
En anders maar een rondje snackbar,een hele week niet vliegen is bijna onmenselijk te noemen ;)

Hoe laat op het veld :confused:
Klinkt goed. Ik ben er rond 19:15. Eerst vaste procedure met happie, sappie, kotertjes, kusje, daaaaaaaaaaag... ;)

Hoe is het met de wind op het veld gesteld?
Net dat ik langs reed was-ie er nog. Overigens toen ik eerder op de middag heen reed was er iemand op het veld met een zilveren bestelkarretje en een knalgroene vlieger. 8O

Ik ben er vanavond niet. Had de afgelopen dagen al last van een verkoudheid en deze zet nu door met een licht gevoel van griep.
Voel me op dit moment goed kl@@$*&$te.
Kunnen we niet gebruiken voor de komende vrije dagen.
Ga dus even onder de wol bij tanken.
Verbeterschap dan maar. ;) Dat ik vanmiddag bij RCT weg ging kreeg ik spontaan last van knallende koppijn. Heb ik wel vaker maar het was vanaf vorige week al wat kwakkelend met onrustig slapen (komt natuurlijk door de Dimona, moet...vliegen...ghnananahhahhannraa :yes:).

Vanmiddag dus een plaatje 3mm berken multiplex gehaald (en een uur staan nullen met Bart en zijn voorraad bekeken :D). Vanavond dus een frame maken op de cockpit van de Dimona zodat deze mooi voor inhaakt en achter met een paar magneten vastklikt. Verder de soldeerbout en accessoires mee voor wie nog geen nACHtvlieger heeft maar wel wil.

*gooit een hand vol Aspirines achterover in de hoop dat de koppijn weg gaat* :evil:

Ik denk dat ik een klusje heb voor soldeerman....
Ik lees zoldeerrbout....
Ik ga mijn spulletje wel ff meenemen sleur, alsmede de ledjes :)

Posted via iMobile Device

sjoerd ; ik heb nog zo'n 10 c-clip's liggen ,als je wilt stuur ik ze morgen even per post naar je toe .
moet je ff je adres pb'en ;)

vervang gelijk dat onderdeel ,het randje waar de c-clip in zit ,is niet best meer , gelukkig zitten er 2 nieuwe in de grote voorraad kist :p

junkie is goed gaar en heeft geen vliegdrang , en gaat vanavond met de x-ray spelen op een leuke asfalt strook :p

eerst ff plat en bijkomen :( , morgen nog een uurtje of 6 werken ,daarna lang weekend , met vrijdag de vliegdag ,overige dagen gaan naar het gezin :rolleyes:;)

in de avond vliegen kan altijd ,maar jullie gaan natuurlijk weer het gezin negeren en don,vrij,zat,zondag vliegen , en uiteraard overdag :rolleyes: ;)

vliegze vanavond

sjoerd ; ik heb nog zo'n 10 c-clip's liggen ,als je wilt stuur ik ze morgen even per post naar je toe .
moet je ff je adres pb'en ;)

vervang gelijk dat onderdeel ,het randje waar de c-clip in zit ,is niet best meer , gelukkig zitten er 2 nieuwe in de grote voorraad kist :p

junkie is goed gaar en heeft geen vliegdrang , en gaat vanavond met de x-ray spelen op een leuke asfalt strook :p

helemaal top. ik stuur je een pb.
hoe snel gaat die xray? wel goed hoog zetten e. anders is het zonde van het carbon!

Ik ben net terug van klusje grofvuil ophalen en wegbrengen, ga zo lekker mijn mand je in.

Betersschap Jasper, zeker met vooruitzicht van 4 dagen vrij beroerde timing :(

helemaal top. ik stuur je een pb.
hoe snel gaat die xray? wel goed hoog zetten e. anders is het zonde van het carbon!

hij gaat aardig snel ,kan ik je melden :p ik schat in dat hij tegen de 70 gaat .
net even op een nieuwe asfalt weg gereden bij mij om de hoek , en scooters en auto's schiet je echt makkelijk voorbij :mrgreen: met 6 cel nimh 4800 intellect kan je nog aardig lang rijden

tot opeens een bmw begon te toeteren , was het ali v/d vliegclub , dus even lopen ouwehoeren , hij vond het wel machtig .

de grondspeling had ik idd verhoogt , en ga straks de vertanding nog iets aanpassen voor iets meer snelheid , hij heeft nu immers nog genoeg koppel , kan ook driften . ik denk dat deze setup mooi zou zijn voor de mach in heemstede ( 28/ 90 spur ), is nog niet zo'n gek idee om daar weer eens de x-ray los te laten .

morgen zet ik mijn camera wel ff op straat , zie je hem langs scheren :cool:

zo nu mogen jullie weer met je vliegtuigjes :mrgreen:

Laatst bewerkt:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH , its x-ray time :p

ook leuk , beetje afwisseling ;)

IMG_0986.jpg

IMG_0985.jpg

IMG_0984.jpg

vntm

Vrienden, hoe check je de status van een pakketje wat van HC is gekomen in NL (als hij daar al is aangekomen?)

Vrienden, hoe check je de status van een pakketje wat van HC is gekomen in NL (als hij daar al is aangekomen?)
Niet!!! 8O Gewoon wachten, en wachten, en wachten en ineens staat de meneer van TNT voor de deur. :? ;) Je zou TNT kunnen bellen en de tracking code van Hongkong Post door kunnen geven. Net als met zendingen via USPS heb je dan kans dat ze het pakketje sneller afhandelen.

Was weer gezelli op de club. Lekker geklept en stiekem wat geknutseld (voldoende om de woensdagavond door te komen). Maar voorafgaand natuurlijk eerst nog twee accuutjes leeg geMiniRagd. Philliams was lekker met zijn Elektro Urinoir en heeft Ronald overtuigd van de goede eigenschappen. :thumbsup: Pieter-b kwam ook nog even wat uiensnijden. 8)

Posted via Mobile Device

:cool:
Was weer gezelli op de club. Lekker geklept en stiekem wat geknutseld (voldoende om de woensdagavond door te komen). Maar voorafgaand natuurlijk eerst nog twee accuutjes leeg geMiniRagd. Philliams was lekker met zijn Elektro Urinoir en heeft Ronald overtuigd van de goede eigenschappen. :thumbsup: Pieter-b kwam ook nog even wat uiensnijden. 8)

:yes: was zeker gezelli.... :yes:

wie heeft wie overtuigd? :confused: :mrgreen:

maakt niet uit.... de urinoir is een prima vlieger :yes: :thumbsup: :worship:

uiensnijer helaas ff gemist.... :rolleyes: jammer..

net als gorbi.., mijn vrouwtje gedulddig wachten op het veld...., geen leerling aanwezig...., en ik maar vertellen.....:( :D

Laatst bewerkt:
Goeievandaag. :morning: :sleepy: :morning: :banana:

Nog even een paar uurtjes op kantoor door zien te komen en dan... Vier dagen vliegen. 8O :p :yes: Vanavond even de Super Dimona cockpit vastzetten (desnoods met glasvezeltape :?), alle accu's even een opfrissertje geven, etc. etc. Het mooie weer kan beginnen.

*denkt er aan vanmiddag ook vrij te nemen asl het zo windstil blijft* :thumbsup:

Philliams was lekker met zijn Elektro Urinoir en heeft Ronald overtuigd van de goede eigenschappen.

wie heeft wie overtuigd? :confused: :mrgreen:

:rolling:, het was inderdaad erg gaaf om te zien dan de Junior echt zweeft en thermiek pakt :yes: op deze manier kun je echt een uur vliegen met één accu. Ook nog even wat tips meegekregen van Ronald :worship:
(dus Ronald ook binnenkort aan de Urinoir als vakantievliegert? :mrgreen: ;))

Moggel, ook ik moet even werken vandaag. Daarna even lekker varen of vliegen, kijk straks wel even hoe het weer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back