Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, als het vrijdag nou goed weer is dan kunnen we ook lekker op het veld vliegen en daarna naar FMS om de boel onveilig te maken, is dat wat?

Mannen, als het vrijdag nou goed weer is dan kunnen we ook lekker op het veld vliegen en daarna naar FMS om de boel onveilig te maken, is dat wat?
Uh ja, net als donderdag, zaterdag en zondag op het veld vliegen. 8O :lol: ;)

*heeft op eBay weer een Graupner Super Dimona (3.6m) gevonden* :banana:

@ Burp: Sorry, dat wordt mij iets teveel van het goede :(

@ Sleur: en besteld? :p
Wordt het iets teveel van het goede of iets teveel van het gedoe? :mrgreen:

Nee, niet besteld. Is een tweedhands, enigszins twijfelachtig omdat er in 3 dagen tijd nog niets geboden is (ik dus ook niet) en het getoonde fotootje van de Dimona is die ik nu heb (vleugels van de Graupner zijn namelijk niet spanten met bespanning maar beplankte schuimdelen). Dus eerst maar eens echte foto's zien voordat we 300 kilometer heen en 300 kilometer terug gaan rijden. :?

Wordt het iets teveel van het goede of iets teveel van het gedoe? :mrgreen:

Nee, niet besteld. Is een tweedhands, enigszins twijfelachtig omdat er in 3 dagen tijd nog niets geboden is (ik dus ook niet) en het getoonde fotootje van de Dimona is die ik nu heb (vleugels van de Graupner zijn namelijk niet spanten met bespanning maar beplankte schuimdelen). Dus eerst maar eens echte foto's zien voordat we 300 kilometer heen en 300 kilometer terug gaan rijden. :?

Anders rij jij toch heen en ikke weer terug :p

@Phil (of was het nou Burp?)

Ik heb die Forerunner 50 en die bevalt erg goed, hij hangt hier voor me en daar hangt hij prima :rolling:
(moet nu toch echt eens mijn fiets tevoorschijn gaan toveren wordt zo langzamerhand toch wel eens tijd dat ik wat aan mijn conditie en fysieke gestel ga doen .... )

@ HK bestellers:

Posting Date Drop-off Point Origin
6-May-2009 Fo Tan Post Office Fo Tan Post Office

Date # Location Delivery Status
6-May-2009 Hong Kong Item posted.
6-May-2009 Hong Kong In transit.
6-May-2009 Hong Kong Processed for departure.
6-May-2009 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 6-May-2009
7-May-2009 Netherlands Arrived.
7-May-2009 Netherlands Pending customs inspection.

@ HK bestellers:
.....
Nou, dan heb je nog anderhalve week te gaan en kun je rekenen op een extra acceptgirootje te voldoen bij aflevering. 8O :p ;) Als het pakketje niet binnen 5 à 7 dagen door de controles is gekomen, dan ben je het haasje. Dat is ondertussen mijn ervaring.

Nou, dan heb je nog anderhalve week te gaan en kun je rekenen op een extra acceptgirootje te voldoen bij aflevering. 8O :p ;) Als het pakketje niet binnen 5 à 7 dagen door de controles is gekomen, dan ben je het haasje. Dat is ondertussen mijn ervaring.

Ik merk het wel ....
Ga me er nu in ieder geval nog niet druk over maken :p

@ HK bestellers:

Posting Date Drop-off Point Origin
6-May-2009 Fo Tan Post Office Fo Tan Post Office

Date # Location Delivery Status
6-May-2009 Hong Kong Item posted.
6-May-2009 Hong Kong In transit.
6-May-2009 Hong Kong Processed for departure.
6-May-2009 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 6-May-2009
7-May-2009 Netherlands Arrived.

Hoe kan je dat nu zien ik heb ook weer wat besteld en er staat alleen de datum en left hongkong.

. Als benzine tankte ik altijd Shell V-Power, ik en vele andere bigscale rijders hebben daar goede ervaringen mee. :yes:

Tssssk, gaat slecht hoor met dit topic. Al 3 posts op rij over auto's. 8O :lol:
Vlieg op joh,ach forum moderator ;),maar idd hij rijdt erg lekker op de V-Power.:cool: :D

oeps snoeksel :)

sjoerd maar ff lief aankijken ,die heeft nog 2 bandjes over ;)
gaat nu weer de x-ray en evt de savage weer besturen .
Zat al een heel klein scheurtje in de band,was een kwestie van tijd dat ie er af zou lopen.
Heb de hele Baja garage van Sleur hier op zolder liggen,zaten nog twee verse bandjes bij dus geen probleem.Wel de Rag Savage houden he :D

*bladert door wat advertenties en schrikt op* 8O

WTFBBQ!!! 8O Staat hier gewoon mijn XRay T1M te koop. Inclusief de extra dynamo's en rommeltjes die ik er destijds bij heb gedaan. Alleen de zender/ontvanger (rare combi overigens een Traxxas zender met Spektrum ontvanger :? ;)) en een setje banden zijn eigen inbreng. Kijk maar links staat het kapje wat te koop staat, die rechts heb ik zelf nog. :rolling:

@junkie: Zie je, het is geen drol meer waard. Voor dit geld raak je het niet eens kwijt. :? ;)

precies , daarom houd ik mijn x-ray ook zeker , veel te mooi om weg te geven , dat had de vorige eigenaar al aan mij gedaan :mrgreen:
ik geloof dat hij er wel 1200 tot 1500 euro in had gestopt , met alle hopup's /zender /lader /hudy /koffer :rolleyes:
ik heb het hele zooitje toen voor 300 E overgenomen :mrgreen:

snoeksel ; ja ,ik hou de savie er wel bij ;), dat heeft ook geen zin om te verkopen ,krijg je allemaal van die gastjes die hem voor 150 willen kopen :mrgreen:

bym ; als de hk berg onderschept word ,horen we wel wat de extra kosten zijn ;)

mocht dat ook echt gebeuren ,bestel ik voortaan gewoon bij rct of lynx ,lekker snel binnen voor iets meer ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
bym ; als de hk berg onderschept word ,horen we wel wat de extra kosten zijn ;)

Niks daarvan, dat zijn de consequenties van 1:1 bestellen ($ = €) :rolling:

----arme BYM, die wordt straks arm van de naheffingen :( ;)----
maar we helpen je dan de crisis door hoor :yes:

mocht dat ook echt gebeuren ,bestel ik voortaan gewoon bij rct of lynx ,lekker snel binnen voor iets meer ;)
Maar voor 55 eypo heb jij geen 60A regelaar en 1000Kv/600W 35mm buitenloper. Als die voor 75 eypo te krijgen waren dan zou dat ook geen probleem zijn. Maar als ze eerst besteld moeten worden in Hongchiwongkong dan kan ik dat zelf ook wel. :yes:

-edit-
Nog even 4 LED strips in de kleuren rood, groen, blauw en wit besteld. Helaas kon oranje er niet meer bij omdat het dan een doosje werd en geen envelop. :? U weet wel, Sleur is het luie typetje dat een zak losse LEDs heeft liggen en dus alsnog plakstrips koopt. :? ;)

Laatst bewerkt:
Niks daarvan, dat zijn de consequenties van 1:1 bestellen ($ = €) :rolling:

----arme BYM, die wordt straks arm van de naheffingen :( ;)----
maar we helpen je dan de crisis door hoor :yes:

ps ; leuk onderschrift heb je ;)

ik kan je idd helpen , 1 consult kost maar 75 eypo , maar dan ben je wel van je hobby af ,dus heb je het er zo uit :mrgreen:

ja sleur ; hk is erg goedkoop , maar ik wil toch een beetje dimmen ,dus word het automatisch goedkoper ;)

Aankomend lekker op het eigen veld vliegen klinkt mij als muziek in de oren.
Vrijdag even kijken bij de FMS,maar zeker niet het hele weekend ;-)

Als het weer nu ook nog een beetje meewerkt kon het wel eens gezellig worden :-)

Trekt nog een koffie uit de automaat en gaat dan lekker z'n nest in.
Vandaag de RC portomonnee weer lekker aangevuld maar ben wel helemaal naar de *!&# ;-)

Thnx Bart,heb als workaholic weer een zeer voldaan gevoel ;-)

ik krijg het gevoel dat iedereen gewoon liever naar het veld gaat dan naar fms;)

knutselt druk aan de x-ray ,en alles werkt weer vanouds ,en oud is het ,want daar zitten nog allerlei zwaar getunde brushed motoren bij , nu zit de 17 turns double black van team corally erop met de nosram domiator power .

hoe zat het alweer ? ik wil hem puur voor de snelheid ,dan moet toch het motortandwiel kleiner en het spur groter ?

Aankomend lekker op het eigen veld vliegen klinkt mij als muziek in de oren.
Vrijdag even kijken bij de FMS,maar zeker niet het hele weekend ;-)
ik krijg het gevoel dat iedereen gewoon liever naar het veld gaat dan naar fms;)
Precies, even kijken is leuk maar de hele dag en dat 3 dagen lang opgescheept zitten met al die rare gasten... :? :nooo: :lol:

knutselt druk aan de x-ray ,en alles werkt weer vanouds ,en oud is het ,want daar zitten nog allerlei zwaar getunde brushed motoren bij , nu zit de 17 turns double black van team corally erop met de nosram domiator power .

hoe zat het alweer ? ik wil hem puur voor de snelheid ,dan moet toch het motortandwiel kleiner en het spur groter ?
Juistem, precies andersom. Grote pinion op de motor en kleine spur zorgt voor veel snelheid maar weinig vermogen. Kleine pinion en grote spur voor weinig snelheid maar veel trekkracht (en dan wil jij aan je brommer knutselen :? enig idee hoe dat zit met je tandwielen tussen je ketting :teacher:).

Hmja ..... FMS .... Ik ga vrijdag mijn cabijo ontschorsen, en gereedmaken voor APK.
Aansluitend ga ik hem dan ook goed laten keuren, of in ieder geval aanbieden bij keuringsstation.

En daarna, ik denk dat we daarna richting huis gaan en het etenstijd is.
Ik zie jullie wel op het veld dit weekeinde, wordt vrijdag in ieder geval geen FMS voor mij.

Betreft naheffing, Tnx Junkie&Phil , ik zie wel even.
Laten we niet op de zaken vooruitlopen, de huid verkopen voor de beer beschonken is etc :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back