Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:cool:

:yes: was zeker gezelli.... :yes:

wie heeft wie overtuigd? :confused: :mrgreen:

maakt niet uit.... de urinoir is een prima vlieger :yes: :thumbsup: :worship:

uiensnijer helaas ff gemist.... :rolleyes: jammer..

net als gorbi.., mijn vrouwtje gedulddig wachten op het veld...., geen leerling aanwezig...., en ik maar vertellen.....:( :D

Klopt ik schitterde door afwezigheid .Oorzaak ik had phil een zuigerstopper belooft.
Gevolg heel lang gezocht en niet gevonden dus te laat om te vliegen.
Toen van nijd maar achter de comp gekropen om een vlucht te regelen naar faro.
Gevolg ook te laat om naar het ontspannings centrum (drossel) te gaan.
Bij deze mijn welgemeende excuus. ook aan phil ik ga nog wel ff zoeken maar ben bang dat ik je moet teleurstellen.

Klopt ik schitterde door afwezigheid .Oorzaak ik had phil een zuigerstopper belooft.
Gevolg heel lang gezocht en niet gevonden dus te laat om te vliegen.
Toen van nijd maar achter de comp gekropen om een vlucht te regelen naar faro.
Gevolg ook te laat om naar het ontspannings centrum (drossel) te gaan.
Bij deze mijn welgemeende excuus. ook aan phil ik ga nog wel ff zoeken maar ben bang dat ik je moet teleurstellen.

Tof van je :yes: mijn een reis cadeau doen omdat je mij teleur moet stellen :thumbsup:

Geeft niet hoor, het heeft totaal geen haast ;)

Goedemiddag allen.

Zojuist even op HT2 een paar lipootjes leeggeknald met de belgische EZ ;-)

Stond daar eenzaam en alleen maar ACH ,een junkie spuit ook zijn shot ergens in een stil steegje :-)

@Phil

Wat voor zuigerstopper heb je nodig?
Ik heb er hier ook 1 liggen,welke draaddiameter is het ?

@ Gorbi

Lekker hoor Portugal,ben 3 jaar geleden in de Algarve geweest,supermooie natuur en het eten is er geweldig ;-)

@ Allen

Vanaf welke tijd zijn er morgen mensen op het veld?

Goedemiddag allen.

Zojuist even op HT2 een paar lipootjes leeggeknald met de belgische EZ ;-)

Stond daar eenzaam en alleen maar ACH ,een junkie spuit ook zijn shot ergens in een stil steegje :-)

Vanaf welke tijd zijn er morgen mensen op het veld?

Je was niet alleen hoor.... :nooo: ikke was er ook en heb je gezien :-D

voor het veld morgen, eerst maar ff naar buiten kijken :mrgreen:, de voorspellingen zijn heel tegenstrijdig :hammer:

Bij mooi weer is de target 13.00 :yes:

Je was niet alleen hoor.... :nooo: ikke was er ook en heb je gezien :-D

voor het veld morgen, eerst maar ff naar buiten kijken :mrgreen:, de voorspellingen zijn heel tegenstrijdig :hammer:

Bij mooi weer is de target 13.00 :yes:

Opweg naar het veld nog wel even naar rechts gekeken maar zag je auto niet staan.

Toch een fijn gevoel dat er indirect toch gezelschap aanwezig was Ronald ;-)

De weersberichten voor morgen zijn idd. heel erg tegenstrijdig.

Dus wachten we het maar eventjes af en hopende dat de weergoden ons goedgezind zijn ;-)

De lipo's voor de Clitorimato zijn volgens onze yellow friends in het magazijn van HC onderweg :-)
Kan haast niet wachten om met die blauwe vogel te gaan vliegen :-) :-)

@ Burp

Morgen de nieuwe kist ook mee?
Of wordt dit net zo'n project als je virtuele marder van destijds ;-) :-)

Posted via Mobile Device

heeft iemand enig idee wat ik moet instellen op mijn pc ?

na het opstarten van de pc ,word het scherm ineens zwart en krijg dan dit te zien ;

out of range

horizon frequenty 133.8 khz
verical frequenty 254.9 hz

:confused:

iets met beeld instellingen te maken ?

als ik dan weer reset , blijft alles wel goed

heeft het iets met de phoenics sim te maken ?

junkie heeft morgen gewoon gezinsdag :)
ik hou het op vrijdag de hele dag :p , of morgen avond is ook een optie .

@ Gorbi

Lekker hoor Portugal,ben 3 jaar geleden in de Algarve geweest,supermooie natuur en het eten is er geweldig

Ik heb een zus in albufeira wonen ,dat is lekker joh.

Ik wilde eigenlijk vanavond even fladderen, het was nagenoeg windstil. 8O Maar ik kwam thuis, ben op de bank gaan liggen en iemand had stiekem het licht uit gedaan. :? ;) Ineens belde vrouwlief waar ik was omdat we op woensdagavond buiten de deur eten. 8) Net alles naar binnen gewerkt en nu in luie geitenmodus, geen vliegen dus. :nooo:

Morgen overdag ook niet vliegen maar vrijwillig mee naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen. Lekker genieten van alle kids tussen de kabouters. :yes: 's Avonds nog wel even fladderen en natuurlijk vrijdag en nog wat in het weekend. ;)

Posted via Mobile Device

Morgen overdag ook niet vliegen maar vrijwillig mee naar Sprookjeswonderland in Enkhuizen. Lekker genieten van alle kids tussen de kabouters. :yes: 's Avonds nog wel even fladderen en natuurlijk vrijdag en nog wat in het weekend. ;)

weet wat je zegt :)

sprookjeswonderland heb ik ervaren als zeer vermoeiend , niets voor mij , maar voor de kid's natuurlijk super ;)

die reus die ligt te ronken en dreigt wakker te worden vinden ze wel indrukwekkend

*laad wat nimh's voor vanavond en wat lipo's voor overmorgen *

weet wat je zegt :)

sprookjeswonderland heb ik ervaren als zeer vermoeiend , niets voor mij , maar voor de kid's natuurlijk super ;)

die reus die ligt te ronken en dreigt wakker te worden vinden ze wel indrukwekkend
Nee, in Huize Sleur is Magius Fluvius zwaar heerschent (je weet wel: "Hocus, pocus, kaas"). :rolling: En Vadertje Tijd is wel geinig. 8)

Posted via Mobile Device

En de rest van het weekend even wat voorbereidend werk doen om vervolgens eindelijk eens met Snoeksel af te spreken. :oops: ;)
nu bellen,over 4 a 5 weken aan de beurt

Posted via Mobile Device
Ben er geweest met de kleine,maar die vond alleen de speeltuin leuk.Fuck de kabouters,lang leve de glijbaan

nu bellen,over 4 a 5 weken aan de beurt
Komt helemaal goed hoor. ;) :thumbsup:

Ben er geweest met de kleine,maar die vond alleen de speeltuin leuk.Fuck de kabouters,lang leve de glijbaan
Ik ga ook niet voor die kinderen heen. :nooo: 8O Ik kan dan lekker op de wipkippen en het draaimolentje. De kinderen moeten nu eenmaal mee want die kunnen nog niet alleen thuisblijven. :hammer: :lol:

Plempt zijn accu's stiekem alvast een beetje voller. Nog liefhebber voor oefenen met nachtvliegen? Vanavond rond 22:00 op het veld?

heeft iemand enig idee wat ik moet instellen op mijn pc ?

na het opstarten van de pc ,word het scherm ineens zwart en krijg dan dit te zien ;

out of range

horizon frequenty 133.8 khz
verical frequenty 254.9 hz

:confused:

iets met beeld instellingen te maken ?

als ik dan weer reset , blijft alles wel goed

heeft het iets met de phoenics sim te maken ?

junkie heeft morgen gewoon gezinsdag :)
ik hou het op vrijdag de hele dag :p , of morgen avond is ook een optie .
Komt dat alleen als je de sim opstart? Dan heb je waarschijnlijk iets fout ingesteld in de sim. als dat zo is dan moet je ergens een bestandje weggooien (kan ik dan wel opzoeken voor je).

Ik wilde eigenlijk vanavond even fladderen, het was nagenoeg windstil. 8O Maar ik kwam thuis, ben op de bank gaan liggen en iemand had stiekem het licht uit gedaan. :? ;) Ineens belde vrouwlief waar ik was omdat we op woensdagavond buiten de deur eten. 8) Net alles naar binnen gewerkt en nu in luie geitenmodus, geen vliegen dus. :nooo:

Posted via Mobile Device

Dus mogenavond vliegen met de minimag?

Ik heb de komende 4 dagen vrij te besteden dus ga morgenochtend even kijken bij de opbouw bij de FMS en daarna door naar het veld om te vliegen.

Ik neem een laadaccu en lader mee dus kan nonstop vliegen.

Zal na 3 uur vliegen wel aardig rot zijn dus weet nog niet of ik er 's avonds nog bij ben.

Als het weer morgen goed is,lees zonnig met een zwoele avond,zit ik bij mij broer in de tuin aan de BBQ met de nodige biertjes dus dan niet meer rijden :-)

Zoals eerder gepost is Siggy de rest van het lange weekend ook weer op het veld, als de weergoden meewerken ;-)

Posted via Mobile Device

Komt dat alleen als je de sim opstart? Dan heb je waarschijnlijk iets fout ingesteld in de sim. als dat zo is dan moet je ergens een bestandje weggooien (kan ik dan wel opzoeken voor je).

nee, na opstarten ,dan naar bv startpagina , dan gaat het nog goed , maar meestal als ik naar het forum klik , en aan een berichtje begin of een bericht lees ,dan ineens pats ,zwart scherm ,met de al eerder beschreven tekst :evil:

zou mariska hier achter zitten ? :rolleyes: 8O:rolling:

als ik dan weer opnieuw de pc opstart gaat alles wel goed?

raadselachtig , maar dat is natuurlijk vaker het geval met computers ;)

@siggy ; veel vliegplezierrrrrrrrrr ouwe vrijgezel met vriendin :mrgreen:

raadselachtig , maar dat is natuurlijk vaker het geval met computers ;)
Hahahaha, daar kun je je werk van maken. De oplossingen en slappe verhalen zijn al even raadselachtig. Maar zo lang het voor een klant aannemelijk klinkt en hij er voor betaalt is het een prima boterham. 8O :lol: ;)

BYM gaat ook even het veld op :)
Sta je dan, twee HT'ers waarvan één met twee vliegers... :thumbsup:

Omdat het nog redelijk licht was gelijk de DepDart de lucht in gegooid. WAT EEN LEKKER VLIEGERTJE. :thumbsup: :worship: Dat vliegt nog veel gemoedelijker dan een Disc. Met de dikke 1400Kv (iets zwaarder maar veel krachtiger dan de standaard 1400Kv) en een 2S 850mAh LiPo en 8x4,3SF prop ging het ding als een speer maar ook langzaam vliegen gaat uitstekend. Op zicht alles recht gezet en met 0,0 trimmen perfect te vliegen. Nu de voorlijst even mooi afronden zodat hij wat sneller kan en dan is het een echte knaller. 8)

Daarna de nACHtdisc de hoogte in gewerkt. Het was nog schemerig dus trimmen op zicht was geen enkel probleem. Alleen een klein beetje down en klaar. Licht aan, zon uit en vliegen maar. Dat viel even vies tegen. Rustig rondjes was op zich het probleem niet maar bij wat strakkere bochten even zo'n momentje dat je niet meer weet hoe je vliegt (menselijk falen maar schuif het af op vermoeidheid :teacher:). Dan de meest vreemde capriolen waar zelfs het 3D werk van Erik3D of Niels R. niets bij is. :p Diverse keren toch de kont weten te redden uit de benarde posities. Slechts één keer een zacht noodlanding op het asfalt en een voorzichtige inverted in het gras (na eerst nog 2 loopings en een roll op 40cm. hoogte 8O :oops:). uit nood even een 3S LiPo erop gezet voor extra fel licht, ging wel wat beter. Uiteindelijk toch twee LiPootjes leeggevlogen. :thumbsup: Recepts voor de raggende nachtvliegers. :worship:

En natuurlijk nog een uur staan leuteren met BYMpie.
bla.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back