Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ phil.

ik krijg geen hoogte van die mx 12.:confused:
2 vraagjes.
hoe voeg ik een nieuw model toe? (en later weer terug vinden)
en hoe mix ik de rolroeren?
tnx:mrgreen:

verder weer lekker bezig. :cool:
heb de xray weer helemaal na gelopen. ontvanger van de d3x erin, startkist klaar gemaakt, lagers gespoeld en met lager olie behandeld.

ook eindelijk de EZ van phil in orde:worship:. nu alleen de instellingen op de zender nog.

ook lekker de baja na gelopen. top ding.:worship:

nu zsm. zwever 1 klaar krijgen (avondje werk) en dan de savage gereed maken voor de verkoop. :yes:

dan heb ik voor de toekomst nog 1 zwevertje (klein 1,20 span.), een disc, een depron cesna, en die enorme depron ragger van sleur. :rolleyes:

aan al die dingetjes zitten nog wel wat avondjes. :-D

sjoerdje is morgen onverwachts vrij. dus mochten de c clips vroeg binnen zijn dan lekker met de baja rijden. :banana:
en anders word het lekker een paar uurtjes met de xray naar de hei.;)

heren ik kom snel weer langs voor een bash en crash dagje:cool:

zo nu genoeg :pc:

:morning:

op mijn vrije dag nu alweer anderhalf uur wakker en ga straks naar de FMS.(om 9.00 uur aanvang)
Even als vrijwilliger wat "hand en span diensten " verrichten en daarna lekker vliegen en/ of er naar kijken...;)

Broodjes kaas en mijn Kadett gaan mee :p :-D

:morning:

op mijn vrije dag nu alweer anderhalf uur wakker en ga straks naar de FMS.(om 9.00 uur aanvang)
Even als vrijwilliger wat "hand en span diensten " verrichten en daarna lekker vliegen en/ of er naar kijken...;)

Broodjes kaas en mijn Kadett gaan mee :p :-D

tja. dat heb ik ook ,in het weekend vroeg wakker :mad:

moet jij don.vrij,zat, niet gewoon werken met siggy :confused: ;)

@ sjoerd ; de c-clip's zijn gisteren verstuurd , dus zal straks wel aankomen :p

* is druk met de x-ray ,en heeft zin om binnenkort is lekker op het asfalt te rijden bij de mach ;) , nog meer liefhebbers om binnenkort daar even wat rondjes te rijden ? *

Heren, Servo's gisteren binnengekomen dus de nieuwe vlieger kan worden afgemaakt.

Straks even varen met een bootje wat ik te leen heb ;)

Vanavond even vliegen op het veld klinkt als muziek in mijn oren, hoe laat?

Hier een foto van het prachtige bootje waar ik mee ga varen zo.

Foto-AQ8LPDDF-G.jpg

En uiteraard al even gevaren natuurlijk :)
Foto-EXV7APP3-G.jpg

*meldt aan Sjoerd en Junkie dat er vandaag geen post bezord wordt als gevolg van een feestdag* :?

Posted via Mobile Device

Scherp sleur..., (had al bijna de krant gebeld i.v.m. geen bezorging) :rolleyes:

Ontmaagding van de Extra wordt verschoven naar Zaterdag......
Reden warmer, minder wind, droger gras, ect..... :yes:

wel Zaterdag een beetje vroeger, (eind ochtend), kunnen we daarna nog even bij de FMS rondkijken... :cool:

* gaat met het vrouwtje even op plantjes jacht *

@ Sjoerd: moeten we maar even telefonicasisch's roggelen, iets teveel typewerk ;) Nu alleen geen tijd, laatste handelingen aan de vouwwagen treffen voor volgende week :yes:

@ Burp: Wauw... gave boot :worship: dat is echt helemaal mijn ding zo'n boot. Is die van jou? Ook leuk die saluut... ik hoop dat niemand je gezien heeft :mrgreen:
---kwam een photoshopmoment bij mij opzetten maar plaatst de foto toch maar niet :nooo:, ook Phil heeft zijn grenzen :yes:---

Vanavond vliegen klinkt bij mij ook wel goed. Overdag geen tijd helaas :(

Kijkt naar buiten en twijfelt even of hij naar het veld zou gaan of niet.

Windje zou rond een 3 a 4 zijn,zou dus net moeten kunnen.

mmmmmmmm.

Hakt een knoop door en gaat inladen.
Gaat toch even heen om met de MM of de BEZ vliegen.

Kijkt naar buiten en twijfelt even of hij naar het veld zou gaan of niet.

Windje zou rond een 3 a 4 zijn,zou dus net moeten kunnen.

mmmmmmmm.

Hakt een knoop door en gaat inladen.
Gaat toch even heen om met de MM of de BEZ vliegen.

ik ben benieuwd of je ook daadwerkelijk gaat vliegen , staat toch een flinke wind ( al 2 weken :? )

ik heb eerst mijn bolide even flink aangepakt , binnenzijde flink gereinigd, en het leer weer even voorzien van leervet , dat geeft een zeer mooie uitstalling :cool:
Ik ga er ook niet meer in roken , hij ruikt nu zo lekker ,dat wil ik zo houden

nog even op het noorderveld vertoeft met het gezin ,er was een soort braderie ,en heerlijke friet

vanavond wellicht ff fladderen , dat ligt weer aan de opkomst ;)

Zo, die kleute kabouters hebben we gehad. Leuk maar niet meer voor ons, aldus de kids. :thumbsup: ;)

Vanavond rond 19:00 uur op het veld is goed. DepDart en MiniMag mee. 8)

Posted via Mobile Device

oei, is het al 18;00u :o

nog ff een paar uurtjes in de buitenkant der bolide gestopt , en mijn grote liefde is nu in showroomstaat :p

maar moet nog eten regelen , dus 19;00 u ga ik niet redden :(

tot hoelaat zijn jullie op het veld ?

ach, morgen kan ik nog de hele dag :p

@allemaal,

Na het vliegen snel naar de Drossel.
Ik heb namelijk bardienst.
We maken er weer een gezellig avondje van.

Ben vanmiddag nog even bij de FMS geweest.
Kleine demo gegeven met de DEP-DART.
Tweede vlucht ging mis. Windvlaag bij het starten en
KLAP... motor er af. Toeschouwers gaven wel een leuk applaus na
de DEP-DART mini-demo. Dat is dan wel weer leuk.

Tot laterrrr.... en iedereen die gaat vliegen veel plezier.

GrTz Jasper

Ik ben tot 20:00 op het veld, dus even een uurtje vliegen. ;) Meer dan genoeg voor vandaag. Vanavond de hele batterijenboel laden en dan zien we de komende dagen wel weer. :yes: Een uurtje is genoeg voor 3 accuutjes MiniMag en een rondje DepDart. 8)

Posted via Mobile Device

Ik ben tot 20:00 op het veld, dus even een uurtje vliegen. ;) Meer dan genoeg voor vandaag. Vanavond de hele batterijenboel laden en dan zien we de komende dagen wel weer. :yes: Een uurtje is genoeg voor 3 accuutjes MiniMag en een rondje DepDart. 8)

Posted via Mobile Device

dan laat ik het wederom overgaan , ik kan er pas om 20;00 u zijn . als dan iedereen net weggaat ,heeft het geen zin .

aangezien ik redelijk afgekickt ben, kan ik daar prima mee leven ;)

morgen kan ik de hele dag mijn gang gaan :worship:

* neemt een lekker warm bad *

Kom net terug van het veld.
Er stond inderdaad best een pittige woei.

Zelfs Look met zijn brandstofkist had moeite zijn toestel lekker aan de grond te krijgen.

Minimag lekker in de auto laten staan,was Siggy iets te gek ;-)

Morgen maar weer even kijken hoe het met de wind is.

Misschien nog even naar het clubhuis,hoewel het biertje hier ook weer lekker smaakt:-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back