Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan laat ik je maar niet vliegen met de Dep Fart. :nooo: Zoals gezegd vliegt die als een eitje. Zelfs Siggy vloog er zo mee weg en gaat nu overtuigend foamo worden. :yes: :lol: Maar de Silent Mite is inderdaad een heerlijk vliegertje. Ik wilde er van de week, na het zien vliegen van mijn ex-eigen Mite bij de FMS, weer een gaan bouwen maar na de fun van vanmiddag met de Dep Fart toch maar niet. Niet nog een schuimmodelletje erbij. :? Dan eerder dit gedrocht. 8O :thumbsup: :mrgreen:

Alle batterijtjes zijn weer bijgekomen en opgeladen, tijd voor wat 2D-werk. :bye: :sleepy:

Die depdart is zeker een leuke vlieeguhr Sleur.
En moet zeggen dat het mij erg meeviel hoe makkelijk hij vloog ;-)

Maarja,als je een minimag kan vliegen is de rest natuurlijk een peuleschilletje niet :-)

Even zonder gekheid,ik ben helemaal verkocht sinds gisteren.
Gaat even op snor naar een 6100 ontvangertje en een regelaartje.

2x HXT 900 servo's krijg ik nog van Phil dus die zijn er al.

Posted via Mobile Device

Die Velux is niets voor jou, da's houtbouw en folie. En de rest mag je toch niet mee thuiskomen. :rolling: Vliegt je Blizzard nou al? Inderdaad een lekker windje om de Blizzard te testen. :yes:

Is dit niets voor je... :? :mrgreen:

tja ,wat mij nu tegenhoud is het gepriegel om de servo's (4x) over te zetten , en een hoop soldeer gedoe , geen zin an , moet ik nog een ingeving voor krijgen :)

verder kan ik met al mijn modellen vliegen met veel of extreme wind :p ,no problemo ;)

in de toekomst sluit ik een spangefoliede kist zeker niet uit , ben zelfs redelijk overtuigd , dat komt dan weer door wat ik allemaal op fms heb gezien :worship: , kwestie van tijd ;) ( wel een maatje kleiner dan de extra van ronald hoor , kan ik gewoon op het veld landen :mrgreen: )

heb op zich wel zin om straks ff te vliegen , maar heb me de pleuris gewerkt ,dus goed gaar :(

HT2 ben ik niet zo voorstander meer van, vieze zandbende :nooo:

Ik heb nog een houtbouw kistje liggen, ik gok dat die met zo'n zwart brommertje ook wel leuk zal vliegen, hmmmm maar ik heb er maar twee besteld, stomme ikke, nouja zometeen nog maar eentje bijbestellen dan maar :p samen met een accutje voor dat kekke ding :p

HT2 ben ik niet zo voorstander meer van, vieze zandbende :nooo:

Ik heb nog een houtbouw kistje liggen, ik gok dat die met zo'n zwart brommertje ook wel leuk zal vliegen, hmmmm maar ik heb er maar twee besteld, stomme ikke, nouja zometeen nog maar eentje bijbestellen dan maar :p samen met een accutje voor dat kekke ding :p

dat valt best mee bym , ik heb er gisteren nog even gevlogen ,en is prima te doen ;)

phil ; als je die hebt , wil jij zo'n warmte metertje meenemen ?

tot straks

Zo, Sleur heeft een vlieger voor de FunFly 2009 geregeld. :thumbsup: Heen en weer rijden kost nog meer dan dat ding. Moet alleen een nieuw staartvlakje/hoogteroer op.

-edit-
Morgen dus wat later op de club. Moet even 150km op en 150km neer richting Friesland. 8O
*gaat paspoort zoeken* :rolling:

Laatst bewerkt:
phil ; als je die hebt , wil jij zo'n warmte metertje meenemen ?

tot straks

Die heb ik toendertijd aan Sleur gegeven :rolleyes:

@ Sleur: Ik was ook aan het twijfelen voor dat kistje maar toen bedacht ik me dat ik ook nog een Parat op de plank heb liggen ;) :mrgreen:

---Gaat zo naar HT2 :banana: en is niet bang voor een beetje zand :nooo:---

Zo, Sleur heeft een vlieger voor de FunFly 2009 geregeld. :thumbsup: Heen en weer rijden kost nog meer dan dat ding. Moet alleen een nieuw staartvlakje/hoogteroer op.

-edit-
Morgen dus wat later op de club. Moet even 150km op en 150km neer richting Friesland. 8O
*gaat paspoort zoeken* :rolling:

6mm Depron erop en gaan :rolling:

(*Foamo's for life :p )

6mm Depron erop en gaan :rolling:

(*Foamo's for life :p )
Nee jôh, gast. Gewoon een plank massief 4mm balsa, folie erover (heb nog een stuk wit liggen), vier hongkong servo's erin (twee heb ik al en zitten nu in de Dimona :?), dikke 3536-1450Kv en een 40A regelaartje, 4S LijPo, 10x5,5" prop en knallen met die hap. :mrgreen: Totale kosten: ~150 eypo incl. alle elektronica. Het is en blijft een trainertje. :rolling:

-edit-
Niets voor jou BYM? ;) Spektrum ontvangertjes kosten niet zo duur qua financieel geld. ;)

Laatst bewerkt:
Over ontvangertjes gesproken,onze vrienden in HK staan zwaar in backorder met de AR 6100e van spektrum :mad:

Ik wil die depdart toch echt zsm in de lucht hebben :D

(thnx sleur,deze nieuwe verslaving is jouw schuld)
Hier ga ik problemen mee krijgen: *kuch* Betaling via PayPal, communicatie via email, 4 dagen later in huis vanuit de US van A.

En je weet toch, ik help iedereen wel aan een verslaving. Een ander probeert er zelf vanaf te komen maar ondertussen wel bij anderen hun spulletjes wegkapen. :? ;)

Hier ga ik problemen mee krijgen: *kuch* Betaling via PayPal, communicatie via email, 4 dagen later in huis vanuit de US van A.

En je weet toch, ik help iedereen wel aan een verslaving. Een ander probeert er zelf vanaf te komen maar ondertussen wel bij anderen hun spulletjes wegkapen. :? ;)

Ik meen toch gehoord te hebben dat die van jou te koop staat :-)

(

Posted via Mobile Device

Ik meen toch gehoord te hebben dat die van jou te koop staat :-)

Posted via Mobile Device
Huh? :? Van mij iets te koop wat ik leuk vind? Een HPI Sprint 2 StageD driftkarretje en zo'n ingekorte PleuropFighter omdat ik resp. weinig meer heb met autootje rijden en straaljagers die stofzuigergeluiden maken. :rolling: Eenmaal de Banana/FuckJet gevlogen dan beslis ik daar nog over. Maar de DepDart blijft (nog even). 8O ;)

Lekker weertje overigens, cholera zeg... :onweer:

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back