Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maandag = Babysitdag voor Sleur.Vanavond even naar het veld om een accu('s) te legen met de Junior. Ben er rond 20.10 uur![]()
Dan laat ik je maar niet vliegen met de Dep Fart. :nooo: Zoals gezegd vliegt die als een eitje. Zelfs Siggy vloog er zo mee weg en gaat nu overtuigend foamo worden.:lol: Maar de Silent Mite is inderdaad een heerlijk vliegertje. Ik wilde er van de week, na het zien vliegen van mijn ex-eigen Mite bij de FMS, weer een gaan bouwen maar na de fun van vanmiddag met de Dep Fart toch maar niet. Niet nog een schuimmodelletje erbij. :? Dan eerder dit gedrocht. 8O
![]()
Alle batterijtjes zijn weer bijgekomen en opgeladen, tijd voor wat 2D-werk.:sleepy:
2x HXT 900 servo's krijg ik nog van Phil dus die zijn er al.
Die Velux is niets voor jou, da's houtbouw en folie. En de rest mag je toch niet mee thuiskomen. :rolling: Vliegt je Blizzard nou al? Inderdaad een lekker windje om de Blizzard te testen.
Is dit niets voor je... :?![]()
heb op zich wel zin om straks ff te vliegen , maar heb me de pleuris gewerkt ,dus goed gaar![]()
HT2 is ook goed![]()
vast welNu is het nog mooi weer, morgen wordt het weer huilen met de pet op
![]()
HT2 ben ik niet zo voorstander meer van, vieze zandbende :nooo:
Ik heb nog een houtbouw kistje liggen, ik gok dat die met zo'n zwart brommertje ook wel leuk zal vliegen, hmmmm maar ik heb er maar twee besteld, stomme ikke, nouja zometeen nog maar eentje bijbestellen dan maarsamen met een accutje voor dat kekke ding
![]()
phil ; als je die hebt , wil jij zo'n warmte metertje meenemen ?
tot straks
Zo, Sleur heeft een vlieger voor de FunFly 2009 geregeld.Heen en weer rijden kost nog meer dan dat ding. Moet alleen een nieuw staartvlakje/hoogteroer op.
-edit-
Morgen dus wat later op de club. Moet even 150km op en 150km neer richting Friesland. 8O
*gaat paspoort zoeken* :rolling:
Nee jôh, gast. Gewoon een plank massief 4mm balsa, folie erover (heb nog een stuk wit liggen), vier hongkong servo's erin (twee heb ik al en zitten nu in de Dimona :?), dikke 3536-1450Kv en een 40A regelaartje, 4S LijPo, 10x5,5" prop en knallen met die hap.6mm Depron erop en gaan :rolling:
(*Foamo's for life)
Hier ga ik problemen mee krijgen: *kuch* Betaling via PayPal, communicatie via email, 4 dagen later in huis vanuit de US van A.Over ontvangertjes gesproken,onze vrienden in HK staan zwaar in backorder met de AR 6100e van spektrum
Ik wil die depdart toch echt zsm in de lucht hebben
(thnx sleur,deze nieuwe verslaving is jouw schuld)
Hier ga ik problemen mee krijgen: *kuch* Betaling via PayPal, communicatie via email, 4 dagen later in huis vanuit de US van A.
En je weet toch, ik help iedereen wel aan een verslaving. Een ander probeert er zelf vanaf te komen maar ondertussen wel bij anderen hun spulletjes wegkapen. :?![]()
Huh? :? Van mij iets te koop wat ik leuk vind? Een HPI Sprint 2 StageD driftkarretje en zo'n ingekorte PleuropFighter omdat ik resp. weinig meer heb met autootje rijden en straaljagers die stofzuigergeluiden maken. :rolling: Eenmaal de Banana/FuckJet gevlogen dan beslis ik daar nog over. Maar de DepDart blijft (nog even). 8OIk meen toch gehoord te hebben dat die van jou te koop staat
Posted via Mobile Device