Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik compenseer vandaag ook maar weer :rolling:

Nu alleen nog boodschappen en dan kijken of ik wat tijd over hou. Vliegen wordt wat lastig, vanaf/tot hoe laat zijn jullie op het veld?

Pompt nog even een lipootje vol en gaat dan richting het veld :D

Ik neem laadapp. mee zodat ik door kan blijven vliegen,eten doen we bij de Big M om de hoek.

Gaat weer een heerlijk middag/avondje worden :cool:

Als die gasten ook 50 à 60 uur facturabel per week weten te realiseren, hadden ze genoeg vrije dagen die ze op konden nemen. Alleen vrije dagen plan je en mijn uren compensatie van afgelopen week waren dus al weken geleden vastgelegd. De goede lijden nu eenmaal onder de slechte. :cry:

Posted via Mobile Device

Zo dan ik ben ook al lekker aan het compenseren zit nu heel verliefd naar mijn nieuwe aanwinst te gluren.
Ja lieve mensen de calmato is binnen.
Dat TNT is net een gokkast ze blijven geven.

Klus klaar, overleg gehad met belanghebbenden en Sleur is.... :bye: Weekend, dus ook richting veld een uurtje vliegen. :thumbsup:

Kwam er op de valreep nog even een reserve E-Max 2215/20 brommertje binnen. ;)

*heeft medeleiden met Philliams en anderen die nog werken* :oops: ;)

Ik denk dat ik mijn calmatootje ff ga swaffelen.
Zijn er morgen eigenlijk wel nitrobioten op het veld?
Of moet ik ook gaan foamohen.
Wat ben ik dan, een brandelecfomo???????????????????

*heeft medeleiden met Philliams en anderen die nog werken* :oops: ;)

heb geen medelijden ,deze week zeer goed verdiend ,en daar sla ik graag een vliegavontuurtje voor over ;)

bovendien net naar rct geweest om het vliegpark weer te kunnen herstellen .
vanavond wat knutselen ,morgen kan ik evt vliegennnnnnnnnn !!:p

Ik heb de schokbrekertjes voor de Scalpels binnen (en nog een berg meuk uit Hong Kong).
:confused: :confused: :confused: ;)
Weer last van knallende koppijn? 8O :? ;)

Vanmiddag lekker nog even gevlogen. Helaas is de overpowered MiniMag toch wel een ware slachting voor de aandrijving. Vandaag de as uit de motor getrokken. Het imbusboutje kan het asje niet meer vasthouden en nu loopt de propelloras er uit waardoor de trommel met magneten scheef gaat lopen en lekker lawaaiig wordt. :? Twee keer nog terug vastgezet maar helaas pindakaas. Gelukkig was een uur ervoor mijn nieuwe motortje afgeleverd. :rolling:

Siggy, bedankt voor de hippe stickers. Staan goed op de MiniMag. :thumbsup: :worship:

Vanavond lekker de QuickBuilt 20L verder ontfolien en reinigen.

Hoi hallo sjalom etc etc.
Ik wil foto's van mijn nieuwe liefde laten zien maar hoe doe ik dat?????????????????????????????????????????????????????????

Bij deze dan:

qb20l_rebuild_01.jpg

(of zo)

oei , :shock: , waar komt dat wrakhout vandaan ? :mrgreen:

daar begint junkie zelfs niet aan :rolling:

*gaat weer knutselen aan de blizzard , rob van rct is ook aan de blizzard begonnen ;) *

corby ; das leipe schit ouwe :p

felicy ,and have fun ;)

maar die motorfiets kan echt niet :-?
of is die van je vrouw , dan mag het nog ;)

oei , :shock: , waar komt dat wrakhout vandaan ? :mrgreen:

daar begint junkie zelfs niet aan :rolling:

*gaat weer knutselen aan de blizzard , rob van rct is ook aan de blizzard begonnen ;) *
Da's geen wrakhout, da's zo'n vlieger waar jij voorlopig überhaupt niet aan begint. Zo één met hout en folie. Deze was 25 eypo inclusief nitro brommer (die muurvast zit :?). Nu dus alle folie verwijderen, de boel ontvetten, motorsteun voor een dikke brushless erop maken, plaatje om de LiPo op te klittebanden, nieuwe folie erop strijken, drie servootjes, regelaartje en de rest van de elektronica erin en een leuke vlieger voor de FunFly 2009. :p ;)

Uh, dat gaat nog spannend worden. Het enige wat ik hem heb zien doen is stall turns met als gevolg dat zijn hoogteroer erap klapte. :? Dus een Blizzard zal wel in de bomen verderop of vertikaal tussen de schapen eindigen. :rolling:

Dit is em dus mijn nieuwe liefde.
Mooie vlieger. :thumbsup: Wat glimt-ie mooi. 8) Morgen ontmaagden. 8O :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back