Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*is het redelijk zat, maakt zijn klusje af en gaat zo ook weekend vieren*Pompt nog even een lipootje vol en gaat dan richting het veld![]()
*is het redelijk zat, maakt zijn klusje af en gaat zo ook weekend vieren*![]()
Als die gasten ook 50 à 60 uur facturabel per week weten te realiseren, hadden ze genoeg vrije dagen die ze op konden nemen. Alleen vrije dagen plan je en mijn uren compensatie van afgelopen week waren dus al weken geleden vastgelegd. De goede lijden nu eenmaal onder de slechte. :cry:
Posted via Mobile Device
Ik heb de schokbrekertjes voor de Scalpels binnen (en nog een berg meuk uit Hong Kong).
*heeft medeleiden met Philliams en anderen die nog werken*![]()
![]()
Weer last van knallende koppijn? 8O :?Ik heb de schokbrekertjes voor de Scalpels binnen (en nog een berg meuk uit Hong Kong).![]()
![]()
![]()
![]()
Da's geen wrakhout, da's zo'n vlieger waar jij voorlopig überhaupt niet aan begint. Zo één met hout en folie. Deze was 25 eypo inclusief nitro brommer (die muurvast zit :?). Nu dus alle folie verwijderen, de boel ontvetten, motorsteun voor een dikke brushless erop maken, plaatje om de LiPo op te klittebanden, nieuwe folie erop strijken, drie servootjes, regelaartje en de rest van de elektronica erin en een leuke vlieger voor de FunFly 2009.oei , :shock: , waar komt dat wrakhout vandaan ?
daar begint junkie zelfs niet aan :rolling:
*gaat weer knutselen aan de blizzard , rob van rct is ook aan de blizzard begonnen*
Mooie vlieger.Dit is em dus mijn nieuwe liefde.