marcelsiggery
Forum veteraan
@ Gorby
Ziet er weer prima uit Dre
Weer een beetje van de schrik bekomen ;-)
Ziet er weer prima uit Dre

Weer een beetje van de schrik bekomen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als jij een HXT 2835 (380S) 2700Kv met koelribben, twee HXT 900 servootjes en wat klitteband regelt dan mag je de BananaJet voor 75 eypo overnemen, krijg je er een gebruikte HET-RC 3W EDF bij (die loopt niet echt lekker op de Graupner regelaar). Bouw ik de nieuwe motor en servootjes wel in de Chinese FuckJet.Je houdt hem wel heel he Sleur,we hebben een afspraak ;-)
Neem die chinatown - funjet maar mee om de grond in te boren ;-)
Tsja, achteraf zo naar het filmpje kijkend had het beter geweest al eerder te landen in het weiland in plaats van proberen rond te komen. Meest vervelende was toen hij een beetje redelijk stabiel vloog ik de stick al vol up had en gasgeven alleen maar in klimmen zou resulteren. Dat was mijn grootste frustratie. Dat ik nog zo ver gekomen ben is een wonder, jammer van de stall aan het einde en de daarop volgende parkeerschade. Die sla heeft een te grote aantrekkingskracht op onze vliegtuigen. Ik pleit voor het verwijderen van de sla (of wat het dan ook mag zijn). :lol:hieronder de plotselinge maiden van de dimona , lekker rondjes rijden op het veld en dan ineens los 8O en daar ga je dan
let niet op mijn commentaar , maar als ik een vlieger zie stallen richting grond dan denk ik aan gasgeven en wat up , plus was ik aan het meeleven met sleur , maargoed , je kan het pas echt aanvoelen als je de stick's zelf in handen hebt , en naar mijn mening heeft sleur zich aardig uit de banarde situatie gered .
@Burp: Eindelijk toch overtuigd van het nut van expo?
@Junkie: Tsja, als het boekje zegt CG op 60mm van de voorlijst en drie man op de club zeggen dat het perfect is dan ga je er vanuit dat het goed is. Als dan blijkt dat de 35-45mm zoals die ene post op de internets de juiste blijkt dan is dat wel jammer. Vreemd genoeg is de enige CG die goed gedocumenteerd is (en ik ervaring mee heb) die van Graupner. Van beide Monsuns en de Depron Extra gelijk in één keer goed en de trim was 1 of 2 klikjes up/down. Niet volle uitslag om recht te vliegen. :?
Ik neem het commentaar voor de FlyFly GeeBee R1 dat het een vliegende baksteen is dan ook zeer ter harte. Wordt het komende jaar zeker een kastkei.
*gaat lekker uitbuiken met een pintje* :celebrate:
Posted via Mobile Device
Zo met zijn alleen maakt het extra leuk. Ook de toeschouwers op de dijk stonden wel even te kijken naar die projectielen. Ziet er gewoon supergaaf uit als meerdere dezelfde vliegers hun ronde doen. De FunJet blijft nog een paar weekjes, de BananaJet zal wel binnenkort van eigenaar wisselen als ik de spulletjes voor de DrakenJet heb. 8)die funjet begint me steeds meer aan te spreken , leuk speledingetje![]()
Anyway, na een paar keer op voor mij veilige en redelijke hoogte
dat is ook de reden dat het plaatsen van het filmpje geen zin had
te hoog en ook slecht zichtbaar doordat hij lichtgrijs is
maar zeker een mooie kist die twister
als je de kist wat beter kent ,lekker hard laag langsknallen , dan sta ik zeker klaar om wat mooie shot's te maken![]()
Had je wel beeld van het opstijgen en het geluid .......?
Ja, echt waardeloos voor een lekkere ontspannen maiden.gewoon weer wind ! het houd echt nooit op .
......
we een mooi blizzard weertje![]()
Had je wel beeld van het opstijgen en het geluid .......?
En als iedereen een FunJet heeft dan wordt het een gezellige projectielenzooi in de lucht.sleur ; als @ iedereen een funjet heeft , kunnen we altijd met elk type wind vliegen
*land voortaan alleen nog met wind mee *![]()
En als iedereen een FunJet heeft dan wordt het een gezellige projectielenzooi in de lucht.8)
*adviseert ook eens wind mee starten te proberen met de FunJet* 8O![]()