Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
''je zou net maar geslaagd zijn voor je motor rijbewijs.'':music:
:banana::banana::banana:
Feli. :thumbsup: Ben je wel sneller op en neer naar Heemskerk. :mrgreen:

Zoiets heeft mijn vrouw in het nachtkastje liggen voor de dinsdACHavonden. :lol: :hammer:

Ja duh dat zijn toch geen tijden man.
Ik ben maar een loonslaaf hoor.
Het was anders heerlijk rustig in en buiten het kantoor. Ik moet toch maar even een sleutel van de nieuwe hal organiseren, had ik mooi tijdens het zandlopertje even 10 minuten kunnen fladderen. :mrgreen:

Vanavond ook niet naar de club. Lekker even rustig aan. Nog even de HongKong FuckJet voorzien van servo's en de Dimona poetsen, LiPo's cyclen (wekelijks klusje) en dan misschien zaterdag even vliegen met de Monsun en/of Dimona. Weinig wind met een matige 2 à 3 Bft.

LiPo's cyclen een wekelijks klusje? Zou ik niet doen, van elke cycle "slijt" je LiPo wel degelijk. Anders gewoon niet helemaal vol wegleggen. Dan hoef je maar even op te laden als je wilt vliegen.

LiPo's cyclen een wekelijks klusje? Zou ik niet doen, van elke cycle "slijt" je LiPo wel degelijk. Anders gewoon niet helemaal vol wegleggen. Dan hoef je maar even op te laden als je wilt vliegen.
Tsja, het zijn Graupner's hè. Geen Hong Kong meuk. De 2S 3200mAh's leveren ook nog bij 15A ontladen heel netjes 3140mAh op 3V/cel afslagspanning. Die zijn ondertussen al ruim 2 jaar oud en heel wat keren geladen, ontladen, verkreukeld, recht geslagen, geladen etc. ;)

ben net even heerlijk wezen vliegen/xray rijden.:D
morgen vertrekt sjoerdje naar winterberg op lekker te parapenten:cool:
En dan is het tot eind augustus ruim 600 uurtjes knallen.;)

en vliegers mee op de motor. .... daar heb ik net zo veel ruimte in/op als in de aygo:rolling:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!:mrgreen:

he's back ;)

weer klaar om te crashennnnnnnnnnn :rolleyes:

eerst maar weer ff uit trimmen

nu nog met de setup zoals bestaand , kijken of hij dat nog trekt ,daarna even verder opfokken

@ sjoerd ; felici met je echte rijbewijs , wel voorzichtig doen hoor ;)

IMG_1056.jpg

IMG_1057.jpg

IMG_1055.jpg

bij hobby king zijn idd vrijwel alle zippy lipo's niet voorradig :(

wel zijn alle rhino's voorradig ? ze zijn wel iets duurder , zou dat de reden zijn ? ,of zijn ze minder goed ?

wel zijn de turnigy lipo's een stuk goedkoper , bijv een 2650mah 4s 15c voor 24 dollar , of is 15c te weinig ?

vntm

Laatst bewerkt:
De Rhino LiPo's zijn goed, althans de kleine 360mAh en 610mAh. Die heb ik al tientallen keren gewoon met 2C (soms zelfs 3C :oops:) geladen en zijn nog helemaal goed. Veel beter dan die FlightPower 350mAh's die na een winterseizoen redelijk op zijn. Ook leveren de kleine Rhinootjes met gemak 20C, 17A gedurende 30 sec. met de 3S 610mAh dus bijna 30C.

HobbyCity koopt Rhino's extern, Zippy en Turnigy zijn hun eigen merk (zeggen ze). Jammer dat ze alleen 2350mAh hebben en geen 2500-2650. Dat beetje meer is toch wel lekker. ;)

Posted via Mobile Device

Goeiemorgen,

Hoe kan je op HobbyCity zien waar je lid bent van de aeroclub?

@ de middagvliegers: Ik ga ook even het gras maaien vanmiddag ;)

Hoe kan je op HobbyCity zien waar je lid bent van de aeroclub?
Niet, dat hebben ze sinds vorige week er uit gehaald omdat het toch niet werkte. :? Er waren clubs met meer dan 50.000 punten en die kregen nog niets en daar werd behoorlijk over geklaagd op het forum van HC/HK/UH. Wel jammer, kun je niet meer zien dat er weer stiekem besteld is.:mrgreen:

Vanaf 14:00 uur knallen. :yes: DepDartje, MiniMagje en FunJetje, 40Ah aan dikke accu en de lader mee. Moeten we de middag mee door kunnen komen. ;)

Gooi ik ook even mijn vliegertje achterin :thumbsup: ff maaien en dan weer vliegen :mrgreen:

---heeft zin om te maaien met luchtondersteuning :yes:---

Hoe laat wordt er gemaaid Phil?

Even vliegen lijkt me wel wat, even checken hoe het met de kids uit school staat.

Niet, dat hebben ze sinds vorige week er uit gehaald omdat het toch niet werkte. :? Er waren clubs met meer dan 50.000 punten en die kregen nog niets en daar werd behoorlijk over geklaagd op het forum van HC/HK/UH. Wel jammer, kun je niet meer zien dat er weer stiekem besteld is.:mrgreen:

Flauw, heel flauw .....
In plaats van dat ze er nou iets mee doen, weet ik veel een sullige attentie sturen naar alle leden op basis van de bij hun bekende klantgegevens, nee nu wordt het gewoon opgedoekt ....
Gemiste kans op relatie gebied dit.....

Anyway, ik ga kijken de Mite even op te peppen en kom ook vanmmiddag wel ff gluren denk ik :)
Al moet ik op nitro gebied ook nog een en ander voorbereiden....

Flauw, heel flauw .....
In plaats van dat ze er nou iets mee doen, weet ik veel een sullige attentie sturen naar alle leden op basis van de bij hun bekende klantgegevens, nee nu wordt het gewoon opgedoekt ....

Anyway, ik ga kijken de Mite even op te peppen en kom ook vanmmiddag wel ff gluren denk ik :)
Al moet ik op nitro gebied ook nog een en ander voorbereiden....

Don't forget the engine !!!

Posted via Mobile Device

Flauw, heel flauw .....
Tsja, we hadden bij onze club 4 personen staan die bij niemand bekend waren. Omdat er geen beheerder is (anders dan HC zelf) kon je niet leden in je clubje toelaten of kicken. Waarschijnlijk om die reden dat ze gestopt zijn. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back