Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt mij een goed plan als er afspraken gemaakt worden met de drukte. Denk dat we in de gaten moeten houden hoeveel mensen er vliegen. Ik heb de laatste keren gezien dat er veel te veel vliegers te gelijk gaan vliegen. als Sleur zijn vlieger wil testen dan moet dat kunnen. Dat geld ook voor Mike. Op zo'n moment kan er best even gevraagd worden of er ruimte gemaakt kan worden om het luchtruim even te verlaten. Dit scheelt een hoop Mid-Airs.

We zien het vanmiddag wel.

GrTz Jasper

Dat is inderdaad niet meer dan normaal, er moet altijd even de mogelijkheid zijn om alleen te vliegen... :yes:

* denkt eraan een hoop tijd te claimen met de heli * :mrgreen:

Lijkt mij een goed plan als er afspraken gemaakt worden met de drukte. Denk dat we in de gaten moeten houden hoeveel mensen er vliegen. Ik heb de laatste keren gezien dat er veel te veel vliegers te gelijk gaan vliegen. als Sleur zijn vlieger wil testen dan moet dat kunnen. Dat geld ook voor Mike. Op zo'n moment kan er best even gevraagd worden of er ruimte gemaakt kan worden om het luchtruim even te verlaten. Dit scheelt een hoop Mid-Airs.

We zien het vanmiddag wel.

GrTz Jasper

dat is een goed idee jasper

we kunnen ook de groep splitten , groep naar ht2 en een veld groep ;)

@ronald ; de funjet maakt zoveel herrie ,dat 52 kmpu 201 lijkt :mrgreen:

@sleur ; je hebt gewoon faalangst , en schilderen is idd een goede smoes ;)

En gewoon een opgefokte funjet loslaten , dan gaat iedereen spontaan vanzelf landen ,en is het luchtruim leeg , en zoekt men dekking braaf achter de hekken :rolling:

dat is een goed idee jasper

we kunnen ook de groep splitten , groep naar ht2 en een veld groep ;)

jij bent gezellig bezig......:confused: , gewoon ach veld... :mrgreen:

By the way, op HT2 zijn er behoorlijk drukke bouwactiviteiten gaande..., zal niet lang meer duren voordat die zandplaat ook aan de beurt is...

hahaha, leuk filmpje :mrgreen:

Goed idee Jasper, ook misschien een idee om iemand bij het fietspad te plaatsen.... maar dit hangt van de wind af.

Vrouw weten te overtuigen dat het vandaag geen weer is om te schilderen, de terpentine op is, ik geen schone kwasten heb, schuurpapier verkeerde korrel etc. LiPo's hangen aan de borst. Rond 12:30/13:00 uur op het veld met DepDart, BananaJet, MiniMagLite en... Monsun BO209 incl. twee propvolle accu's. 8)

@junkie: Had jij de plak lood nog? Ik wilde de BananaJet wat verzwaren maar mijn lood was weg. :? ;)

Vrouw weten te overtuigen dat het vandaag geen weer is om te schilderen, de terpentine op is, ik geen schone kwasten heb, schuurpapier verkeerde korrel etc. LiPo's hangen aan de borst. Rond 12:30/13:00 uur op het veld met DepDart, BananaJet, MiniMagLite en... Monsun BO209 incl. twee propvolle accu's. 8)

@junkie: Had jij de plak lood nog? Ik wilde de BananaJet wat verzwaren maar mijn lood was weg. :? ;)

jij bent goed bezig ,trut , ik heb wel terpentine /juiste korrel schuurpapier / mooie kwasten , dus geef dat maar door aan je vrouw :rolleyes: ;)

lood ligt nog in mijn karretje ,dus dat komt goed

ben er over een uurtje

jij bent goed bezig ,trut , ik heb wel terpentine /juiste korrel schuurpapier / mooie kwasten , dus geef dat maar door aan je vrouw :rolleyes: ;)

lood ligt nog in mijn karretje ,dus dat komt goed

ben er over een uurtje
Dikke vinger, vrouwtje gaat de kinderen vermaken in de stad. Is kinderspeeldagdinggedoe met springkussens etc. Ben ik iets te zwaar voor (te oud ben je nooit ;)), vervelend als ik neer kom en 10 kinderen zitten gelijk tegen het dak of hoger. :mrgreen: :rolling:

*pompt de laatste accu's voor en laadt alvast de auto vol* 8)

Maar het was wel enorm gezellig. 8) Even snel wat picca's en dan eten en zuipen. Filmpjes later op de avond. :bye:

Je weet toch welk club...

090613-funfly_welke_club.jpg

En speciaal voor BYMpie

090613-funfly_hummel_mike1.jpg

090613-funfly_hummel_mike2.jpg

090613-funfly_hummel_mike3.jpg

090613-funfly_hummel_mike4.jpg

090613-funfly_hummel_mike5.jpg

was zeker erg leuk , ik wist niet dat er zoveel achleden waren :o

maar er was prima te vliegen , ook nog even met de calamato tomato van phil gevlogen , was ook weer even leuk ,maar voelt toch als vreemdgaan met nitro :mrgreen:

iedereen heeft zich verder prima vermaakt ,dus today was a good day

ik weet niet wat ik op mijn camera heb staan , maar zal straks ff kijken

@Ronald: Bedankt voor het vliegen en de ondersteunende informatie. :thumbsup: Misschien handig om, indien niet bezwaarlijk, je 06 te PB'en voor als ik op een avond even twee batterijen wil leeg lessen. :? Het bierbrevet wil ik nog voor de zomervakantie (volgende week 8O :nooo:) halen. :rolling:

BTW: Er zat nog 950mAh in de LiPo maar wederom vergeten de timer te starten. :oops: Volgende keer maar eens doen want ik heb geen idee hoe lang er gevlogen is. :D

hier het volgende filmpje

het begint met de maiden van de calmato van corby uitgevoerd door jasper , alleen was het opstijgen best angstvallig te noemen , dit zal zijn redenen wel gehad hebben :)

verder een rondje veld gemaakt .
cezisV3vmps[/media] - ach fly

Laatst bewerkt door een moderator:
Ronald bedankt voor de morele, fysieke en mentale ondersteuning van vandaag omtrend het in de lucht helpen van de Hummel, en met nog enige inspanning in het vooruitzicht is mijn motor ook volledig ingelopen, en heb ik daar heel lang een fijne tor aan :)

Sleur bedankt voor de movie, gelukkig hebben we de foto's nog :)
Zal nog wel ff duren eer ik er volledig zelfstandig mee kan vliegehn, zeker als zometeen met mais hoger komt te staan, of er fietsers voorbij gaan komen ....

ZON, bedankt voor het verschroeien van mijn rug, ondanks het insmeren voor vertrek hebt u het toch voor elkaar mijn rugzijde volledig rood te krijgen...

Iedereen die ik vergeet, bedankt voor deze gezellige dag.
Nu ga ik een koude douche nemen, heb op zolder een vat aftersun staan waar ik in de zomer maanden mee kan douchen :rolling:

Sleur bedankt voor de movie, gelukkig hebben we de foto's nog :)

...

ZON, bedankt voor het verschroeien van mijn rug, ondanks het insmeren voor vertrek hebt u het toch voor elkaar mijn rugzijde volledig rood te krijgen...
Ik heb het nog zo gezegd. :teacher: Melkunie en zon gaan niet samen, da's funest. :mrgreen: ;) Nou ja, met twee weken kan mevrouw BYM lekker velletjes van je rug trekken. 8O :?

Net even de Danone gebalanceerd. Het zwaartepunt bijna 2cm meer naar voor geplaatst zoals het ene gewraakte topic op de interwebs zei. Ik moet zeggen, het ziet er beter uit en voelt ook beter (makkelijk in balans te krijgen op de steun). Er moest slechts 190 gram lood bijgeplakt worden. 8O :? Da's een halve dakgoot. :( Die plak ligt nu opgevouwen voor in de neus.

dimona-rebalanced_lead_190gr.jpg

Verder weet ik haast wel zeker dat de 4S 3000mAh teveel is voor de 1000Kv brommer. Ik heb nog wel een 800Kv maar die is weer veel te krachtig en doe ik dus in de tweede Monsun. :yes: Dus het wordt of een 10x5 E-prop of misschien een 3-blads 10x5 nitro prop (minder effectief dan een E-prop maar dat is geen ramp), staat wel hip. ;)

Jullie hebben het naar je zin gehad zag ik. Geen crashes vandaag?

Vanmorgen/middag een beetje in een Hummer, quad en buggy gereden. Ook nog even op een baan een beetje geslipt met een afgetrapte mercedes A. Was allemaal best leuk maar alles had eigenlijk te weinig vermogen, zelfs de Hummer. Lijkt leuk maar is gewoon een logge tank die, als je even de kick down gebruikt, gewoon 1 op veel loopt :mrgreen:

Ook nog even verder geknutseld aan de motor van het bootje. Nieuwe impeller, pakking en staart olie en de schroef even netjes geschuurd en voorzien van een nieuw laagje verf. Verder wat benzine slangetjes en filter vervangen evenals de bougie. Net bigscale knutselen :mrgreen:

Daarnet weer even wat vlees op het vuur gegooid dus dagje was zo weer gevuld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back