Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohja, tot 2kg natuurlijk. Geen probleem dan, mijn kisten wegen niet zoveel dus niet noodzakelijk dan :mrgreen:

Hier klinkt een uitdaging voor een nieuw projectje.... :yes:
Ik kan me niet voorstellen dat je later een "grote mensen vliegtuigen brevet" wil halen dan je mede vliegers.... :mrgreen:

* heeft de Extra weer op zolder gezet i.v.m. dat onbetrouwbare hollandse kl*te weer.... *

* Gaat zijn tijd en energie steken in het afmaken van de Jaques..*
kan van de week de motor op het bok en inlopen, daarna vliegen :yes: :banana:

Huh :confused:, was ie zo onbetrouwbaar dan? of omdat hij je gisteren gebeten had... :mrgreen:
Zoooooo mooi dat elektro. Steker erin en vliegen maar. 8) :p Dat geknoei met starten, stinkprut en giftige uitlaatgassen, vette bende in je auto etc. heb je dan allemaal niet. Gisteren alleen wat gemalen muggen van de propellor en wielkasten geveegd en de wielkasten ontdaan van wat hooi. ;)

Posted via Mobile Device

Zoooooo mooi dat elektro. Steker erin en vliegen maar. 8) :p Dat geknoei met starten, stinkprut en giftige uitlaatgassen, vette bende in je auto etc. heb je dan allemaal niet. Gisteren alleen wat gemalen muggen van de propellor en wielkasten geveegd en de wielkasten ontdaan van wat hooi. ;)

Posted via Mobile Device

Die brushless motor moet je toch ook starten? :mrgreen:

Die brushless motor moet je toch ook starten? :mrgreen:
Yep, met dezelfde stickbeweging als jij doet. Volgende keer wedstrijdje wie het eerst vliegklaar is? Hummel vs. Monsun, desnoods zonder monteren van vleugels? ;) Ik ga het binnen 10 sec. redden, inclusief Twitterbericht. :rolling:

Posted via Mobile Device

Ronald, dat later halen heb je goed geraden. De leskist is natuurlijk ook een optie :yes:

Dat ding staat er anders maar zielig bij. Een beetje vliegen zal hem goed doen :banana:

Wat moet er worden geregeld om met die kist te kunnen/mogen vliegen?

Ronald, dat later halen heb je goed geraden. De leskist is natuurlijk ook een optie :yes:

Dat ding staat er anders maar zielig bij. Een beetje vliegen zal hem goed doen :banana:

Wat moet er worden geregeld om met die kist te kunnen/mogen vliegen?

Thats the spirit.., :yes:
Ff ruud vragen, volgens mij is de kist op accu's laden na vliegklaar......

oja, ook brandstof erin.... :rolleyes:

Pak anders de Parat, die geef ik je zo mee. Ontvanger erin en vliegen maar :yes:

Met zo'n 5 à 10 vluchten moet je wel je brevet gehaald hebben denk ik :thumbsup:

Het toernooi is bijna afgelopen, buiten straaltde zon... Nu nog vrouw zien te overtuigen van de noodzaak om te vliegen. 8O ;) :lol:

Posted via Mobile Device

Jaaaaaa !!!! De baja doet het weer :banana:

Dus kom ik zo ook wel even naar het veld :mrgreen:

Zo , even lekker lopen vloeken (tenslotte gaat het hier alleen nog maar over vliegers ;)

Nog ff wachten, radio Veronica gaat mij misschien terugbellen :mrgreen: :banana:

----EDIT----

Niet dus :nooo: volgende keer beter

Laatst bewerkt:
Al meer kans heb ik dat ik straks ook ff mag :p

oh, wat ben jij een slijmbal zeg :mad: ;)

junkie heeft totaal geen vlieg behoefte met die saaie kisten van me , voorlopig ook de knip dicht voor de hobby , en sparen voor de vakantie ,anders word het jaartje 3 dat ik geen vakantie neem :o

net even over de zaanse schans gewandeld , lekkere pannenkoek met bier :p

voor de "ik moet vliegen gasten" veel plenszier ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back