Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen niet mogelijk aangezien ik in een tennistoernooi zit en morgen om 20:30u moet spelen.

Vanavond is wel oke, desnoods maar in mijn eentje :( Voordeel hierbij is wel dat je niet zo snel uit de lucht wordt gevlogen :rolling:

De Velox moet opnieuw worden uitgetrimd doordat ik de motor wat meer side trust heb gegeven en het hoogteroer voorzien heb van fatsoenlijke linkjes.

Wij kunnen de woorden tennis en bootjes niet meer horen !! :-)
Posted via Mobile Device

Zo ik denk dat ik vanavond maar eens lekker ga vliegen oefenen voor mijn brevet.
Moet kunnen, Burp eindigt wel weer lam op een of ander feestje van de tannus en anders gaat-ie zijn kansloze onderzeëer verder opknappen. De eerste tests waren niet echt een succes:

gezonken2.jpg

gezonken1.jpg

we kunnen natuurlijk ook vanavond een ach tannus tournooi organiseren op het veld :-)

Ik wil sleur wel is in zijn tennis outfit zien ;-)

En morgen gewoon weer de vliegsport beoefenen
Posted via Mobile Device

Hufters!! ;)

Jullie zijn gewoon jaloers dat ik meerdere hobbies beoefen dan alleen dat lamme vliegen :yes: :rolling:

trouwens het opknappen van het motortje gezien in mijn topic? Twee trekjes en lopen, filmpje plaats ik vanavond wel even :mrgreen:

we kunnen natuurlijk ook vanavond een ach tannus tournooi organiseren op het veld :-)

Ik wil sleur wel is in zijn tennis outfit zien ;-)

En morgen gewoon weer de vliegsport beoefenen
Viezerik! 8O Bij mij wilde je ook niet in een reetveter lopen en nu moet ik wel voor jou een rokje aan? 8O No way, het moet niet altijd van één persoon komen. :p :rolling:

Vroeger werd er nog wel eens getannust op HT1. Een bak tannusballen en met scheppen (die hadden we toevallig mee). Moet je de vorige 5 topics maar even doorzoeken want er zijn foto's van. :yes: 8)

*wacht nog steeds op de Habibi Halal van TNT met de Gee Bee en LiFePo4's* :cry:

Hufters!! ;)

Jullie zijn gewoon jaloers dat ik meerdere hobbies beoefen dan alleen dat lamme vliegen :yes: :rolling:

trouwens het opknappen van het motortje gezien in mijn topic? Twee trekjes en lopen, filmpje plaats ik vanavond wel even :mrgreen:
Jij bent gewoon jaloers dat je je tijd verkeerd indeelt. ;) Als je nou wat vaker op de club kwam dan wist je wanneer er gevlogen wordt. :p En hobby's heb ik teveel dus dat is het probleem niet. :nooo: :lol:

En benzinemotoren en bigscale is zooooooooo 2007/2008. Dat je nog maar veel aan je trekken mag komen. Die boot moet je gewoon opstoken en die motor op Marktplaats zetten. Kun je weer een keer komen vliegen.

Zit toch ook een accu in??

Wat mij betreft ook :mrgreen: Maar ook ik baal er van dat er niet meer brandstof-dagen zijn.... ik ben namelijk een vies goor vliegbeest :rolling:

Misschien eens een balletje opgooien bij de club :rolleyes: alhoewel dat nu een moeilijke vraag is i.v.m. het bestemmingsplan :(

Tot die tijd gewoon maar elektro-vliegen :thumbsup: ook al is dat flink GAY :wink:

Wat mij betreft ook :mrgreen: Maar ook ik baal er van dat er niet meer brandstof-dagen zijn.... ik ben namelijk een vies goor vliegbeest :rolling:

Misschien eens een balletje opgooien bij de club :rolleyes: alhoewel dat nu een moeilijke vraag is i.v.m. het bestemmingsplan :(

Tot die tijd gewoon maar elektro-vliegen :thumbsup: ook al is dat flink GAY :wink:

IF [$day] = nitrodag, THEN nitrovliegen ......
WHEN nitrodag=0, CHARGE LIPO=1

Wie weet hoe het er op het nieuwe bestemmingsplan uitziet .....
Zou mij wel wat lijken als we er op vooruit gaan kwa nitrogebeuren, dan komt iedereen aan Z'n trekken, vlieggewijs gezien ;)

@Ronald, :worship:gaan we morgen nog een lessessie houden met de Hummel?:worship:

Laatst bewerkt:
Wie weet hoe het er op het nieuwe bestemmingsplan uitziet .....
Zou mij wel wat lijken als we er op vooruit gaan kwa nitrogebeuren, dan komt iedereen aan Z'n trekken, vlieggewijs gezien ;)

@Ronald, gaan we morgen nog een lessessie houden met de Hummel?
Leesvoer: hier.

Ikke ook lessen. :yes: Want we willen toch de flow van bier op gang houden. ;)

Hopelijk komt de meneer van de TNT vandaag met de Gee Bee. Ik heb niets meer om te knutsellullen, behalve de QB20L

@Siggy: Ik ga vandaag een 3500Kv bestellen voor de ChinaJet. Als die binnen is dan heb ik een BananaJet over. 8)

Mocht je jezelf echt vervelen,ik heb hier nog een kistje staan welke nog gebouwd moet worden Sleur ;-)

@BurpACHtige

Stop nou toch eens met die semi juppensport man en ga eens serieus met je vlieghobby bezig ;-)

Voor mij vanavond ook geen vliegen,ik heb de oppas :-)

Posted via Mobile Device

Mocht je jezelf echt vervelen,ik heb hier nog een kistje staan welke nog gebouwd moet worden Sleur ;-)
We kunnen een avondje gezellig thuisplakken, op de club schiet het nooit zo op. :celebrate: Pintje, muziekje, houtlijm, gereedschapjes etc. en voor je het weet is de EV-97 luchtwaardig. :thumbsup:

Alleen als het mooi weer is eerst een tweetal elektronenbommen onder begeleiding leeglessen met de Monsun. Volgens Ronald met een week het brevet dus gezien de variabele weersomstandigheden over drie weken weer rondje pils extra. :mrgreen:

Wie is er straks nog meer op het veld? Ik ga vliegen!!!!! :yes:

Ronald, ben jij er ook (wederom uittrimmen velox?)

We kunnen een avondje gezellig thuisplakken, op de club schiet het nooit zo op. :celebrate: Pintje, muziekje, houtlijm, gereedschapjes etc. en voor je het weet is de EV-97 luchtwaardig. :thumbsup:

Alleen als het mooi weer is eerst een tweetal elektronenbommen onder begeleiding leeglessen met de Monsun. Volgens Ronald met een week het brevet dus gezien de variabele weersomstandigheden over drie weken weer rondje pils extra. :mrgreen:

Lijkt mij een strak plan :-)

Wat ik laatst al zei,het is "te" gezellig op de club,dus bouwen schiet niet echt op ;-)ï

Wat betreft lessen:

+1

De electro clementino bovendekker moet ook de lucht in :-)

Posted via Mobile Device

+1

ik ga straks de depron cessna even voorzien van rolroertjes , we hebben immers een maand wind gehad ,nu is het tijd voor een maand windstil, zodat de depron afdeling is de lucht in kan :p

en evt de F 18 vliegklaar maken

genoeg te doen dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back