PH-ILS
Forum veteraan
Maar ja, in de huidige maatschappij laat je natuurlijk niet even een notitie achter. :nooo: :cry:
Lekker lam is dat ja :?

Vanavond toch maar even naar het veld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar ja, in de huidige maatschappij laat je natuurlijk niet even een notitie achter. :nooo: :cry:
Ik ga echt voor een rondje bier (met of zonder brevetVanavond toch maar even naar het veldom Sleurs technieken te bekijken
Daarna maar bouwen in de Drossel
![]()
Goedesmogels allemaal,. Dus vandaag op tijd klaar, vlug eten en dan richting veld. 8) Eén batterij even oefenen, tweede batterij de figuurtjes doornemen en derde batterij voor het "echie". :lol: Hopen dat de wind zo rond de NO 3 of ZW 3 blijft, vliegt wel lekker aan op het veld.
*gaat de kids een knuffel geven en vervolgens door naar het veld*![]()
Ik kan rond 19:00 uur in het clubhuis zijn. Dus dan is het probleem van het afvliegen toch opgelost? 8O :? :rolling: :nooo:ik weet niet hoe laat je er kan zijn, maar ik heb :celebrate:-dienst, dus als je er vroeg kan zijn,????
Ander moet je afvliegen bij een ander :shock:...., en of dat gaat lukken..![]()
![]()
.
Wat was er mis met die P51 dan? Vliegt deze beter? Nou ja, vanavond ontmaagden dan maar. Schuimbrevet halen en afpilsen in de club. 8)Goedemorgen allemaal, heb mezelf alvast maar een verjaardagskadootje gegeven.
een nieuwe ........http://i42.tinypic.com/1z3bc44.jpg
ja, je moet wat he!!!!!
Wat was er mis met die P51 dan? Vliegt deze beter? Nou ja, vanavond ontmaagden dan maar. Schuimbrevet halen en afpilsen in de club. 8)
![]()
Goedesmogels allemaal,
ik weet niet hoe laat je er kan zijn, maar ik heb :celebrate:-dienst, dus als je er vroeg kan zijn,????
Ander moet je afvliegen bij een ander :shock:...., en of dat gaat lukken..![]()
![]()
.
Tsja, dan is 4S LiPo toch makkelijker dan 4S Nitro.Helaas is dinsdag een werkdag voor het vrouwtje ,en is ze pas rond 19;00u thuis
Normaal geen probleem ,maar nu ik brandstof vlieg is dat wel lastig :-(
Nee, zo wil ik mijn brevet niet halen. Dan voer ik Ronald wel dronken. Ik kom wel op de fiets naar het clubhuis en dan gaan we het op een zuipen zetten. :celebrate:Ruud is vanavond ook wel op het velddus gewoon ieder twee pilsjes betalen en je brevet heb je op zak :wink:
@ Kevertje: Leuke kisten idd geen schuimbrevet :nooo: wel gaaf met een 4-stroke erop. Misschien eerst verstandig om met een trainer je skills op te halen? Erg zonde namelijk om deze gelijk de grond in te werken
![]()
Ik kan rond 19:00 uur in het clubhuis zijn. Dus dan is het probleem van het afvliegen toch opgelost? 8O :? :rolling: :nooo:
Ik zie wel, ben wel zo rond 19:00 uur op het veld. Ga eerst met vrouwlief even vieren dat ze geslaagd is voor haar opleiding, dus even lekker buiten de deur luxe tafelen zonder de kids.![]()
Om 18.00 kan ik er ook zijn, maar anders halen we even de druk van de ketel...., Donderdag wordt het geweldig weer, en hebben we alle tijd...heeft oppas geregeld en kan vroeg naar het veld ,zal ongeveer 18;00u worden ;-)
Posted via Mobile Device
Tsja, het pakket is nu officieel als vermist opgegeven. Ze hebben nu 5 werkdagen om alles uit te zoeken en daarna dus claimen bij TNT, PayPal en misschien HC. Gaat natuurlijk weer maanden overheen en ondertussen zijn de Gee Bee's op. :cry: :evil: :morning:@ Sleur: WTF 8O pakket weg.... wat nu? Geld ook weg zeker
p.s. Mijn brevet had ik ook niet betaald hoor met bier :wink:
Om 18.00 kan ik er ook zijn, maar anders halen we even de druk van de ketel...., Donderdag wordt het geweldig weer, en hebben we alle tijd...![]()
en streven naar een vliegertje of 6 in totaal , want voor je het weet heb je er 40 op je zolder staan
vntm
tot straks
Wat, de 6 of de 40?Ohw mooi, ik ben al halverwege :rolling: