Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
. Dus vandaag op tijd klaar, vlug eten en dan richting veld. 8) Eén batterij even oefenen, tweede batterij de figuurtjes doornemen en derde batterij voor het "echie". :lol: Hopen dat de wind zo rond de NO 3 of ZW 3 blijft, vliegt wel lekker aan op het veld. ;)
*gaat de kids een knuffel geven en vervolgens door naar het veld* :banana:
Goedesmogels allemaal,

ik weet niet hoe laat je er kan zijn, maar ik heb :celebrate:-dienst, dus als je er vroeg kan zijn,????
Ander moet je afvliegen bij een ander :shock:...., en of dat gaat lukken..:confused: :rolleyes: :mrgreen:.

Goedemorgen allemaal, heb mezelf alvast maar een verjaardagskadootje gegeven.

een nieuwe ....... P 40 C tomahawk .
1z3bc44.jpg

ja, je moet wat he!!!!!

Dat betekent dat ik nu wel lid moet worden.
Dat wordt dus mijn 2 e verjaardagskadootje.!!!!!!!!!!!

Ben niet gierig hoor!!!!!! voor mezelf.

Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe laat je er kan zijn, maar ik heb :celebrate:-dienst, dus als je er vroeg kan zijn,????
Ander moet je afvliegen bij een ander :shock:...., en of dat gaat lukken..:confused: :rolleyes: :mrgreen:.
Ik kan rond 19:00 uur in het clubhuis zijn. Dus dan is het probleem van het afvliegen toch opgelost? 8O :? :rolling: :nooo: :oops:

Ik zie wel, ben wel zo rond 19:00 uur op het veld. Ga eerst met vrouwlief even vieren dat ze geslaagd is voor haar opleiding, dus even lekker buiten de deur luxe tafelen zonder de kids. :thumbsup:

Goedemorgen allemaal, heb mezelf alvast maar een verjaardagskadootje gegeven.

een nieuwe ........http://i42.tinypic.com/1z3bc44.jpg

ja, je moet wat he!!!!!
Wat was er mis met die P51 dan? Vliegt deze beter? Nou ja, vanavond ontmaagden dan maar. Schuimbrevet halen en afpilsen in de club. 8)

Totale schade: ca. € 2.000,00 voor twee portieren en een spatscherm uitdeuken en overspuiten. In ieder geval weer wat van mijn belastinggeld terug en geïnvesteerd in mijn auto. :lol: :mrgreen: Meest interessante was dat de verzekeringsmaatschappij al ingelicht was over de schade, schijnt een speciale afhandelingsprocedure te zijn. :hammer:

Wat was er mis met die P51 dan? Vliegt deze beter? Nou ja, vanavond ontmaagden dan maar. Schuimbrevet halen en afpilsen in de club. 8)

:hammer:

Dit is geen schuimkist mijnheer sleur.!!!!!!!!

Het zal ook wel ff duren voordat hij vliegt, maar we gaan fourstroken!!!!!!!!!!:mrgreen:

Met een spanwijdte van 1.66 cm moet dat wel gaan lukken dan.!!!!!:cool:

Goedesmogels allemaal,

Tot hoe laat ben je op het veld ronald ?
Ik zou ook graag voor een examen willen gaan ;-)

Helaas is dinsdag een werkdag voor het vrouwtje ,en is ze pas rond 19;00u thuis
Normaal geen probleem ,maar nu ik brandstof vlieg is dat wel lastig :-(

Posted via Mobile Device

Helaas is dinsdag een werkdag voor het vrouwtje ,en is ze pas rond 19;00u thuis
Normaal geen probleem ,maar nu ik brandstof vlieg is dat wel lastig :-(
Tsja, dan is 4S LiPo toch makkelijker dan 4S Nitro. :mrgreen:

De wind is wel gunstig: NO3 tot NNO4. Dus beginnend is de lengte van het veld richting diagonaal. Aanvliegen vanaf de dijkkant dus eventueel doorstarten kan over het grote stuk na het hek. 8)

*merkt dat-ie voorpret heeft* :D

Ruud is vanavond ook wel op het veld :mrgreen: dus gewoon ieder twee pilsjes betalen en je brevet heb je op zak :wink:

@ Kevertje: Leuke kist :yes: en idd geen schuimbrevet :nooo: wel gaaf met een 4-stroke erop. Misschien eerst verstandig om met een trainer je skills op te halen? Erg zonde namelijk om deze gelijk de grond in te werken :(

Ruud is vanavond ook wel op het veld :mrgreen: dus gewoon ieder twee pilsjes betalen en je brevet heb je op zak :wink:

@ Kevertje: Leuke kist :yes: en idd geen schuimbrevet :nooo: wel gaaf met een 4-stroke erop. Misschien eerst verstandig om met een trainer je skills op te halen? Erg zonde namelijk om deze gelijk de grond in te werken :(
Nee, zo wil ik mijn brevet niet halen. Dan voer ik Ronald wel dronken. Ik kom wel op de fiets naar het clubhuis en dan gaan we het op een zuipen zetten. :celebrate:

[moraalriddermode]
Niets ten nadele van Ruud maar ik vlieg liever onder toeziend oog van Ronald, Erik, Jasper of Nick omdat die tijdens het vliegen soms toch dingen zien en dan uitleg geven over hoe en wat. In eerste instantie merk je het zelf niet op maar na uitleg ga je er op letten en het vliegt toch een stuk prettiger als je weet waarom je vlieger bepaalde dingen doet en je weet hoe je dingen af kunt vangen voordat het mis dreigt te gaan. Dan doe ik liever nog een paar weken langer over het halen van mijn brevet. :p :yes:
[/moraalriddermode]

@Kevertje: Inderdaad even wat oefenen met een low-cost piepschuim vlieger voor het gevoel. Na een paar vluchten heb je dat vast wel weer terug, geeft zelfvertrouwen en dan lekker lessen. Komt helemaal goed. :thumbsup:

-edit-
TNT is geweest. Wel een klein pakketje met LiFePo4 elektronenbommen (die toch iets dikker zijn dan verwacht :?). Vanavond even pakketje solderen en tenminste 20x cyclen voor gebruik in de FuckJet. Maar dus geen vlieger, die staat bij HKPost tracking nu voor de 3e keer op "Pending Customs Inspection". Beetje teleurgesteld TNT gebeld, na wat aandringen het pakket weten te achterhalen en ook een Nederlands trackingnummer gekregen. Blijkt de hele zending kwijt te zijn. Na 20 minuten aan de telefoon hangen (gelukkig zonder die k*tmuziekjes) is de conclusie dat het pakket foetsie is, niet meer bij inklaring en niet meer bij logistiek te vinden. 8O OMGWTFBBQ!!!1!ONE! Gewoon mijn hele zending weg. :evil: KL0otH°mMeL5!!!! :sniper:

Laatst bewerkt:
vandaag flink sleutelen aan de heli om vanavond te kunnen vliegen .

gisteren kreeg ik een onwijze woble in mn heli bij opstarten en aftoeren

Ik kan rond 19:00 uur in het clubhuis zijn. Dus dan is het probleem van het afvliegen toch opgelost? 8O :? :rolling: :nooo: :oops:

Ik zie wel, ben wel zo rond 19:00 uur op het veld. Ga eerst met vrouwlief even vieren dat ze geslaagd is voor haar opleiding, dus even lekker buiten de deur luxe tafelen zonder de kids. :thumbsup:

Dat is mijn probleem vanavond, Moet inderdaad rond 19.00 uur daar zijn, anders staan er alemaal arme leden voor de deur te w8-ten... :(

heeft oppas geregeld en kan vroeg naar het veld ,zal ongeveer 18;00u worden ;-)
Posted via Mobile Device
Om 18.00 kan ik er ook zijn, maar anders halen we even de druk van de ketel...., Donderdag wordt het geweldig weer, en hebben we alle tijd...:rolleyes:

@ Pieter-B: neem je de sim-kabel even mee ;)

@ Sleur: WTF 8O pakket weg.... wat nu? Geld ook weg zeker :(
p.s. Mijn brevet had ik ook niet betaald hoor met bier :wink:

Gefeliciteerd Kevertje, met je birthday en die kist :)

Heb zelf van Kyosho een P40 Warhawk liggen, ongeveer zelfde spanwijdte, met een lAser 13CC 4takt erop, intrekbaar landingsgestel etc.

Nou nog kunnen en durven vliegen ermee :p

Pieter B, mijn 12V7Ah accu's zijn op.
Echter, een 12Ah heb ik nog wel staan ....?
Hebben?

Sleurhutje, gewoon met creditcard betaald toch, niks aan de hand, opgeven bij verzender dat pakket weg is, en ook bij betalingsinstantie alvast aankaarten?
Geen idee hoe zoiets in z'n werk gaat ....?

Of krijg je morgen ineens dat pakket aangeboden, omdat ze hem plotseling ontdekten en dachten, shit die moest ook nog uitgeleverd worden, laten we maar zeggen dat hij vermist is dan zal hij wel blij zijn als hij er morgen is en komen we daar weer makkelijk vanaf .....

Laatst bewerkt:
@ Sleur: WTF 8O pakket weg.... wat nu? Geld ook weg zeker :(
p.s. Mijn brevet had ik ook niet betaald hoor met bier :wink:
Tsja, het pakket is nu officieel als vermist opgegeven. Ze hebben nu 5 werkdagen om alles uit te zoeken en daarna dus claimen bij TNT, PayPal en misschien HC. Gaat natuurlijk weer maanden overheen en ondertussen zijn de Gee Bee's op. :cry: :evil: :morning:

Jij hebt je brevet gekregen omdat ze niet wisten dat je van de HT-gang was. Net als Vieze Danny. :rolling: Anders was je nu nog aan het eikelen met piepschuim. :p ;) :nooo:

Om 18.00 kan ik er ook zijn, maar anders halen we even de druk van de ketel...., Donderdag wordt het geweldig weer, en hebben we alle tijd...:rolleyes:

ach, het examen duurt maar 5 minuten , moet lukken toch :p , ben ik er om 17;55 u :mrgreen:

maar ik wil niemand ophaasten ,evt donderdag ook prima ;)

heb er zin an !! :p

binnenkort heeft mariska de parkeervergunning weer , dan is ze netjes om 19;00u thuis,en kan ik voortaan weer om 19;15u op het veld zijn ;)

bovendien is binnenkort ook het brandstof vliegen heel gewoontjes , dus is 1 keer per week wel genoeg , zodat het ook spannend blijft .

dat is ook een beetje mijn streven , eerst het bevret halen ,daarna wat minder vliegen en wat meer aandacht voor het gezin , die heb ik toch een jaartje of 4 verwaarloost :oops:
dus die zijn ook weer a/d beurt

en streven naar een vliegertje of 6 in totaal , want voor je het weet heb je er 40 op je zolder staan :mrgreen:

vntm

tot straks

Ohw mooi, ik ben al halverwege :rolling:
Wat, de 6 of de 40? ;) Ik wil niet zeggen dat ik aan het minderen ben maar meer dan 10 vliegers is geen optie. Da's de beperking van het aantal modelgeheugens in de zeker. En dat wil ik graag zou houden. :rolling: Ik heb redelijk wat ik allemaal wil: Van vleeswarenscaaltjes via piepschuim naar raceschuim en uiteindelijk schaalkistjes. Lekker gevarieerd en allemaal mooie maatjes. Alleen nog een vliegend vleugeltje (Multiplex Xeno) of anders een speedkistje (Kyosho Phantom of grote Gee Bee R2) erbij.

Even kijken of ik ook alles op tijd rond krijg. Eerder de kids oppikken en dan ook rond 18:15 uur op het veld. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back