Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Standaard grijze deksel, zwarte bodem. ;) Als je vanavond naar het veld komt en zorgt dat je dakdragers op je auto zitten (dus dwars op de auto, plankdragers zeg maar, niet de standaard handavtten in de lengterichting :?) dan graaf ik hem vanmiddag op in de zooi en neem hem wel even mee. Heb jij alvast een zorg minder, zeg je gewoon dat het regelen veel tijd in beslag neemt. Kun je langer vliegen. :mrgreen:

Is prima ;)

dakdragers zitten er momenteel op ,dus we kunnen hem er zo op leggen .
is het zo'n langwerpige smalle kist of een vierkante bak ?

heb jij die sjorbandjes erbij ,of moet ik die meenemen ?

past er ook een twinstar in ?:mrgreen:

ben rond 19;00u op das field

Is prima ;)

dakdragers zitten er momenteel op ,dus we kunnen hem er zo op leggen .
is het zo'n langwerpige smalle kist of een vierkante bak ?

heb jij die sjorbandjes erbij ,of moet ik die meenemen ?

past er ook een twinstar in ?:mrgreen:

ben rond 19;00u op das field
Uh, even een paar postststs terug:
Is een Thüle, beetje vierkant model (dus niet voor ski's maar in deze tijd van het jaar gebruik je die weinig) en gaat iets van 400 liter/80 kg in. Op de plankdragers vast te zetten met 4 beugeltjes met vleugelmoeren aan de binnenzijde, sjorbandjes zitten er in en een slotje erop (mag je niet teveel van verwachten).

En een TwinStar gaat er denk ik wel in passen hoor. :yes: Met wat proppen lukt het zelfs je schoonmoeder mee te nemen. 8O :rolling: ;) Ik ben zo rond 20:00 uur op het veld, ik kan na 21:00 nog lekker vliegen. :p

Mike y Mike is vanavond ook op het veld, lekker fladderen met de Graupner Trainer (Ronald gelukkig ook aanwezig anders geen Graupner fladderen :mrgreen:), en daarna met de Silent Mite (Sleur bedankt) totdat de accu's leeg zijn.

opzouten met die elektro zooi , vanavond is het brandstof avond , dus echte mannen vliegers :cool::p

zo,zeg , de hele dag in de warmte gewerkt , ging prima ,tot de klant met wat flesjes bier aan kwam zetten ..... opslag geheel gaar !! :x-mas:

dus nu ff een koele douche ,en tot straks auf das felt ;)

opzouten met die elektro zooi , vanavond is het brandstof avond , dus echte mannen vliegers :cool::p

zo,zeg , de hele dag in de warmte gewerkt , ging prima ,tot de klant met wat flesjes bier aan kwam zetten ..... opslag geheel gaar !! :x-mas:

dus nu ff een koele douche ,en tot straks auf das felt ;)

Blaastestje doen :confused: :teacher:

affin, als je nog mag autorijden valt het nog wel mee schat ik zo in..:mrgreen:

maak je geen zorgen ,met een kratje bier in mijn mik ,moet ik nog kunnen landen , dat is een deel v/h examen , zou jij toch moeten weten :teacher: :mrgreen:

neehoor ,anderhalf flesje bier , wat inmiddels weer is uitgewerkt , en komt zo nog een maaltijd overheen , don't worry ;)

alles in de auto laden ,en tot 19;00u

Tussen mogen en gewoon doen zit wel degelijk verschil :-)

Vanavond geen Siggy op het veld,zit lekker op de playa met een pils ;-)

Ik ga morgenmiddag of avond wel lekker vliegen.

Geen last van die herrie makende stinkbakken en lekker rustig in de lucht ;-)

Veel plezier " echte mannen "

Posted via Mobile Device

Heel verstandig Siggy :worship: repect :yes:

Vanavond alleen electrovliegen voor mij :oops: :hammer:Eerst even andere zaken regelen en daarna naar het veld, zal rond 20.00 uur zijn. Geen zin meer om die brandstofmeuk dan inelkaar te zetten :nooo: Ik voeg me wel bij de homo's vanavond op het veld :mrgreen: ;) (alhoewel Balsa Elektro Monsun (BEM) is wel erg mooi)

Hohoho :xmas: Op dinsdag- en donderdagavond mag je ook met brandstof vliegen. Elektro mag namelijk altijd en brandstof mag bij wijze van hoge uitzondering ook gebruik maken van de faciliteiten. :p ;) :lol:

neehoor ,anderhalf flesje bier , wat inmiddels weer is uitgewerkt , en komt zo nog een maaltijd overheen , don't worry ;)
Pffff, met deze hitte is de alcohol al verdampt voordat het in je maag is. :mrgreen:

Is het gras al gemaaid? Ik heb niet weer zin in een Monsgroen. :? ;) In ieder geval weet ik waar die toeter vandaan komt. De spinner gaat bij hele hoge toeren ineens resoneren, zeg maar een soort onbalans. Niet blij mee want bij de MiniMag resulteerde dat uiteindelijk in het breken van de motoras. :evil: Vanavond dus even rustig cruisen en ondertussen een gele (+i) alu spinner regelen. Het schijnt dat er een bling-bling-spinner-club aan het ontstaan is. :yes:

Alles in ieder geval weer gepoetst, de Monsun is weer in zijn oorspronkelijke kleuren. De elektronenbommen hangen aan de tiet en zijn bijna vol. Zo nog even de stad in wat spulletjes halen en dan richting veld. Zal zo rond 20:15/20:30 zijn. :bye:

Nog steeds te warm .....
Brandstof startkist is zo goed als klaar voor gebruik, net even nieuw pompje geplaatst en leidingen vervangen.

Nog steeds te warm .....
Brandstof startkist is zo goed als klaar voor gebruik, net even nieuw pompje geplaatst en leidingen vervangen.
Piep niet! :teacher: Prima weer om te vliegen, mooie ONO 3 dus nog redelijk in de lengte van het veld (van pits richting achterste hoek veld).

(mocht je behoefte hebben aan een lijst met excuses, ik heb hem nog van een tijdje terug :p ;))

*gaat boodschappen doen*

Nee geen excuses nodig, begint af te koelen hier in huis, heb brood op en ga spullen pakken en nu naar veld toe :bye:

Nee geen excuses nodig, begint af te koelen hier in huis, heb brood op en ga spullen pakken en nu naar veld toe :bye:
Zet hem op hè. Je kunt het. :yes: :thumbsup:

Gewoon even netjes starten, rondje draaien, even mooi recht wat lager over het veld, prcedure turn (over het veld, grote lus en dan weer terug over het veld), twee loopings, vlakke acht, hoogte maken en 3 spiralen naar beneden, door draaien voor aanvliegen landing, landing inzetten en touch & go of overshoot, landingscircuit vliegen en netjes landen.

Dat je acht niet zo vlak is, je loopings niet rond en niet helemaal even hoog uit komen, je spiralen niet mooi vlak zijn en dergelijke maakt niet zoveel uit. :mrgreen: Kwestie van oefenen. :yes:

Voor mij geen smoezen,maar prioriteiten.

Een lekker avondje bieren op de playa staat voor mij op nr1 ;-)
Ik zeg: Goed bezig. :D 8) Ik heb niets met strand maar een terrasje met een stevige pot koude pils... :yes: :celebrate: Wordt morgenmiddag vast wel een grote McD Shake. :lol: Moet wel om 15:30 uur de oudste smurf wegbrengen naar judokamp. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back