Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
He jongens,
Wat een verhalen allemaal.Ik zit al vanaf 19:15 in de Drossel. Erg eenzaam samen met Bart sr. Jullie kunnen komen de bar gaat zo open.
tot zo
Grtz Jasper
Jullie BarMeester
Neuh, da's een stinkkist zonder stinkding. Er hangt er ook zo één bij Speedworld aan het dak.
De eerste versie van de Monsun is wat zwaarder dan de huidige versie, ongeveer 400 gram. En dat bij hetzelfde vleugeloppervlak wordt dus een beetje meer doorvliegen. No problemo, gaat prima lukken want het is een strak vliegertje.Zat toevallig te spelen met het idee die 7,5cc op te graven en eerdaags op die blauwe Monsun te gaan monteren, echter, suggereer je nu dat dat ook een te zwaar model is?
In dat geval is mijn plan ongewijzigd, en ga ik de blauwe Monsun binnenkort maar eens ontshelfen![]()
Hoe dan ook, IK HEB MIJN GEE BEE R2!!!!![]()
Ik snap er geen kl0te meer van. Eerst gaat mijn pakket 4x door "Pending Customs Inspection" (waarvan bij de tweede keer een papier met het verzoek de factuur te overleggen), vervolgens weken niets gehoord dus maar gebeld en heel het pakket is niet te vinden door TNT Post, ik teleurgesteld en met nog 2 werkdagen te gaan tot claimen redelijk hopeloos.
Staat er ineens een TNT'er voor de deur met mijn pakketje. Op de doos de beruchte plakker Let op!!! Bij uitreiking verschuldigde kosten innen etc.. Maar.... De acceptgiro zit er nog aan, met dikke stift is er een streep doorheen gehaald en volgens de TNT'er is er niets verschuldigd.Ik ben hem even helemaal kwijt. Ik wacht wel af wat er verder gaat gebeuren. :? Is dus wel 5 weken onderweg geweest. :evil:
En ander ding wat niet deugt is dat ik bij de bestelling gewoon 100% als bedrag op de papieren heb gekozen omdat de kans om gecontroleerd te worden 99% zeker was. Maar die Tsjap Tjoi gasten hebben er gewoon 70% van gemaakt. :evil:
Hoe dan ook, IK HEB MIJN GEE BEE R2!!!!![]()
Mijn idee. Ik heb de Danone ook even gepromoveerd tot shelf queen.eerst lekker blijven fladderen met die goede trainer welke je nu hebt
Mijn advies.....(gratis)... doorvliegen tot ie uit elkaar pl*urt, :shock:,
dus brevet oefenen, brevet halen, kist tot het bekende ga*tje leren kennen en gebruiken, daarna andere vliegert pakken![]()
Zie bovenstaande, voorlopig even intensief Monsun-en en niets anders, althans geen grote/snelle kisten. Wel met de Nemesis en Depdart natuurlijk maar ook de FunJet vooralsnog even niet. Dus je kunt je de kosten van een helmpje besparen.* gaat vanmiddag bij de Baco dump een helm halen *
pica's please![]()
Zo lang je niet kunt kiezen voor DHL of UPS ben je afhankelijk van TNT. En daar gaat het juist mis. Meer betalen voor EMS heeft dus geen nut. Logistiek is TNT één grote puinzooi. Onze softwaremannen zijn momenteel nieuwe software aan het schrijven hiervoor.ik heb dezelfde praktijken, hier aan de hand .
ook 5 weken onderweg.
voortaan meer verzendkosten betalen en nadruk bij die spleetoog leggen dat het juiste bedrag erop moet komen te staan .
@ Sleur
Ga jij zometeen nog vliegen ?
Ik ben zo rond 12.30 uur op het veld![]()