Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik de volgende keer even een 6s Lipo meenemen met gestripte draden..... ff kijken hoe je dan reageert als je op die draadjes zuigt :rolling: :mrgreen:
Jij hebt geen 6S LiPo's, tenzij je die kinderachtige 2S'jes van je Urinior in serie zet, :p ;) :lol: Het leven begint bij 30A hè (trekt de Monsun net aan :oops: ;)). De rest is ondertussen inderdaad speelgoed. 8) :yes:

Zo, vandaag niet gevlogen, maar even een familie dagje. Lekker wezen vissen en even bij Verdonk een ijsje gehaald. Ga nu de BBQ aansteken. Vlees heb ik net in de marinade gedropt.

Even lekker genieten van het avondzonnetje.......

Morgenochtend indoorvliegen. Heb er zin an.

Laterrrrrrrr.......................................................................
:rolling:
He ik wist heb nog.

GrTz Jasper

Pfjoew, okay. :thumbsup: Voordeel is datje hobby nu gelimiteerd wordt door de grootte van je auto. ;) Zelfregulering zullen we maar zeggen.
8-O :confused:

...dan heb ik toch een probleem.:mrgreen:

of01_0005868847.jpg

Van Spijker heb ik niks gekocht nee. En een Yakkie Takkie is het ook niet.

Ik denk dat jullie het over een week of drie wel zien op het veld. Tot die tijd nog even op je nagels bijten :twisted:

Mag/kan morgen niet vliegen. Was even te voorspoedig met mijn beslissingen, schijn andere dingen te moeten doen morgen... grmbl..

Maar, ga wel even langs modelvliegveld Ermelo, eens zien of dat een hippe club is. Heemskerk blijft voor mij een pokke eind rijden.. Ermelo zou wel ietsjes dichterbij huis zijn.

Zo net lekker gevliegt en nu gaat de buitengaarkeuken in de hens.
Eventjes lekker ritueel vlees verbranden cq vis garen.(Ook niet bij ronald)
Morgen denk ik lekker weer om te vliegen.

@Robert als je vader wel wil vliegen moet ie mij ff bellen haal ik hem wel op.

@burp ik hoef niet te raden ik weet het al het is een ....................echt een heel mooi ding veel plezier ermee.

Vanmiddag toch maar even naar het veld gereden :-)

Ik ben en blijf natuurlijk gewoon een vies goor smerig vliegbeest,een junk en heb wat deze hobby aangaat een ruggegraat als een nat vloeitje ;-)

Was best druk op het veld :-)

Er waren aan het eind van de middag nog twee chineze mensen op het veld.
Ze vertelden dat ze bij de FMS waren geweest en dat ze door Lonald Lijkhof naar het ACH veld walen gestuuld :-)

Zeer aardig en uiterst beleefd stel overigens.

Ik heb deze mensen het een en ander uitgelegd over onze club en over de hobby in het algemeen.

Ook nog even wat info gegeven over het vinden van diverse sites op de internets.

De site van hobbycity hadden ze zelf reeds gevonden :-)

Was weer even lachen met mijn middelbare school engels maar ze konden het allemaal plima volgen :-)

Dus binnenkort zijn er twee nieuwe heli vliegers te verwelkomen op de club.

Zo,nu eerst een bavaria ;-)

Hmm een collega van mij zou ook nog komen naar het veld, vandaag of morgen. Voor zover ik bepalen kan, is het geen chinees ;)

Doe mij ook eens zo'n Bavalia!.. Of nee, ik ga wel aan de Heltog Jan.

De weergoden hebben het weer eens bij het verkeerde eind merk ik alweer.. :(

Hmm een collega van mij zou ook nog komen naar het veld, vandaag of morgen. Voor zover ik bepalen kan, is het geen chinees ;)

Doe mij ook eens zo'n Bavalia!.. Of nee, ik ga wel aan de Heltog Jan.

De weergoden hebben het weer eens bij het verkeerde eind merk ik alweer.. :(

Er was nog wel een jongen met een hieperde piepschuim p51 mustang op het veld.

Hij wilde deze even uittesten,dit hebben we dan ook samen even gedaan.
Was een jongen uit beverwijk,was dit hem robert.

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back