Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er was nog wel een jongen met een hieperde piepschuim p51 mustang op het veld.

Hij wilde deze even uittesten,dit hebben we dan ook samen even gedaan.
Was een jongen uit beverwijk,was dit hem robert.

Posted via Mobile Device

Nee, de jongen van mijn werk komt uit Amsterdam en heet Alex. Als -ie morgen niet geweest is, zal ik hem even schoppen a.s. maandag ;)

He flitsie,leef jij ook nog ;-)

ach , voor hij het weet staat hij te vliegen op het veld ;)

achter de pc de hele avond gamen gaat ook vervelen ,en een beetje beweging is uiterst gezond , je moet toch immers van je auto naar het veld lopen ,en af en toe een gecrashed vliegtuig ophalen :mrgreen:

dus lekker fladderen fritsie :thumbsup:

achter de pc de hele avond gamen gaat ook vervelen ,en een beetje beweging is uiterst gezond , je moet toch immers van je auto naar het veld lopen ,en af en toe een gecrashed vliegtuig ophalen :mrgreen:

Zou wel weer gezellig zijn,maar denk niet dat fritsie overstag gaat Junkie ;)

Zou wel weer gezellig zijn,maar denk niet dat fritsie overstag gaat Junkie ;)

ik denk het ook niet , bovendien kan hij niet vliegen ;)

morgen wel ff zin om te 4stroken , maarja ik heb nu eenmaal een gezin gecreëerd en het gezin rules :)
had ik maar veilig moeten vrijen :(
dus weet nog niet of ik los mag ,of me los ga breken :rolleyes:

ik heb tenslotte ook ontspanning nodig :mrgreen: voor je het weet is het weer maandag :o

* heeft nog last van zijn maag ,van het bier en teveel bbq :mad:*

ik denk het ook niet , bovendien kan hij niet vliegen ;)

morgen wel ff zin om te 4stroken , maarja ik heb nu eenmaal een gezin gecreëerd en het gezin rules :)
had ik maar veilig moeten vrijen :(
dus weet nog niet of ik los mag ,of me los ga breken :rolleyes:

ik heb tenslotte ook ontspanning nodig :mrgreen: voor je het weet is het weer maandag :o

* heeft nog last van zijn maag ,van het bier en teveel bbq :mad:*

Posted via Mobile Device

Overdaad schaad junkie .

Zo ik heeft de pens vol met onderzeeers ende de pils.
Accu's geladen voor morgen laptop op schoot en een peuk in de muil en een pils op tafel teering wat heb ik het slecht.

Ik pas, niets voor mij dat gefladder :sleepy: :mrgreen:

Er waren aan het eind van de middag nog twee chineze mensen op het veld.
Ze vertelden dat ze bij de FMS waren geweest en dat ze door Lonald Lijkhof naar het ACH veld walen gestuuld :-)

<knip>

Ook nog even wat info gegeven over het vinden van diverse sites op de internets.

De site van hobbycity hadden ze zelf reeds gevonden :-)
Wat onnetjes van Lonald zeg. 8O Nieuwkomels wegkapen bij een andele club. :? Wel lachen. :lol: ;)

En het is natuullijk altijd makkelijk om een dilect kanaaltje lichting Hong Kong te hebben. :thumbsup: Pappen en nathouden zou ik zeggen. ;)

Je hebt nu je brevet hè, fout parkeren doen we niet meer. :nooo: Hooguit een wat harde landing. ;)

Zooooo, Piet Piraat is weer klaar in Uitgeest. Meegeholpen met de judoclub om de speurtocht weer tot een succes te maken. Missie geslaagd. Wat ook geslaagd was, was de after-party voor begeleiders en organisatie. Pintjes in overvloed tot er één die eerder weg ging lopend terug kwam en vertelde dat alle wegen vanuit Uitgeest voorzien waren van 100% controles. Niet vreemd natuurlijk als er kermis is en een zekere reputatie t.a.v. de bezoekers is. Dus bij de slaapplek lekker twee bakkies pleur genomen (overigens eerder ook niets gedronken want 1 eigen en 5 andere kids reden mee van het Uitgeestermeer naar de slaapplaats :teacher:). Uiteindelijk dus wel gecontroleerd maar weer een teleurstelling voor oom agent. :p ;) :thumbsup:

Lekker gaar geworden van de hele middag/avond in het zonnetje. Dus ik ga lekker 2D-en. :bye: :sleepy: Morgenochtend weer indoor fladderen. :yes:

Ook al thuis, stiekum wel in Egmondia proberen te zijn :yes:
Hoop dat het rustig is op de weg .... :confused:

oh ,ik dacht dat jullie broers waren ,ik dacht wat gelijkenissen gezien te hebben :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

onee, we zouden lief doen ;)

ga je morgen nog vliegen sir siggy ? :p

Zou zomaar gekund hebben Junkie,Gorbi en ik hebben namelijk allebei een heel lief karakter :D

*of bedoelde je dit niet ?

Ik ga morgen wel weer vliegen hoor,wat moet ik anders doen :confused:

Verveel mezelf kapot,had ik ook maar een gezinnetje :rolling::rolling: :bye:

Vanavond drie caches gevonden :p is toch wel heeeel erg leuk deze hobby (om ernaast te hebben ;)) Ruben helemaal in zijn element om met de Garmin de weg te wijzen.... af en toe moest pappa ingrijpen want at ging nog niet helemaal goed :mrgreen: Maarja, met de hulp van pappa toch alle voorafingestelde caches gevonden :banana:
p.s. Ook in zaandam 100% controle i.v.m. zingen op de zaan dus ook ik moest blazen... alles prima natuurlijk :yes:

GC151R4.jpg

GC1NNB5.jpg

GCJ019.jpg

Gaat zo 2D want is behoorlijk rozig

Uiteraard vandaag de hele dag op het water geweest vanwege "Zingen op de Zaan" was erg gezellig en vele 100'en bootjes. Uiteindelijk flink verpiept door de zon enz.

Daarna de boot naar de stalling gebracht en onderweg op de provinciale weg.....yep, controle. Ook hier helaas voor tante agent, die mij overigens erg lief aan keek, hele dag niets gedronken. Niets voor mij :mrgreen:

Ik had alleen een kartonnen nummerplaat gemaakt omdat ik mijn witte plaat niet kon vinden. Werd ik nog even staande gehouden vanwege de kartonnen plaat. Ik zij tegen tante agent, hij is wel mooi gemaakt he, ze moest er om lachen en liet het deze keer bij een waarschuwing :iloveher:

Mooste was nog dat ik bij thuiskomst even de kofferbak ging opruimen ivm aanstaande vertrek, kom ik daar de originele plaat tegen :rolling:

Goeiemoggel allemaal. Mooi weer om te gaan rijden. Tot over een week of 3.
Viel spatz... :bye: Ga jij maar rijden/varen, wij gaan gewoon weer lekker vliegen. :p ;)

Alles weer ingeladen, straks ook weer rijden richting Egmondia en even indoor knallen. Vanmiddag lekker niets doen, heel misschien even naar het veld maar het zal wel stervensdruk zijn met van die lawaaiige stinkdingen dus ga ik maandagavond wel. :mrgreen:

Prettige vakantie Burp :yes: en tot over 3 weken.......
(niet dat we dat zullen merken dat je op vakantie bent :rolling: ;))

Zo naar Egmond, zal wel druk op de weg zijn :(

Zou zomaar gekund hebben Junkie,Gorbi en ik hebben namelijk allebei een heel lief karakter :D

*of bedoelde je dit niet ?

Ik ga morgen wel weer vliegen hoor,wat moet ik anders doen :confused:

Verveel mezelf kapot,had ik ook maar een gezinnetje :rolling::rolling: :bye:

ja , je zal maar 's middags in het weekend iets met je vriendin moeten doen , dat zou echt verschrikkelijk voor je zijn :rolleyes: ;)

ik benijd je wel hoor !! , zou mij ook prima bevallen om lekker langs elkaar heen te leven , en doen wat je wil :p

ik weet nog niet het dag programma , we zien het wel weer :)

veel plezier allen !!;)

Mijn programma staat wel vast:

10.00 - 12.00 uur: indoor vliegen
13.00 - 17.00 uur: route lopen/geocachen met het gezin
18.00 - 20.00 uur: BBQ
20.00 - 0.00 uur: koters naar bed, lekker nazitten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back