Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junkie,

Ik heb nog een splinternieuwe 6 persoons tent liggen. Is geen IGLO model, maar zo'n groot bijna vierkant hok. Heeft twee grote slaapkabines en een zeer ruime voortent. Laat maar even weten. Je mag hem echt wel lenen hoor.

Anders moet je hem voor dat je weg gaat eens opzetten.

GrTz Jasper

dat zou super zijn jasper :p

is het een polyester tent of van katoen?

in iedergeval genoeg ruimte zo te horen :cool:

grtz junk

dat zou super zijn jasper :p

is het een polyester tent of van katoen?

in iedergeval genoeg ruimte zo te horen :cool:

grtz junk

Volgens mij is hij van katoen. Het is in ieder geval van die hele dikke stof.

Ik zal morgen even kijken in de garage, dan neem ik hem dinsdag wel mee. Is wel een behoorlijke vracht met die tentstokkenzak.

GrTz Jasper

Thanks for the info Sleur :

[im]http://www.horizonhobby.com/ProdInfo/SPM/450/SPMMR3000-450.jpg[/img]

Volgens mij is hij van katoen. Het is in ieder geval van die hele dikke stof.

Ik zal morgen even kijken in de garage, dan neem ik hem dinsdag wel mee. Is wel een behoorlijke vracht met die tentstokkenzak.

GrTz Jasper

ik ben helemaal blij :p

neem maar mee dinsdag ,heb ik ook een goede reden om te vliegen en daarna naar de drossel te komen ;)

ik ben erg benieuwd !

kijk ,dat is een mooie bijkomstigheid van het hebben van vliegvriendjes ,iedereen heeft wel wat, en helpt elkaar ;)

sleur verzorgt al de bagage dak koffer ,jasper de tent , nu nog ff iemand vinden die de rest van mijn vakantie betaald :mrgreen:

Komt goed schatje :mrgreen: :mrgreen:

(krijgt een flashback van iemand aan de balie bij Speedworld die wat munten toegeworpen krijgt :wink:)

aha dus jij hebt geld teveel ? das mooi ,stort maar ff een paar ruggen op mijn rekening , reknr komt per pb :p

voordeel van loondienst is ,je krijgt vakantie geld +je salaris loopt netjes door .
nadeel van zzp'er ,zolang je niet werkt ,geen inkomsten ,en geen vakantie geld :o dus 3 weken vakantie vieren hakt er behoorlijk in ;)

verder alleen maar voordelen als zzp'er hoor :p

BBQ is over mannen,jezus hier in 075 een complete wolkbreuk :-)
In Uitgeest een paar flinke druppels maar we zijn gewoon buiten blijven zitten. 8) :yes: Inderdaad aan de andere kant van de A9 was het behoorlijk donker.

sleur verzorgt al de bagage dak koffer ,jasper de tent , nu nog ff iemand vinden die de rest van mijn vakantie betaald :mrgreen:
Als ik jou was, zou ik een stichting oprichten: "Help junkie op vakantie". :p ;) :lol:

*heeft het wel gehad en gaat uitbuiken na een flinke BBQ* :sleepy:

Hier aan deze kant van de A9 geen drups gezien?
Werd wel ff fris (maar goed ook, was behoorlijk beroerd van de warmte zo ineens vanmiddag op het veld :shock:)

Hier aan deze kant van de A9 geen drups gezien?
Werd wel ff fris (maar goed ook, was behoorlijk beroerd van de warmte zo ineens vanmiddag op het veld :shock:)

ja , dat was ineens tropen vliegrooster , mijn zender was zelfs te heet , dus werkte ff niet :shock: ,lag ook vol in de zon :mrgreen:

bij mij kwam het met bakken uit de lucht :onweer: was erg aangenaam ,ook voor de plantjes en floor hield een regen feestje ;)

welterusten ,junk gaat apenokkie !

ja mijn zender was zelfs te heet , dus werkte ff niet :shock: ,lag ook vol in de zon :mrgreen:

Dat had daar niets mee te maken...een stroomvoorziening voor je zender hoort eigenlijk niet uit losse(oplaadbare) penlights te bestaan.

De 8 losse cellen kunnen dus voor een "los" contact zorgen,waardoor je zender niet werkt...wel l*llig als dat gebeurt op het moment dat je net voor het publiek aan het vliegen bent met je 4-stroke :? :oops: 8-O

;)
-edit-
mijn zender heeft namelijk ook een half uurtje in de volle zon gelegen en die deed het nog wel

Laatst bewerkt:
Teering bart slaap jij wel.
Goeie morgen vlieg sletjes lekker geslapen allemaal.
Ik ben alweer 1.5 uur aan het werk ,gaat toch een hoop tijd inzitten dat werken ben toch blij dat ik het naar me zin heb.

Dat had daar niets mee te maken...een stroomvoorziening voor je zender hoort eigenlijk niet uit losse(oplaadbare) penlights te bestaan.

De 8 losse cellen kunnen dus voor een "los" contact zorgen,waardoor je zender niet werkt...wel l*llig als dat gebeurt op het moment dat je net voor het publiek aan het vliegen bent met je 4-stroke :? :oops: 8-O

;)
-edit-
mijn zender heeft namelijk ook een half uurtje in de volle zon gelegen en die deed het nog wel

goedemorgen :p

word aan gewerkt , helaas past de accupack van mijn 6ex niet in mijn T7c.

en heb ik deze week weer weinig tijd om naar lynx te rijden .
mits het veel gaat regenen .

sleur ; wil jij even kijken op jouw vertrouwde weerstation ,of we het deze week een beetje droog houden omgeving zaandam ? ;)

volgens teletekst ,veel regen :(

Goedemorgen vliegers,

Hopelijk is het dinsdag nog mooi weer, want het ziet er niet
best uit voor deze week. Het is moeilijk te bepalen. Gisteren viel
er in de zaanstreek ook een hele plens, maar in Beverwijk hebben we niets
gezien. Dus dat belooft wat.

GrTz Jasper

Precies. 16x een probleempunt (elk contactpunt van houder > batterij of batterij > batterij) extra. Dus volgende keer deze elektronenbom bestellen. Daar kun je maanden mee vliegen als je het mij vraagt. :? ;)

Overigens is het zeer verstandig om je zender nooit in de directe zon te leggen. Ten eerste omdat de warmte niet zal bijdragen aan betrouwbaarheid. Ten tweede omdat je display oververhit kan raken waardoor pixels of het hele scherm uit kunnen vallen. Ten derde kunnen op het zwart de temperaturen zodanig oplopen dat het plastic gaat vervormen. 8O

sleur ; wil jij even kijken op jouw vertrouwde weerstation ,of we het deze week een beetje droog houden omgeving zaandam ? ;)
Met 70% zekerheid nattigheid gedurende de komende dagen. :p :( :?

afc9e0.png

Laatst bewerkt:
Zo hé,

Hier is het even rustig geworden. Zijn we nu echt
aan het werk of mis ik wat. al twee uur geen reactie?

GrTz Jasper

Zo hé,

Hier is het even rustig geworden. Zijn we nu echt
aan het werk of mis ik wat. al twee uur geen reactie?

GrTz Jasper

Meestal vlak na het weekend is het wat rustiger jasper .
Morgen zal het weer wat drukker worden ;-)

En ja, ik ben lekker a/h werk , is nog steeds droog !!!

Greetz junk

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back