Ja dat klopt, de tank had ik leeggepompt.
Het is ook zo dat de smurrie die eruit komt, duidelijk soort van ge- of ver-bruikt is ofzo
Toegegeven, de slang van de sproeier naar de carb is nog oud, dus die gaat in de volgende ronde ook nieuw worden.
Allereeerst Feli!! van harte man!
slangetje tussen carb en sproeier is wel belangrijk om even te vervangen, deze wordt nl het heetste en scheurt relatief sneller...
De krukas dicht de doorgang naar het voorste lager af dmv de passing met het alu motorhuis...., als je aan de prop trekt (op en neer en niet in de lengte) of de prop probeert te buigen en je voelt speling dan is het lagerwerk en/of de huisspeling..,
Ik ga hier echter niet van uit..:-D ik denk dat de motor langere tijd heeft stilgestaan bij de vorige eigenaar en er misschien hier en daar wat lichte roestvorming cq indikking/verharsing van oude olie is opgetreden welke er nu weer langzaam uitkomt... kan dus dan geen kwaad.
Hij loopt prima dus doorfladderen..

Klinkt als Modell Technics bende. :? :rolling:Gaf ook altijd van die smurrie. Oude brandstof of verse? Ik zou eens een slokje van philliams nitro (Torpedo) proberen en kijken of het uitmaakt.
Is beter dan de modeltechnics, echter voorzien van klotz olie :evil:
Ik wat vervelende ervaringen mee, folie oplossen 2K autolak erafgebrand :shock:, ect.
Gratis tip, MA olie van hobby inn.....

Geen vliegen vandaag.
HUh, ok ik ken je tot vanmiddag