BYM
Forum veteraan
Die heb je ook niet, maar wel het punt waar je staat en een referentiepunt op de horizon.... op die lijn moet je kistje dan ergens liggen. Wel even de afstand inschatten want anders blijf je lopen tot de horizon![]()
![]()
Ahgaaaa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die heb je ook niet, maar wel het punt waar je staat en een referentiepunt op de horizon.... op die lijn moet je kistje dan ergens liggen. Wel even de afstand inschatten want anders blijf je lopen tot de horizon![]()
![]()
Nope, wild aan het schuren buiten, verkansieaccessoires ingekocht (o.a. BBQ, briquetten, aanmaakmeuk), verkansiespullen bij elkaar aan het rapen etc. etc.Verder iedereen met vakantie ofzo, of uitslaperietus ....?
![]()
@junkie: Lekker verfje hoor, smeert heerlijk smeuïg weg, super strak, zonder zakkers (druipers was volkstaal hè, ik leer snel). Lange halen, snel klaar. 8) Nu weet ik waarom jij teveel vrije tijd hebt. :rolling: Alle boeidelen gedaan, morgen even licht opschuren en nog een dun laagje voor het extra mooie. Vanavond de kozijntjes schuren zodat die morgenochtend gelijk in de prut gezet kunnen worden.
Morgenavond mogelijk fladderen ter ontspanning. Volgens de voorspellers wordt het morgen helaas na 17:00 uur dramatisch met regen, 19°C, W 5'je. :evil: :cry: Anders lekker op tijd op de club om twee discs te plakken en een te upgraden to HoogTij-waardig.![]()
Maak je geen zorgen, ik heb nog meer dan genoeg. Morgen nog wat raampjes en twee deuren doen. Dan zit alles lekker 1x in de verf. Voor het mooie nog even netjes schuren en een laagje dun (hoewel het niet noodzakelijk lijkt :?). Ik heb nu ongeveer 0,75 liter gebruikt.ja ,goed he ,die lekkere pro verfals je tekort komt ,moet je deze week ff een gil geven , a/h eind van de week ga ik met verkransie
![]()
Elektro props wordt wat lastiger maar voor nitro (zijn wat zwaarder/dikker) zijn ze wel te krijgen, bijvoorbeeld die van Graupner (grijs) (of 13x10 Zwart). Andere merken zullen ze vast ook wel hebben, geen ongebruikelijke maat voor schaalkisten.hallo allemaal, ik zoek nog een brandstof 3 blads prop 14 x 7 voor mijn projectje
Het liefst een zwarte, ik heb al een beetje rond gekeken op internet. maar ben er nog geen eentje tegen gekomen.
Iemand nog een ideetje???
Op de campif kun je draadloos interneppen. Kost je, geloof ik, 10 eypo per week voor een best snelle verbinding. Over het hele terrein, behalve achterin bij de vaste plaatsen, perfect WLAN ontvangst. Twee jaar geleden ook prima bevallen dus dit jaar gewoon weer. Wij keken 's avonds via de notebook even het journaal en modelbouwschorum.Toppie, het is wel een simpel nooitboekie maar wel met wifi en blauwtandPuur en alleen gekocht voor vermaak op de campif en natuurlijk de caches bijhouden :rolling:
---gaat morgen mee naar de clubevenals twee reeds geplakte discjes die nog moeten worden voorzien van elektro
---
Goede morgen allemaal :zon::zon::zon::zon:
Vandaag nog een lekkere vliegdag,rest van de week wordt zwaar minder.
Lekker een snipperdagje genomen,dus zometeen even lekker fladderen :-D
Werkse allemaal![]()