Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geniet er maar lekker van kerel, gaan we na mijn afwezigheid lekker de meter vliegertjes afmaken en vliegen. :yes: ;)

Ga jij maar lekker op vakantie hoor Sleur,ik blijf hier wel alleen achter :(

missen.gif

* EDIT

Zou Junkie dat boompje al hebben doorgezaagd ?

boom.jpg

Laatst bewerkt:
Zo auto is ingeladen, bier staat koud, vouwwagen aangekoppeld..... ready to go :yes: Ook vanuit huize Smit gaan de Omnia, Touch Diamond, noodboek (allen met WWW-connectie) en GPS mee :wink:

he he eindelijk kan ik weer rustig raggen op het veld:p
maar ik wacht wel met m,n pitts s12 monster invliegen
als jullie weer terug van vacantie zijn.
nou veel vliegplezier op de campif
en geniet maar van de pinten daar

mvg RAGGER.

Mooie avatar heb je :mrgreen:

Zo, gisteren weer thuis gekomen (zeg eigenlijk vanacht om 0:15u) na 1220 km sturen uit Italie vandaan. Daar met mooi weer vertrokken en hier weer butt natuurlijk. Lijkt wel beter te gaan worden. :yes:

Voor de vakantiegangers, prettige vakantie.

Phil, klopt dat het die Piper is, ik heb nooit gezegd dat het niet zo was. Alleen dat ik niks van spijker gekocht heb, van zijn vader nl :rolling:

Snel ophalen en gereed maken om te vliegen. Ook de Velox bestelling is de deur uit dus is ook weer snel onder de vliegers.

Junkie, vliegen is net als fietsen, je verleert het nooit.

Allen die gaan lope legge vakantiekeren heel heel heel heel heel heel heel veel plezier en zonne schijn veel bier en barreknoei toegewenst.

Sommigen kunnen zelfs tijdens varkantie het Forum niet loslaten :rolling:

(je groene lampj brandt nog Phil, of staat de pc nog aan :mrgreen:

ook namens junkie rc ; voor de vertrekkers prettige vakantie toegewenst :p

voor de thuisblijvers of terugkomers , keep the gras short :mrgreen: ,want als ik over 2 of 3 weekjes terug ben wil ik wel even netjes kunnen opstijgen ;)

zo ,ff geen gevlieg/geforum meer , laat alles lekker thuis ,en internetten op mijn mobiel is te duur , dus maar niet doen , heb ik wat te lezen als ik thuis ben ;)

morgen ochtend zeer vroeg vertrek ik naar italie , heb er zin an :banana:

groetjes junk

ook namens junkie rc ; voor de vertrekkers prettige vakantie toegewenst :p

voor de thuisblijvers of terugkomers , keep the gras short :mrgreen: ,want als ik over 2 of 3 weekjes terug ben wil ik wel even netjes kunnen opstijgen ;)

zo ,ff geen gevlieg/geforum meer , laat alles lekker thuis ,en internetten op mijn mobiel is te duur , dus maar niet doen , heb ik wat te lezen als ik thuis ben ;)

morgen ochtend zeer vroeg vertrek ik naar italie , heb er zin an :banana:

groetjes junk

Jij neemt helemaal nada niks mee op vakantie ....?
Dat is dan toch geen vakantie, dat wordt strafkamp en ontwennen voor je :p

Wacht nog even tot philliams halverwege is, als er een file is dan weet ik wie de schuldige is. ;) En op de camping staat er dan al mooi een pintje klaar. :celebrate:

*neemt nog een bakkie leut* :morning:

Tuurlijk hebben we keihard onderhandeld. Eerste bod was natuurlijk te laag maar zo gaat dat met bieden. Twee weken later een aantal afhakers (ja, nee, toch wel de hoofdprijs en dan niets meer laten horen). Vakantie komt of is geweest en dan moet-ie toch weg hè. ;) Voor dit geldt heb je geen nieuwe met servo's, regelaar en een aangepast landingsgestel (standaard modificatie geloof ik). Dus ontvanger en accu erin en knallen maar. Als ik hem zat ben gewoon RtF wegdoen samen met de Spektrum DX5e. Er is altijd voldoende behoefte aan complete sets. :yes:

Net even een extra AR7000 gescoord zodat de Piper ook voorzien kan worden van een full range receiver.

Nu snel de afspraak met de vader van Spijker maken om hem op te halen. Hopenlijk vandaag nog? :D

Tuurlijk hebben we keihard onderhandeld. Eerste bod was natuurlijk te laag maar zo gaat dat met bieden. Twee weken later een aantal afhakers (ja, nee, toch wel de hoofdprijs en dan niets meer laten horen). Vakantie komt of is geweest en dan moet-ie toch weg hè. ;) Voor dit geldt heb je geen nieuwe met servo's, regelaar en een aangepast landingsgestel (standaard modificatie geloof ik). Dus ontvanger en accu erin en knallen maar. Als ik hem zat ben gewoon RtF wegdoen samen met de Spektrum DX5e. Er is altijd voldoende behoefte aan complete sets. :yes:

Je bent en blijft ook een smerige ouwe handelaar he :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back