Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Voor diegene die op vakantie gaan nog allemaal een fijne toegewenst!!!!!!!!!!
en voor de thuisblijvers we hopen op wat beter weer en minder wind.

Zo, net weer terug van nijkerk.
Daar een mooie kist gescoord van een aardige man. Hier had ik 3 weken geleden al op geboden, maar kon m pas vandaag ophalen vanwege dat de persoon op vakantie was.

Dit moet dan de oefenkist voor mij worden en dit is dan ook geen kleintje, moet m alleen wel ff heel houden. want als ie zou crashen zou ik het toch wel heel zonde vinden.
Maar met hulp van de club zou alles goed moeten komen. Ik ben nog bezig met de voorbereidingen( startbox en alles wat erom heen zit.) dus het duurt nog ff.
Er zit een zo goed als nieuwe 15 cc tweetakt op dus dat belooft wat.

plaatjes volgen later.!!!!!!!!

stanley

uhum :mrgreen:

even de brandweer gebeld of ze iets uit de boom wilde halen wat ik graag terug wou :D

mits de wagen toch moest uitrukken zouden ze ff langskomen , en dat gebeurde ....

even een weg afsluiting voor mijn hobby :cool:

hulde aan de politie/ brandweer zaanstad :thumbsup:

helaas kon zelfs de brandweer er net niet bij , ik had ook al een telescoop van 4 meter in het bakkie meegegeven , conclusie 1,5 meter te kort :(

dus bart ,als de brandweer het niet kan ....;)

maar was wel weer een avontuurtje :p

IMG_1226.jpg

IMG_1228.jpg

IMG_1229-1.jpg

IMG_1230-1.jpg

IMG_1235.jpg

IMG_1236.jpg

Mooie foto's Junkie, alleen jammer dat je hem er toch niet mee terug hebt. Ik zie dat het bakje wel heel hoog kan, konden ze er niet bij vanwege de hoogte of zat hij te diep?

Wel mooi dat ze gewoon even langs wilden komen :thumbsup:

Net de afspraak gemaakt met de vader van Robert (Spijker46) om de pipercup op te halen. Ook Burpje is dus een mooi vliegtuigje rijker.

Niet een beeeetje overdreven :rolling:

overdreven? nee toch :mrgreen:
in ieder mens schuilt wel een modelbouwer , dus die helpen elkaar ;)

burp ; felicy met je nieuwe aanwinst , ik ben benieuwd :p

bym ; nee ik denk niet dat ik het vliegen ga missen , wel een klein beetje natuurlijk , maar des te leuker is het weer als ik terug ben

deze vakantie is een test of er een echte gezins man in mij schuilt :cool:

Zooooo, de circustent staat, terras zo goed als ingericht, schuilhoek voor de kids klaar, alleen de *kuch* fietsenstalling nog even regelen. Pssschjt, derde pintje gaat al open. Ongezonde bezigheid hoor dat kamperen. ;)

@Siggy: Goed voorbeeld doet handelen hè. Gewoon leuk om te raggen. Of misschien even lekker bij elkaar inhaken en samen vliegen. :thumbsup:

@junkie: Dit slaat echt alles. De hele prinsemerij bewegen voor een plaatje Depron. :rolling:

*gaat wat te nassen scoren en daarna op de koffie bij philliams* 8O

Zooooo, de circustent staat, terras zo goed als ingericht, schuilhoek voor de kids klaar, alleen de *kuch* fietsenstalling nog even regelen. Pssschjt, derde pintje gaat al open. Ongezonde bezigheid hoor dat kamperen. ;)

@Siggy: Goed voorbeeld doet handelen hè. Gewoon leuk om te raggen. Of misschien even lekker bij elkaar inhaken en samen vliegen. :thumbsup:

@junkie: Dit slaat echt alles. De hele prinsemerij bewegen voor een plaatje Depron. :rolling:

tja ,er zitten natuurlijk ook voordelen aan campiffen in nederland , je bent er snel en de boel staat alweer klaar :p

tja , ik zei nog tegen de brandweerman , als je het niet zit zitten ,laat maar hangen , maar het was wederom een uitdaging ;)

komt terug op eerdere uitspraken ,en de fox zit al in de thule dak koffer :mrgreen:
toch leuk om ff 's avonds op de camping of het strand te vliegen .
ik heb de oude 6ex ingeregeld en een handje vol lipotjes /lader/kleine voeding mee .
tja ,het zal je maar gebeuren niet te kunnen vliegen :mrgreen:

Hehehe, de ene handelaar die de andere les geeft. :rolling:

*vreet zich vol in het restaurant omdat philliams de boel ophield in de snackbar bij gebrek aan een BigMac* :lol:

Kunnen hullie ophouden met vakantie pret verhalen ik zit me hier een beetje te verkneukellen.Dit kan mij tere kinderzieltje helemaal niet verdragen.
IK WIL OOK OP FLAPKANTIE.

PS:Toch allemaal een hele fijne vliegkantie.
Jezus kijk je ff niet hebben hullie weer hele fijne vliegerts lope legge scoren.
Allemaal veel plezier ermee.

Kunnen hullie ophouden met vakantie pret verhalen ik zit me hier een beetje te verkneukellen.Dit kan mij tere kinderzieltje helemaal niet verdragen.
IK WIL OOK OP FLAPKANTIE.

hier nog een vakantie kiekje :p
de thule staat erg netjes op de ovlov sleur :thumbsup: ,zeg maar rijkelijk gevuld met modelbouw spul en en een tent en nog allemaal zooi ;)

wanneer mag jij op flapkansie corby ?
over een paar dagen zullen er wel weer wat instructeurs terugkomen ,kan jij ook weer vliegen ;)

IMG_1239.jpg

Laatst bewerkt:
hier nog een vakantie kiekje :p
de thule staat erg netjes op de ovlov sleur :thumbsup: ,zeg maar rijkelijk gevuld met modelbouw spul en en een tent en nog allemaal zooi ;)

wanneer mag jij op flapkansie corby ?
over een paar dagen zullen er wel weer wat instructeurs terugkomen ,kan jij ook weer vliegen ;)

IMG_1239.jpg

Ziet er goed uit Junkie,krijg helemaal zin om mee te gaan ;)
Kan ik mee als verstekeling :-D

Waar was je nou?????? Ik zag je wel lopen maar toen stond ik te wachten op mijn friet bij de snackbar :mrgreen:

Kom zo maar ff langs voor een pilsje :celebrate:

Alles is klaar alleen de definitieve inrichting volgt morgen wel..... nu ff lekker zitten :p op deze leuke campif.

@ Junkie: gave foto's :worship: Goede reis en veel plezier op vakantie :cool:

----gaat even de snelheid van het internet hier testen, kijken of er een leuk filmpje binnen is te halen ;) ff Gig's trekken hier :rolling: ----

wat sleur al zegt , mijn moeder rijd de heenweg mee :? en vliegt weer terug :p
wel handig een oppas in de buurt ;)
floor ik en maris op de campuf , moeder bij mijn zus in huis , gewoon goed geregeld .

morgenochtend zeer vroeg rijden ,hopend om rond 20;00u op de camping te arriveren .

veel vlieg/vakantie/werk plezier iedereen ,en ik laat af en toe wel wat van me horen

mzzl :bye:

Schopt zijn vrouw het bed in en gaat zo pintje pakken bij philliams. :celebrate:

Op de camping waar jullie nu staan liggen min of meer mijn roots :-D

Heb daar in mijn kindertijd 8 opeenvolgende jaren vertoefd,was geweldig :cool:

@ Junkie

Doe je voorzichtig onderweg,ik wil je wel weer heel terug hoor ;)

SMAKKOSSSSSSSSSSSSSSSSS :sleepy:

Goedemorgen allemaal hier dan een plaatje van mijn nieuwe aanwinst.
k9dobp.jpg

WTFTBBQ :shock:

Wat een bak Stanley,is wel even iets anders dan een easystar :-D

Ik denk alleen niet dat dit echt een geschikt " trainertje " is.

Maar er zullen wel mensen op de club zijn die hiermee kunnen vliegen.

Vertel eens iets over de formaten en de set-up van deze kist :-D

Gaan er vandaag nog mensen naar het veld,ik ga i.i.g wel vliegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back