Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag nog niet vliegen. Eerst even tennissen zo en daarna de F1. Dan bij vrienden even wat bbq'en en dan weet je het wel :proost:

Dinsdag dus ook niet naar de club want dan moet ik een stuk uitlaat ophalen in breda.

Vandaag nog niet vliegen. Eerst even tennissen zo en daarna de F1. Dan bij vrienden even wat bbq'en en dan weet je het wel :proost:

Dinsdag dus ook niet naar de club want dan moet ik een stuk uitlaat ophalen in breda.

Jammer Burpie,maar een druk bezet mens moet nu eenmaal prioriteiten stellen he ;)

Ik was eventjes in de veronderstelling dat " het " na de vakantie nog wel goed ging komen met jou.

Maar deze veronderstelling blijkt nu al een misvatting te zijn :(

Veel plezier met de TANNES vandaag,doe je best he WINNERRRRRRR ;)

Kijkt naar buiten en ziet donkere wolken.

Ga zometeen even servootjes wisselen in de Quirli,die zebraatjes zijn flut.

Pak gisteren de quirli van de kast,een klein tikje tegen het richtingsroer en knak :(

Fluttroep dusssssssssssssssssss:mrgreen:

Ook gelijk de motor en regelaar maar even monteren,dan alleen nog even opzoek naar een spinner voor op een 4mm as :cool:

Hehe, geen cheap-ass in echte kisten en zeker niet in 3D/kunstvlucht waar de krachten nog wel een leuk kunnen oplopen. Die conclusie had ook al getrokken voor de Saphira. Daar adviseren ze dure digitale servo's. Da's aardig maar 5x €57,95 voor een eerste avontuurtje met kunstvlucht is wat te gortig. Hong Kong servo's passen niet (40x20mm i.p.v. 33x15mm) en geen zin om gelijk de hele kist te gaan verbouwen. Alternatieven waren de Hitec HS225BB (kwalitatief niet optimaal maar wel goedkoop met €22,00/stuk) of de goedkope digitale Graupner DES667 (met €27,95/stuk). Die laatste gaan het dus wel worden. :yes:

Zo,servootjes zijn vervangen :D

Nu even een bakkie pleur,en dan verder sleur ;)

Even het motortje monteren,staat alleen niets in de manual over side of downtrust :confused:

Mooi vliegeschertje Kevertje maar of het een geschikt trainertje is?

Ziet er gezellig uit Sleur :wink: Hoelaat bij jou vanavond? :celebrate:

Hey buurmannetje (nou ja, bijna dan ;)). Vanavond na het eten eerst even speurtochten (met of zonder kids). Ik roep je wel als ik thuis ben.

Merkwaardig om via het forum te communiceren als je 50 meter van elkaar staat, elkaar telefoonnummer hebt etc. :? :rolling: :D

Dinsdagavond even de Calmato ophalen. :banana:

*trekt nog een pintje open* :celebrate:

Zo net weer ff geflierefladderd was wel weer efkes lekker ,marco nog vielen dank.
Was wel lekker rustig, joop, ik zei de gek, en marco.
Heb de Clitmato sport ook ff gecompleteerd met servo,s ende de ontvangert op motor na is die ook vlieggereed dus na een crash kan ik ook gewoon verder vliegelateren.

Vanmiddag niet wezen vliegen maar de Quirli netjes afgebouwd :-D

Ontvanger,motor/regelaar en twee nieuwe servootjes gemonteerd.

Ben je toch nog eventjes zoet mee als je het op de Siggy-way wilt doen :p

Vanavond nog een propadapter 4mm. en een knappe spinner bestellen en dan kan hij de lucht in :cool:

DSC_0053.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

Hehe, nee hoor. Ik sleep dat ding nog wel anderhalve week mee. Heb je toevallig een 3S/4S LiPo bij je? Kunnen we op de Veluwe vliegen. ;)

*gilt over het veld* 8O

Hehe, nee hoor. Ik sleep dat ding nog wel anderhalve week mee. Heb je toevallig een 3S/4S LiPo bij je? Kunnen we op de Veluwe vliegen. ;)

*gilt over het veld* 8O

Wat een herrie maak jij zeg :rolling: Helaas geen lipo bij me... alleen kleintjes voor de disk ;)

Komt rond 22.00 uur langs :yes: :celebrate:

Helaas zwembad is dicht, alternatief...... pilsje pakken bij Sleur.
Ik drink m'n eigen pilsje ff op hier en kom dan naar je toe :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back