Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nah, jij hebt geen speciale blik op je kist nodig om hem de grond in te jagen hoor :rolling:

Hoe zit het trouwens met het gras? Is het inmiddels al een keer gemaaid? Voor mijn funjet en de Junior maakt het niets uit maar de Velox en de Piper willen toch wel een mooi strak veldje hebben hoor.

Iemand zin om morgen op het veld te gaan vliegen?

Het mais staat inmiddels al zo'n 1.80 meter hoog hoor Erik ;)

Afgelopen middag liepen Gorby en Jasper door het mais naar een P51 te zoeken en ik kon ze echt niet meer zien vanaf het veld :cool:

Nu zijn zowel Gorby als Kotstas beide niet zo groot dus 1,50 kan het ook zijn :twisted:

Hoe zit het trouwens met het gras? Is het inmiddels al een keer gemaaid? Voor mijn funjet en de Junior maakt het niets uit maar de Velox en de Piper willen toch wel een mooi strak veldje hebben hoor.

Zie je wel dat jij het veel te druk hebt met andere dingen om serieus met het vliegen bezig te zijn Burp.

Ik vertel in 1 van mijn eerdere postings over het verloop van afgelopen middag dat er nauwelijks te starten en te landen is op het veld :confused:

Come Onnnnnnnnnnnnn :hammer:

Uiteraard had ik dat gelezen maar ik begrijp dat er dus niet meteen gehandeld is en het gras gemaaid is door jullie of dat er andere acties zijn uitgezet om het gras op korte termijn gemaaid te hebben? jammer, gemiste kans ;)

En ja, ik wil me niet teveel bezig houden met rand zaken, dus zorg maar dat je morgen die maaier op het veld krijgt zodat ik morgenavond lekker kan vliegen :rolling:

PHILLLL!!!!! waar blijf je, er moet gemaaid worden. tegen de tijd dat het gras hoger staat dan de mais is er iets niet helemaal goed. anders weer op HT gaan vliegen, zand groeit niet.

Uiteraard had ik dat gelezen maar ik begrijp dat er dus niet meteen gehandeld is en het gras gemaaid is door jullie of dat er andere acties zijn uitgezet om het gras op korte termijn gemaaid te hebben? jammer, gemiste kans ;)

En ja, ik wil me niet teveel bezig houden met rand zaken, dus zorg maar dat je morgen die maaier op het veld krijgt zodat ik morgenavond lekker kan vliegen :rolling:

PHILLLL!!!!! waar blijf je, er moet gemaaid worden. tegen de tijd dat het gras hoger staat dan de mais is er iets niet helemaal goed. anders weer op HT gaan vliegen, zand groeit niet.

Ook op Ht 2 groeit inmiddels gras Burp,kijk eens om je heen man :rolleyes:

Misschien a.s. weekend motor test van mijn Sukhoi...

Zo staat ie er nu voor..
P7130101.JPG

Van de week nog even de servo's inbouwen en de motor incl tank in orde maken. Ruimte houden voor 2e smoke tank, maar ga hem eerst zonder vliegen.

De laatste week voor mijn/ons vertrek was het gras al niet gemaaid. Op het ACH-forum staat het maairooster en zie je dat André (the Giant ;)), Jeroen T., John en Kees hadden moeten maaien. Als die schitteren door afwezigheid dan kun je daar klagen. :p

Voor wat betreft het vliegen is dat natuurlijk een kwestie van planning. Ad-hoc management is hetzelfde als paniekvoetbal en gaten met gaten vullen. Kennelijk is het plannen van tannus, bootje varen/knutselen, kinderhobby's, onverwachte visite etc. slecht planbaar. :rolling:

Ik kan vanavond helaasch niet. Moet langs Hoorn om wat gecrashte materiaal op te halen.. (zie verkoop forum :) )

Aha, die bult werk had ik al gezien. Ga je daar je vader op zetten? ;)

Inmiddels ook op het ACH forum even een berichtje gedropt over het maaien.

Maareh, gaat er vanavond nog iemand of ben ik dan alleen? Siggy?
Hallo meneer de plannert. :bye: Op dinsdag- en donderdagavond wordt er normaliter gesproken. En anders zaterdag- en zondagmiddag. Je moet echt eens een keer op de club komen, ben je tenminste op de hoogte van de vliegtijden. :? Maar alleen weer even oefenen kan ook geen kwaad, geeft minder schaamtegevoel als je het niet meer kunt. :mrgreen: :lol: Had dan ook een grote elektrokist genomen, dan kon je wel vanavond vliegen. Je bent nu net als junkie gebonden aan de brandstofvliegtijden. :p

Die vliegtijden zouden eens herzien moeten worden.. Met electro vliegers altijd vliegen is een beetje onzinnig als het te doen is vanwege het geluid.. Als ik een dikke tor op mijn 2.20 mtr kist zet, dan maakt ie netzoveel herrie als een beetje brandstof kist.. En dan nog zou ik mogen vliegen wanneer brandstof kistjes aan de grond moeten blijven?

Hallo meneer de plannert. :bye: Op dinsdag- en donderdagavond wordt er normaliter gesproken. En anders zaterdag- en zondagmiddag. Je moet echt eens een keer op de club komen, ben je tenminste op de hoogte van de vliegtijden. :? Maar alleen weer even oefenen kan ook geen kwaad, geeft minder schaamtegevoel als je het niet meer kunt. :mrgreen: :lol: Had dan ook een grote elektrokist genomen, dan kon je wel vanavond vliegen. Je bent nu net als junkie gebonden aan de brandstofvliegtijden. :p

Jajaja, we weten nu wel dat jij alles perfect op orde hebtm, je begint een beetje eentonig te worden. Ik heb ook nog andere hobby's waar ik mijn tijd over wil verdelen. Morgen kan ik helaas niet en woensdag ook niet. Donderdag wel en dan moet ook de Pipercup even gereed gemaakt worden. UBEC en ontvangeraccu zijn besteld. Brandstof haal ik deze week ook nog wel. Zoals je ziet is mijn planning ook in orde (wordt alleen niet altijd gehaald :mrgreen:)

Verder heb ik ook electro vliegers waarmee ik gerust kan vliegen. De Junior en de Funjet (die van mij is nog wel heel :mrgreen:) kunnen gerust de lucht in gestuurd worden. De Velox moet alleen nog even gelijmd worden (onderstel) en een stukje folie voor het zicht. Wellicht ook donderdag weer gereed.

Volgende week geen tijd om te vliegen ivm tennistoernooi op mijn eigen club waarbij ik ook flink wat werkzaamheden heb als vz evenementencommissie en als speler op het toernooi.

GOEDEMIDDAG HEREN,DE KOP IS ER WEER VANAF ;-)

was weer een zwaar weekend,dus nu even lekker relaxen.

Vandaag geen vliegen voor Siggy,morgenavond misschien ;-)

Net getracht Siggy over te halen om toch te gaan vliegen, helaas, niet gelukt.

Besloten om maar aan de Velox te knutselen en meteen ook maar aan de Pipercup.

Brandstof, oracover voor de Velox en foliebout gekocht dus de reparaties zijn zo klaar (denk ik) Ik zal kijken of ik wat foto's kan maken van mijn verrichtingen.

Nee hoor, Sleur heeft ook zo zijn ongeplande zaken. En er wordt sinds een paar weken veelvuldig met vrouw en kinderen schat gezocht. Weer eens wat anders dan achter de computer hangen, vliegers plakken en kinderen bezighouden (dat maakt genoeg rommel om vrouwlief weer bezig te houden). :rolling:

Vandaag even 4 uur in het bos en op de heide vertoefd. Daarvan eerst nog philliams tegengekomen die ondanks zijn GPS de weg kwijt was (tellen kan best moeilijk zijn ;)). Daarna een mooi schouwspel van vliegoefeningen met twee Apache heli's mogen aanschouwen (op enige afstand). Tijdens de speurtocht spontaan de Ermelose modelvlieg club ontdekt en daar een uur staan keuvelen. Ondertussen vloog er één een dikke Raptor aan flarden als gevolg van overmoedigheid (was een trainee). Ineens moesten de modelvliegers heel snel landen want de full size Apaches gingen weer oefenen. Heeeeeeeeeeeel indrukwekkend om een paar meter boven je hoofd zo'n ding haakse bochten (stall turns) te zien maken. Echt wauw al die bewapening en het geluid. 8O 8)

Ik heb wel wat aaiPhone picca's op afstand, foto's van dichtbij waren no-go aldus de millitair die zich bij de vliegclub meldde om de boel in de gaten te houden. :?

Zo kijk je ff niet op het fosum worden er hele vete's uitgevochten.
Ik word ondertussen voor dwerg cq kabouter uitgemaakt.
De manager die alleen blijkt te kunnen delegeren.
Div personalia worden af geurineerd.
Loze beloften worden gedaan.
De club word misbruik om maar op het forum te spuien.
Diversen vliegers klaar om ontmaagd te worden maar gebeurd niets.
Klagen over gebrek aan tijd, volgens mij is dit gewoon mismanagement.
Zeuren over aktiviteit met kinderen,je heb ze toch je vrouw gegeven dus mag ZIJ met ze doen wat ze wil.
Kortom HEERLIJK zo'n fosum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back