Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond....

VLIEGEN!!! :D

Alleen niet op 2.4Ghz.. GRBML!!! Vandaag krijg ik mijn ontvanger binnen.. een ASSAN ontvanger. Ben ik mijn zendmodule vergeten mee te nemen van huis.. *&%@&$@...

Nahja, dan maar ouderwetsch via 35mhz :(

EDIT: Ah, hij zat in mijn zender tas.. Heb hem dus toch wel bij me :D

Laatst bewerkt:
Is er iemand die hier vliegt met ASSAN? Ik schijn een bindplug nodig te hebben om gebruik te kunnen maken van mijn ontvanger. Ik beschik echter niet over zo'n bindplug :( Als er iemand met ASSAN vliegt en zo een bindplug heeft en ook nog eens toevallig vanavond komt vliegen, zou die die dan mee willen nemen? ;)

grtz!

Anders gewoon even een draadje gebruiken om de verbinding te maken tijdens binden. Ik heb wel bindplugjes voor spektrum ontvangers. Op de bind-aansluiting de twee buitenste pootjes verbinden (min en de signaalaansluiting)

Thnx Burp.

Had de vraag ook al gesteld in het 2.4Ghz Assan topic. Direct antwoord gehad van Jan Scholten (met de zelfde oplossing die jij me biedt). Zojuist even in de praktijkruimte op het werk gefixuleerd.. Vanavond in de easystar inbouwen en dan test vliegen met Assan.. Ben heel benieuwd!

Heb momenteel een heel andere hobby uit de kast getrokken.
Morgen mijn laatste dag, en dan 3 weken vrij, om lekker met de 2e auto rondjes te gaan tuffen in Nederland :yes: (hopen dat het weer een beetje meewerkt)

Heb momenteel een heel andere hobby uit de kast getrokken.
Morgen mijn laatste dag, en dan 3 weken vrij, om lekker met de 2e auto rondjes te gaan tuffen in Nederland :yes: (hopen dat het weer een beetje meewerkt)

Ik weet een leuk plekkie, ergens in de buurt van Heemskerk is een mooi weilandje te vinden. Kun je heerlijk rond tuffen ;)

Zo ook maar even een bericht plaatsen. Vanavond voor mij geen vliegen/fladderen/tuffen. Ik ga donderdag vliegen. Was weer wat aan het Airbrushen en wil hier even mee verder,dus kan geen mensen helpen vanavond.

GrTz Jasper

:rolling: :rolling::rolling: :rolling::rolling: :rolling::rolling: :rolling::rolling: :rolling::rolling:

Hallo mannen,

Voor Siggermans vandaag ook even geen gefladder.

Geen excuses,gewoon geen zin ;-)

Vandaag weer een dramatische dag wat werk betreft,begin me nu wel een beetje zorgen te maken om de recessie:-(

Misschien Donderdagavond wel weer even op het veld.

Voor diegenen die wel gaan,VEEL PLEZIER !!!!

Nietus, ik haalde de scheerlijnen uit het fietsenafdekzeiltje. ;)

En ondertussen zijn de eerste accuutjes (ieder twee 3S 360mAh) geleegd en hangen alweer aan de lader. Wij hebben weer onze dosis vliegoefeningen en het nodige gelach al achter de rug. En.... Videobeelden hiervan. Straks even knippen plakken voor een aantal minuten camping twilight nachtvliegen. :yes: :lol:

-edit-
Rustig hier, iedereen zit zeker bij de club. :? :nooo:

Geen mogelijkheid om MP4's te editten en aan elkaar te plakken dus alles losgestort. :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kon vandaag niet (etentje op een terras in Den Bosch) en ben er ook donderdag. komt goed uit dus.

Vandaag bij Hobby-in in Waalwijk geweest (Graupner folie-bout gekocht) en later bij toemen in Den Bosch even gekeken, die heeft hoofdzakelijk bootjes en auto's.

Donderdag in ieder geval de Velox weer de lucht in en als ik de Pipercup gereed kan krijgen (ontvanger plaatsen en afregelen) gaat die ook de lucht in. Dit natuurlijk mits er hulp is.

Ook nog een extra blik 5L brandstof gehaald en een stuk wit oracover voor reparaties aan de piper indien nodig ;)

Laatst bewerkt:
Zo, dat was weer even enerverend avondje... Niet zoveel Ledjes als sleur en phil, maar toch wel een aantal, maar wat een @^&#$% muggen..

Zoals je ziet waren er toch nog wel een aantal mensjes, waaronder ondergetekende samen met vaders..

Erik3D die even lekker aan het prophangen was:
IMAG0073.jpg

De beste stuurlui zitten aan wal (letterlijk he gorba :( )..
IMAG0074.jpg

Een yakkie de kakkie:
IMAG0075.jpg

En helaas, maar waar.. Een Midair.. De Calmato van Gorba en mijn Easystar.. Beiden nog wel te repareren hoor ;)
IMAG0076.jpg

Zo zag er niet zo best uit die easystar. Calmato nog heel?????

Ben vanavond even aan het airbrushen geweest. Lukt me al aardig.
Wat een werk al die malletjes maken. Nu maar hopen dat deze YAK54 straks lekker vliegt. Nou daar maak ik me eigenlijk niet zo druk om. Donderdag lekker vliegen.

@ de campeerders,

Het wordt tijd dat jullie terug komen...........

Hier nog een paar foto's van het spuitwerk.

full

full

full

full

full

Ben een beetje een copy aan het maken van Jeroen van Gogh.
De Yak is nu in bezit van Ronald en Niels

GrTz Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
Satstok, ziet er goed uit. :thumbsup: Alle moeite is zeker niet voor niets geweest. ;)

Maar uh... Missen jullie ons nu al dan? Is de bar-omzet drastisch gekelderd? Verveelt Kees zich nu? Of gewoon gebrek aan gangmakers? :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back