Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De servo's, electromotoren, en regelaars gaan in de grabbelton?
Ik wil wel even helpen met inpakken in papierim:
De servo's, electromotoren, en regelaars gaan in de grabbelton?
Ik wil wel even helpen met inpakken in papierim:
Gnat heeft een nieuw baasje![]()
Gefeliciteerd!
Dat je er maar veel veilige landingen mee mag maken![]()
![]()
Depron / Foamy indoor vraagje.
Is het voldoende om de roeren (hoogte/richting/ailerons) vast te zetten met tape enkel aan de onderzijde? Of moet het aan beide kanten gezet worden?
Depron / Foamy indoor vraagje.
Is het voldoende om de roeren (hoogte/richting/ailerons) vast te zetten met tape enkel aan de onderzijde? Of moet het aan beide kanten gezet worden?
en in overleg met Sleur eerst maar een avondje simmen op de club![]()
En een vat bier en 5KG vlammetjes doneren zekerEn gelijk even lid worden![]()
![]()
En een vat bier en 5KG vlammetjes doneren zeker![]()
En een vat bier en 5KG vlammetjes doneren zeker![]()
Tsja, daar zitten zekere risico's aan vast natuurlijk. Hierbij de waarschuwing dat het er gezellig is, voldoende bier, vreetwerk en een heel enkele keer wordt er ook wel eens wat geknutseld.Wacht nog even met een heli,en in overleg met Sleur eerst maar een avondje simmen op de club![]()
Onze lekkerbek.YsBymBeertjes houden toch alleen van ansjovis.Maak nog wel een keer Sate voor jeWe zijn niet vies van een rondje![]()
Eerst maar even kijken,lid worden voor een keer is een beetje onzinnig.Kan altijd nog.Zal zeker lid worden als het me bevaltNee hoor, papiertje invullen, pasfoto erbij en klaar ben je![]()
Onze lekkerbek.YsBymBeertjes houden toch alleen van ansjovis.Maak nog wel een keer Sate voor je