PH-ILS
Forum veteraan
Sleur vergeet je de bestelling niet? Ben op msn als je niet weet wat het exact was. de tailgrips heb je in 2 soorten.
Ik ben bang dat ik binnenkort een tweede heli moet bestellen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sleur vergeet je de bestelling niet? Ben op msn als je niet weet wat het exact was. de tailgrips heb je in 2 soorten.
Dat het wit is, is nog tot daar aan toe. Als die zooi gesmolten is, sta je tot je kniëen te soppen op het veld. :evil: Gewoon 200m³ schoon strandzand erover en klaar. Oh ja, dan heb je ook een soort HoogTij. :rolling: HT1 gaat weer de piepschuimbom worden deze zomer.Wat Junkie al aangaf,hopen dat die witte papzooi van het veld gedooid is,kunnen we ook weer eens met de Calmato's de lucht in
En anders lonkt HT1 weer om met de piep te gaan raggen,ook leuk.
Uh, jawel want die flut webshop onthoudt niet wat je ingeklopt hebt. Twee dingen knut: Geen bestellijst onthouden en niet met PayPal kunnen betalen.Sleur vergeet je de bestelling niet? Ben op msn als je niet weet wat het exact was. de tailgrips heb je in 2 soorten.
Mwah, dat gaat wel lukken. Bovendekker à la trainer met te groot vleugeloppervlak en een dikke brommer die het makkelijk trekt. Enige is je propellor, ik zou gaan voor de grootst mogelijke...de sundancer na modificatie weegt inc 4s 3200mah 2491 gram , oeps flinke sloep![]()
Gelukkig,je leeft nog
Aankomend weekend lijkt mij een prima planning Gorby.
Wat Junkie al aangaf,hopen dat die witte papzooi van het veld gedooid is,kunnen we ook weer eens met de Calmato's de lucht in
En anders lonkt HT1 weer om met de piep te gaan raggen,ook leuk.
corby ;ik zou zeggen ,trek je stoute schoenen aan ,en ga eens buiten vliegen , net zoals vroeger , is leuk hoor![]()
Zal ik het gewoon weer eens flikken.:lol:
HT1 gaat weer de piepschuimbom worden deze zomer.
![]()
Joepieik kan niet wachten, is het al weekend?????????????????????????????????
Van het weekend funckjetten?
ben dan van de partij![]()
Dat het wit is, is nog tot daar aan toe. Als die zooi gesmolten is, sta je tot je kniëen te soppen op het veld. :evil: Gewoon 200m³ schoon strandzand erover en klaar. Oh ja, dan heb je ook een soort HoogTij. :rolling: HT1 gaat weer de piepschuimbom worden deze zomer.
Mwah, dat gaat wel lukken. Bovendekker à la trainer met te groot vleugeloppervlak en een dikke brommer die het makkelijk trekt. Enige is je propellor, ik zou gaan voor de grootst mogelijke...![]()
Is jouw schuimpie al klaar Gorby ?
Welke ,de depFART of de cessna?
*is zojuist in de sportschool geweest, wegens iets te veel overtollig lichaam*
Junkie....., zin om ook weer wat te gaan doen op kuilpad te Kalf?
Ik vermoed dat het met deze training te maken heeft gehad:
Goedemorgen trouwens..
Ik vermoed dat het met deze training te maken heeft gehad:
Goedemorgen trouwens..
Ik zal er over na denken , wat kost het daar ? Eenmaal daar is het wel lekker;-)
Oeps ,die post was voor bym bedoeld ;-)
Iets met normale werktijden en zo. Sleur staat al een half uurtje op locatie.A2 zei je Sleur?
Ik stap zo in de auto naar Den Bosch, ik zwaai wel als ik je tegenkom :rolling:
(in gedachten, ik krijg mijn arm niet zo hoog :rolling![]()