Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, ik zie net dat Siggy handel drijft in cameraatjes. :rolling: ;)

Tsja,je weet toch ;)

Zo,bijna weekend mannen.

Dit was echt een grijze week voor Siggy en zijn collega's.

Er is deze week een grote klant van ons omgevallen,dit gaat wederom gepaard met een klap geld waar je echt naar kunt fluiten :(

Het begint nu zo langzamerhand wel erg frustrerend te worden om te zien hoe alle controle,welke er toch echt jarenlang geweest is, tussen je vingers wegglipt.

Smerige spelletjes als doorstarts na faillisement zijn tegenwoordig aan de orde van de dag.
Alles wordt door 1 grote speler opgekocht voor het orderpakket,en de mensen worden dmv een reoganistie goedkoop geloosd.

Triest om te zien dat er langzaam maar zeker weer een mooie bedrijfstak compleet om zeep geholpen wordt door dit soort ziekmakende zakenlui. Deze mensen hebben mijns inziens geen enkele affiniteit met dit mooie vak,alles draait puur om het geld,en dat is jammer :mad:

Laatst bewerkt:
Tsja,je weet toch ;)

Zo,bijna weekend mannen.

Dit was echt een grijze week voor Siggy en zijn collega's.

Er is deze week een grote klant van ons omgevallen,dit gaat wederom gepaard met een klap geld waar je echt naar kunt fluiten :(

Het begint nu zo langzamerhand wel erg frustrerend te worden om te zien hoe alle controle,welke er toch echt jarenlang geweest is, tussen je vingers wegglipt.

Smerige spelletjes als doorstarts na faillisement zijn tegenwoordig aan de orde van de dag.
Alles wordt door 1 grote speler opgekocht voor het orderpakket,en de mensen worden dmv een reoganistie goedkoop geloosd.

Triest om te zien dat er langzaam maar zeker weer een mooie bedrijfstak compleet om zeep geholpen wordt door dit soort ziekmakende zakenlui. Deze mensen hebben mijns inziens geen enkele affiniteit met dit mooie vak,alles draait puur om het geld,en dat is jammer :mad:

Dat is klote man :-(

Ik ben geloof ik nog de enige die bij sigma komt , ook hoor ik dat veel zzp'ers het niet meer redden .
Net weer 2 grote opdrachten bekeken ,als dat doorgaat ,zit ik voorlopig weer goed !

En anders kom je toch lekker bij mij schilderen ,zal ik je een echt vak leren ;-)

Dat is klote man :-(

Ik ben geloof ik nog de enige die bij sigma komt , ook hoor ik dat veel zzp'ers het niet meer redden .
Net weer 2 grote opdrachten bekeken ,als dat doorgaat ,zit ik voorlopig weer goed !

En anders kom je toch lekker bij mij schilderen ,zal ik je een echt vak leren ;-)

Misschien niet eens zo'n slecht idee,ik kan best knap schilderen.
Zometeen alvast maar even een witte broek,blauwe sweater en een stoffer halen bij Sigma ;)

Hmmmm, best wel een leuk vak denk ik Siggy:)

schilder.gif

Hey PH-ILS, hullie station is in het nieuws. Hulde aan die mingool die op zijn bek gaat vlak voordat de trein aan komt stormen (yep, FPV!!!!). :thumbsup:

*tijdens de koffiepauze satstok belt maar praatpost krijgt* :?

Hey ik heb dat filmpje net even bekeken en die eeste jongen in dat interview
is bij ons lid geweest op de club. Die kwam altijd aan het begin van de avond
samen met die zoon van Richard.

GrTz Jasper

Ik ga vanavond maar eens de Spycam (keychain) monteren op de dubbeldekkert en morgen even in de buurt zien wat de beeld resultaten zijn van de piep kleine camera. Als het bevalt, komt ie op de disc voor de destruction derby de 19e.

BYM: gecondoleerd man :( En de rest ook die deze Harm gekend heeft.)

Weet iemand wat je precies allemaal nodig hebt om FPV te gaan vliegen?

Hey ik heb dat filmpje net even bekeken en die eeste jongen in dat interview
is bij ons lid geweest op de club. Die kwam altijd aan het begin van de avond
samen met die zoon van Richard.
Kwam-ie vast niet met de trein (of op de voorkant :lol:).

en jawel , junkie heeft zich ingeschreven voor de bouwwedstrijd ;-)
Nu maar ff wat knutsel inspiratie krijgen
Zoiets... :? ;)
stealth-cormorant-autonomous-aircraft.jpg

Weet iemand wat je precies allemaal nodig hebt om FPV te gaan vliegen?
Als in FPV met bril of gewoon alleen filmen? Voor het eerste wordt het een aardige investering. Camera en zend-/ontvangstmodule is te overkomen met zo'n $35,00 in HK. Beter lensje is $8,00. Maar een beetje knappe bril kost al snel $150,00. Een nette antenne (8dBi) is ook wenselij, dus nog een $40,00. En dan een OSD-module voor je batterijstatus voor $65,00 (Eagle Tree Systems OSD Pro via HK), 10Hz GPS-module voor $75,00 (voor de EST), een eLogger v3 voor $49,00. Een knappe voeding los als spanningsvoorziening (UBEC + LiPo3S of 4S) dus nog eens $15,00.

grrr. Ik ben verlopig helemaal klaar met dat zelf bouwen:bad-words:

Ik bak er gewoon niets van. Alles wat ik snij uit depron, vliegt verrot.
Net even poging tot vliegen gedaan met een nieuwe holidep, deze wou niet naar links sturen. Daarna de bravenboer f16, deze verloor zijn neus op een metertje of 30:hammer:

En de rc powers extra 300 vliegt als voor geen meter. Wil niet goed rollen, En is zo krom als een hoepel....

3 nieuwe vliegers 0 fun..
Ik houd het verlopig bij de arf rommel, dat gaat me prima af.

Groeten sjoerd
ps. heerlijk af en toe, zo'n slow chat draadje........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back