Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ps. heerlijk af en toe, zo'n slow chat draadje........
Tsja, plakken op een kromme tafel deugt natuurlijk niet. En sommige vliegers hebben wel wat versteviging nodig. Zwaartepunt bepalen en goed hebben is zeeeeeeer belangrijk. Uitslagen van de roeren goed controleren. Kom op, elke piepschuimplatenvliegertje is prima te vliegen. :yes:

En slow chat? Da's is van gisteren. Normaliter doen we 20 pagina's per dag. Niet bepaald "slow chat". :mrgreen:

Tsja, plakken op een kromme tafel deugt natuurlijk niet. En sommige vliegers hebben wel wat versteviging nodig. Zwaartepunt bepalen en goed hebben is zeeeeeeer belangrijk. Uitslagen van de roeren goed controleren. Kom op, elke piepschuimplatenvliegertje is prima te vliegen. :yes:

En slow chat? Da's is van gisteren. Normaliter doen we 20 pagina's per dag. Niet bepaald "slow chat". :mrgreen:

Ik verstevig best veel.
agjah, ik ben er gewoon niet zo goed in. Ik kom er net achter dat er bij de holidep en de extra300, het zelfde probleem zit.. de rolroeren willen wel omhoog maar niet naar beneden.
Ik kom er niet echter wat het is, het is niets in de zender, stangetjes doen hun werk en de servo's is ook niets mis mee.

Maarja ik zie wel weer.

ACH ik neem een drankje en dan komt het [URL="
goed [/URL]

Groeten Sjoerd

Laatst bewerkt door een moderator:
Not, nou ja. Gewoon twee. Eén voor een blik naar voor en één voor een gelijktijdige blik naar achteren. Maar ik wil er wel een paar extra bestellen. :yes: Ik raak ze wel kwijt, Junkie heeft vast ook wel interesse. :mrgreen:

Sleur, kan je er ook eentje voor mij bestellen. zijn dit die camera's voor ongveer een 10tje? zo ja, doe mij die ma.

*kuch* Eén van de twee jongens die op die belijningswagen stonden, is een neefje van vrouwlief (woonachtig in Oosterblokker dus vlak bij jou Kobus). Die ligt nog met 2e en 3e graads brandwonden in het AMC. Zo'n plakkerig goedje van 300°C op je lijf is geen pretje. Die andere gaat naar omstandigheden goed maar kan nog even revalideren met een gecompliceerd aantal breuken. :(

Dan komt het wel dichtbij , bij jullie :(

Ik ken deze jongens nog niet zolang omdat wij normaal , Van Velsen belijningen hebben , maar deze wilden geen belijning aanbrengen tijdens de kou en de Firma Vlaar wel , Onze co-ordinator wist van de week te vertellen dat het naar omstandigheden goed ging met ze , en dat de familie van de dader heel graag contact wil met de slachtoffers om hun medeleven te betuigen .

@Gorby

Ik heb hier nog een kadootje uit foekiejoekie voor je liggen,zit je zometeen in je hok ?

Dan kom ik even bij je langs om het af te leveren ;-)

@ Gorby: gefeliciteerd met jullie nieuwe cluppie :mrgreen:[/QUOTE]
Ja dat heb ik weer.
Twee jaar terug bijna een auto gekocht voor parijs dakar maar dat ging niet door en nu dat ^^^$*%&@(*^%^@ voetbal en dat gaat wel door .
Zoekt iemand nog een monteur of chauffeur ben der gelijk helemaal klaar mee.

Ook fijn. Vrouw komt uit haar werk. Op de Kanaaldijk bij IJmuiden vond een taxichauffeur (met klant 8O) dat-ie meer haast had dan wie dan ook. Na eerst bijna vrouw geramd te hebben heeft hij in een tweede poging in te halen de collega/vriendin frontaal geramd. Blijft toch fijn kutvolk met een maatschappelijke voorbeeldfunctie. :thumbsup: :sniper:

Ga jij maar lekker lope legge relaxen hoor maat,kan me voorstellen dat je helemaal over de zeik bent omdat er zoveel geld over de balk gesmeten wordt voor dat domme voetbal cluppie.

Daar gaat je loonverhoging voor het komende jaar :-(

Je presentje hou je gewoon tegoed ;-)

Ook fijn. Vrouw komt uit haar werk. Op de Kanaaldijk bij IJmuiden vond een taxichauffeur (met klant 8O) dat-ie meer haast had dan wie dan ook. Na eerst bijna vrouw geramd te hebben heeft hij in een tweede poging in te halen de collega/vriendin frontaal geramd. Blijft toch fijn kutvolk met een maatschappelijke voorbeeldfunctie. :thumbsup: :sniper:

Lekker verhaal Sleur :-(

Je mag het eigenlijk niet zeggen,maar ik ben van mening dat 80 procent van alle taxichauffeurs hersenloze imbecielen zijn :-(

Helemaal mee eens Siggy :yes: vorige week nog zo'n monkool voor me in egmond, was reteglad maar meneer hield er geen rekening mee. Hij schoot zo de kruizing op terwijl het stoplicht op rood stond :hammer: En dat noemt zich beroepschauffeur :nooo:

Over de indoor gesproken, ik heb geen vliegert voor a.s. zondag dus ik kan niet meevliegen :( :( :( Ik ga het ook niet redden om mijn nieuwe vliegert af te krijgen :nooo:

Je presentje hou je gewoon tegoed ;-)

Een meet & greet met de spelers van AZ :rolling:

AZ = Aflopende Zaak

Helemaal mee eens Siggy :yes: vorige week nog zo'n monkool voor me in egmond, was reteglad maar meneer hield er geen rekening mee. Hij schoot zo de kruizing op terwijl het stoplicht op rood stond :hammer: En dat noemt zich beroepschauffeur :nooo:

Over de indoor gesproken, ik heb geen vliegert voor a.s. zondag dus ik kan niet meevliegen :( :( :( Ik ga het ook niet redden om mijn nieuwe vliegert af te krijgen :nooo:

Een meet & greet met de spelers van AZ :rolling:

AZ = Aflopende Zaak

Als je Zondag wil vliegen mag je mijn indoorvlieger wel gebruiken hoor Phil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back