Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik hoop dat het wat wordt vandaag. Die mist blijft nog wel even hangen. Zou net zelf ook naar het veld gaan. Toch maar even uitgesteld. Vanmiddag moet ik richting Wognum, dus gaat niet lukken. Misschien probeer ik het zo nog even.

Zal ik gelijk voor Dre even een LNB meenemen.

GrTz Jasper

---laat onder de nieuwe auto geen trekhaak monteren :mrgreen:---
Zo'n sterke parkeersensor is toch wel handig in de stad. :yes: 8O Bij het inparkeren kun je tot de auto achter je rijden tot deze iets beweegt. Dan heb je nog zo'n 10cm ruimte tussen jouw en die auto. Niks geen high-tech en irritante piepjesdingen. :mrgreen: Mocht je met de sensor het nummerplaatje van die achter je raken, nummerplaatjes zijn zo weer recht te drukken. :yes: :? :rolling:

aha , daar zit het verschil , aangezien ik alleen merk lipo's heb ,heb ik er nooit last van :cool:;)
Ik heb op mijn Graupner's ook al twee keer een losse verbinding gehad hoor. :yes: Nu zijn die wel heeeeeeeel intensief gebruikt op HT dus niet echt vreemd. Maar inderdaad, bij HK accu's kan het al zijn dat ze nieuw uit doos een los draadje hebben. :evil: Chinezen en solderen... :nooo:

De eerste zijn er om een uur of elf (siggy en ikkke) de rest druppelt dan later binnen.
Nou, dat wordt dan net als Junkie vliegen met mistlichten. Net uit Egmondia gekomen alwaar het goed mistig was en zelfs fijne hagel viel (sneeuw kon je het niet echt noemen). Onderweg in de landerijen ook flink dichte mist en in 0251 was het niet veel beter met miezerige waterzooi. Ik wacht wel even tot 13:00 uur. ;)

@ Ragger: Nijssie en ik zijn rond 13.30 uur op het veld.
Ik ben op tijd weer weg i.v.m. visite dus kan iemand Nijssie dan evt. weer meenemen als hij nog niet op tijd weg wilt.
Je komt steeds later (nu al 13:30 ipv 13:00) en gaat ook nog eens eerder weg ter compensatie van later komen. :? ;) Als ik op het veld ben dan kan meneer Nijssie wel weer meerijden. Ik ga alleen wel kilometerheffing rekenen. Die gast moet elke keer meerijden, schraper!!! :mrgreen:

Nou ik hoop dat het wat wordt vandaag. Die mist blijft nog wel even hangen. Zou net zelf ook naar het veld gaan. Toch maar even uitgesteld. Vanmiddag moet ik richting Wognum, dus gaat niet lukken. Misschien probeer ik het zo nog even.

Zal ik gelijk voor Dre even een LNB meenemen.

GrTz Jasper

gewoon lekker met kleine vliegers vliegen , depron en piep dus , deze hou je toch dichterbij ;)
verder gaat de ez zeker vliegen met mistlampen :p
voor de zekerheid de sundancer mee , mag een ervaren vlieger even testvliegen :p

ik kom over een uurtje

Spullen liggen in de auto, ga even tandjes poetsen en kom dan ook richting het veld.

Mist of geen mist, gewoon vliegen. Dan maar een beetje laag blijven, houdt het ook spannend :D

Zo, nog even een vouwprop op de Xeno geknutseld. Kan ik tenminste in het gras landen. Junkie is niet altijd in de buurt om hem te vangen. ;) :thumbsup: Nu nog even oefenen met zelf handstarten van de Xeno. :yes: Hopelijk gaat dat beter dan rugvlucht cirkeltjes indoor. :oops: De Epilepsia heeft wat last van een loszittende brommer en andere onderdelen. :? :(

*herinnert zich dat de FuckJet ook nog aangepast moest worden op het gas* 8O :pc:

Net weer thuis, nu een beetje te laat om nog te gaan. Ook nog een beetje brakjes van gisteren, zeg maar vanacht :proost:

(vouwprop op de funjet? Que !?)
Adviseert: :teacher:
fed8cb0ab55ecf57976c86f787a0d614.jpg

Zoooo, even lekker gevlogen met de Xeno en FuckJet. Klapprop op de Xeno voldeed goed. Met een 9x7" Aeronaut Carbon gewoon lekker vertikaal en een beetje meer snelheid. Bij het landen vouwden de blaadjes netjes op en alles is nog heel. :thumbsup: Met de FuckJet lekker twee accuutjes geleegd, samen met Nijssie en Junkie.

De kids, eigen twee en neefje, hebben zich samen met kleine Junkinnetje prima vermaakt. Lekker door de sneeuw in het slootje banjeren, door het slootje zelf lopen en met riet een brug bouwen, door de klei plateauzolen onder je schoenen maken etc. Kortom, die staan nu onder de douche op te warmen en schoon te worden. Beter dan achter de televee hangen. :rolling:

Kom maar op met die foto's en filmpjes. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back