Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal,

Voor mij het zelfde. Voel me ook verrot, maar gaat toch onderweg. Ik zie wel hoe het loopt vandaag. Zit gelukkig in de buurt. Vanavond geen club voor mij. Vrouw is twee dagen weg ivm d'r opleiding.
Dus het rijk alleen (Met Bryan).

*Wat een snijdende kou buiten*

GrTz Jasper

Idd weer erg koud , deze week maar niet vliegen na het werk , brrrrr

Van gedachte veranderd ;-) zullen we vrijdag met zijn alle een halve atv vliegmiddag houden ?
Bij mij staat het al vast ! 14;00u doen ?
Wie meld zich ?
-1 :( Vrijdag is al volgepland met belangrijke zakelijke zaken. :yes: Donderdag had gekund, 's morgens met school naar de ijsbaan en na 13:30 uur vrij. 8)

Vrijdag is altijd mogelijk natuurlijk. Nu ben ik geen mietje wat de kou betreft maar als het echt hard vriest heeft het geen zin. Om kou te lijden op het veld heb ik geen zin in. We zien wel.

Vanavond wel naar de club natuurlijk, bier drinken, vlammetjes eten..... ik bedoel natuurlijk verder bouwen aan de Spit ;)
Ailerons en vleugel schuren.

Vrijdag is altijd mogelijk natuurlijk. Nu ben ik geen mietje wat de kou betreft maar als het echt hard vriest heeft het geen zin. Om kou te lijden op het veld heb ik geen zin in. We zien wel.

Vanavond wel naar de club natuurlijk, bier drinken, vlammetjes eten..... ik bedoel natuurlijk verder bouwen aan de Spit ;)
Ailerons en vleugel schuren.

Wezien het wel , ze voorspellen ook weer sneeuwv !
Het moet idd niet kouder zijn dan vandaag ,anders zit je na 1 vlucht in de auto ;-)

Zou een beetje onzin zijn ja.

Morgen even helivliegen kan ook natuurlijk (dagje extra vrij morgen ;))

Vanavond nog even de laatste controle en dan kan hij weer de lucht in.

* gaat soliciteren bij burp, Sleur, junkie, en satstok * 8O

- moet altijd maar werken.. - :(

tja , verschil moet er zijn ;)

als ik vrij wil ,moet ik dat aan mezelf vragen ,of mijn andere ik , gelukkig is die vrij flexibel :mrgreen:

laten we eerst het weer eerst maar afwachten

Je hebt vorige weke de hele week een beetje op de beurs rondgehangen. Daar kon je prima met de Merlin vliegen. :lol:

*gaat zo naar huis om vanuit huis wat beheer op afstand uit te voeren en Depron te snijden* :rolling:

EZ* vraagje:

Ik heb gister mijn 2700kv torretje binnen gekregen. Nu wilde ik die inbouwen in de EZ*, maar kom tot de ontdekking dat de tor te dik is. Hoe hebben jullie dat opgelost?

EZ* vraagje:

Ik heb gister mijn 2700kv torretje binnen gekregen. Nu wilde ik die inbouwen in de EZ*, maar kom tot de ontdekking dat de tor te dik is. Hoe hebben jullie dat opgelost?
Zo... :oops: ;)

easy_new_motormount_2700kv.jpg

Oke, dat kan ik altijd nog doen dus haha. Ik ga toch voor een wat nettere oplossing, dus ga mijn hoofd er nog eens over breken.

Oke, dat kan ik altijd nog doen dus haha. Ik ga toch voor een wat nettere oplossing, dus ga mijn hoofd er nog eens over breken.
Dit was ook pas na 3x uitbreken van de motor als gevolg van ontverantwoord landen (lees ongecontroleerd neerstorten :oops:). ;) :lol:

Moet ie natuurlijk wel klaar zijn.....
Bouwtijd 4 uur volgens MPX. Neem het dubbele, dan had-ie al lang klaar moeten zijn. De Xeno ook in twee avondjes geplakt, inclusief knalgeel en groen/rode pijlen. :hammer:

Zo, systeembehoeren op afstand geeft ook wat tijd voor andere zaken (gedurende de zandlopertjes en balkjes die tergend langzaam gaan :mrgreen:). Even een afdruk gemaakt van de Pico Raven met een spanwijdte van 78cm. Mooie maat om uit 6mm Depron te halen voor buiten. Gelijk even op karton geplakt en zo tussendoor uitsnijden. Dus nu de mallen van de Pico Raven in 59cm, 78cm en 96cm spanwijdte. 8)

Vanavond even de DragonSky gyro voor Philsje mee. De Pico Raven 78cm en twee witte GeeBee's om te plakken voor de 19e. :yes:

Wees blij dat het goed gaat in het bedrijf waar je werkt,ik wil best met je ruilen hoor ;)

Loop liever met de zorg hoe ik al het werk klaar moet krijgen als hoe ik het binnen krijg :(

EZ* vraagje:

Je had natuurlijk ook hetzelfde brommertje zonder koelribben kunnen bestellen,was een stuk eenvoudiger geweest :mrgreen:

Hier ook hard werken hoor. Alleen moet je jezelf ook de vrije tijd gunnen. Werken is niet erg maar alleen een hinderlijke onderbreking van mijn vrije tijd ;)

EZ* vraagje:

idd gewoon de 2700kv zonder koelribben nemen , die past er perfect in , en zit hij ook sterker in de romp , bovenop kan ook ,maar is kwetsbaarder bij ruglanding ;)

zo ,net weer een huis bekeken voor prijsopgaaf , morgen en overmorgen ook , dus das lekker :p, nu het werk ook daadwerkelijk krijgen :)

bovenop kan ook ,maar is kwetsbaarder bij ruglanding ;)
Als je die van mij op zijn rug had geland, had alles er nog op gezeten. :yes: Onder de motor zat een dikke M6x80mm bout met epoxoplast in de romp verankerd. :mrgreen: Het moest wel HoogTij-proof zijn hè!? Da's niet zomaar geknutsel. :teacher: ;)

*kijkt bij de Oosterburenweerdienst en legt ook sneeuwkettingen in de auto* 8O

Vanaf 03:00 wordt ineens met 80% zekerheid sneeuw veracht langs de kust. :? Omdat het korte termijn voorspelling is, klopt dat 9 van de 10 keer heel aardig. Mogelijk dat die sneeuw dus nog eerder komt. Morgen overdag voorspellen ze ook diverse periodes met sneeuw. :banana:

Nou ga jij maar staan juichen omdat het weer een bende wordt in het land:rolleyes:

Ik was blij dat de bende weg was en de temps wat hoger lagen dan de afgelopen weken/maanden. Nou ja, eind februari half maart zal het allemaal wel wat beter worden. Het lijkt me stug dat het dan nog vriest en sneeuwt.:cool:

Een kwest ievan nog even een paar weken ( 3 tot 5 weken) afwachten dus:D

P.S. Ik heb de servostang van de 250 omgetoverd in een vrijhangende carbonstang;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back